וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה באח הגדול: דרור קונטנטו החליט לעזוב את הבית

23.2.2021 / 21:15

מרשת 13 נמסר כי אחרי 81 ימים בבית האח, הודיע דרור לאח הגדול על רצונו לסיים את שהותו בבית בשל תחושת מיצוי. קונטנטו, מעצב אופנה מצליח, היה מהדיירים האהובים והבולטים בעונה הנוכחית

פרומו "האח הגדול": מה קרה בין ג'וזי לנועה?/רשת 13

דרמה בבית האח הגדול: דרור קונטנטו החליט לעזוב את הבית - כך נמסר הערב (שלישי) מרשת 13. לפי ההודעה, אחרי 81 ימים בבית האח, הודיע קונטנטו לאח הגדול כי הוא מעוניין לסיים את שהותו בבית האח "לאחר שהחליט שזהו הזמן הנכון עבורו לעזוב ולחזור לחייו שמחוץ לבית". דרור קונטנטו, ממעצבי האופנה המצליחים בארץ, היה מהדיירים האהובים והבולטים בבית והוא זכה לאהדה רבה הן בבית והן מחוצה לו. עזיבתו את הבית צפויה לטלטל את הבית שכן הוא נחשב לאחד הדיירים המחוברים לכל אנשי הבית.

בתחילת העונה עזב הדייר אלימלך קשתי את התכנית לאחר שפורסם כי הועמד לדין בשל תקיפת מאבטח מבוגר. מרשת 13 נמסר אז כי "לאחר דיונים רבים ובדיקות יסודיות, רשת 13 והפקת האח הגדול החליטו לאפשר לדייר אלימלך קשתי לצאת מבית האח הגדול, על מנת שיוכל להתמודד עם הטענות שנשמעו נגדו בימים האחרונים ועל מנת שיתאפשר לו להשמיע את גרסתו. מעורבותו של אלימלך קשתי באירוע תתברר בבית המשפט, ולא בבית האח הגדול או בתקשורת. אלימלך זכאי להליך הוגן ולבירור ענייני של המקרה שלו".

האח הגדול - תעודת הזהות של דרור קונטנטו. רשת 13, צילום מסך
עוזב רגע לפני הסוף. קונטנטו/צילום מסך, רשת 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully