וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ניסו אביטן סיים את תפקידו, שרון מימר המועמד המוביל

28.2.2021 / 17:40

ההפסד להפועל חיפה היה הקש ששבר את גב ההנהלה. פגישה עם המחליף המיועד מימר צפויה בקרוב, גם ניר ברקוביץ' ובנאדו מועמדים

תקציר ה-0:1 של הפועל כפר סבא על בני סכנין/ספורט1

עוד מאמן בליגת העל סיים את תפקידו: ניסו אביטן עזב הערב (ראשון) באופן רשמי את בני סכנין, לאחר פגישה שקיים עם המנכ"ל חאלד דוכי. "המאמן ניסו אביטן נועד הערב עם הנהלת המועדון והוא סיים את דרכו במועדון", נמסר מהמועדון. "הישיבה התנהלה באווירת כבוד וידידות. מאחלים לניסו דרך צלחה".

הקש ששבר את גב ההנהלה היה ההפסד אמש להפועל חיפה, שהביא להסכמה כמעט כוללת שיש צורך בזעזוע בעמדת המאמן. המועמד המוביל להיכנס לנעליו של אביטן הוא שרון מימר, שצפוי להיפגש עם ראשי המועדון בקרוב. גם ניר ברקוביץ' ואריק בנאדו על הפרק.

אביטן סיים את תפקידו אחרי כחמישה חודשים כשסכנין מדורגת במקום האחרון בליגת העל עם 20 נקודות ב-22 מחזורים. תחתיו הפכה סכנין לקבוצת ההגנה החלשה בליגה עם 32 שערי חובה, כשגם בשערי זכות (10) היא האחרונה בליגה.

ניסו אביטן, מאמן בני סכנין. ., אריאל שלום
עוד קדנציה מסתיימת מהר מהצפוי. ניסו אביטן/אריאל שלום, .

לפני הקדנציה בסכנין, אביטן שימש במשך שנים רבות כמאמן נוער בבהפועל באר שבע. ב-2017 קיבל את המושכות בפעם הראשונה בקבוצת בוגרים, כשהתמנה למאמן הפועל חדרה, הצעיד אותה לליגת העל והפך אותה להפתעת העונה בליגה הבכירה בעונת 2018/19, עם העפלה היסטורית לפלייאוף העליון. לאחר מכן אימן תקופות קצרות את הפועל תל אביב והפועל רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully