וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופית גרנט חוזרת לעולם הטלנובלות

8.2.2021 / 7:01

פרסום ראשון: אתם רגילים לראות אותה בסדרות דוקומנטריות בזמן שהיא מחפשת אחרי בני משפחה אבודים, אבל צופית גרנט הייתה גם כוכבת לא קטנה של טלנובלות וסדרות קומיות, כך שעכשיו היא חוזרת לככב בטלנובלה הבאה של התעשייה. וואלה! סלבס דרמטית

פרומו "חשופים"/מערכת וואלה

אחרי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם על הליהוק של אודיה רש לתפקיד הראשי בטלנובלה החדשה, "בעלת החלומות", והייתה זו שחשפה בפניכם גם את הליהוק של דניאל ליטמן - עכשיו היא שמחה לבשר לכם שמי שתככב לצידם של שני הכוכבים הצעירים היא לא אחרת מאשר אשת התקשורת המוכרת, צופית גרנט, שלוהקה לסדרה החדשה שתתחיל להצטלם ממש בקרוב.

צופית גרנט. יסמין סויפר
חוזרת לעולם הטלנובלות. צופית/יסמין סויפר

לוואלה! סלבס נודע כי גרנט, אותה אתם רגילים לראות בעיקר בתכניות תחקיר ודוקו, תחזור לעולם הטלנובלות לאחר שהאחרונה בה כיכבה הייתה "חשופים" לפני כמעט עשור. הכוכבת המפורסמת תיכנס לנעליה נירה ורבורג - אישתו של המיליארדר מאיר רומנו, בעל חברת מלונות, שהאהבה חסרת הגבולות לילדיה גורמת לה להסתיר סוד נורא מהעבר שאם יתגלה יגרום לה לאבד את כל מה שחשוב לה.

עוד בוואלה!

הכוכבת ההוליוודית שתככב בסדרה ישראלית

לכתבה המלאה
צופית גרנט. ניר פקין
לא רק דוקו/ניר פקין

כזכור, הטלנובלה החדשה מביאה את סיפורה של נור, צעירה חסרת כל נשלחת להתחזות לפותרת חלומות כדי להונות מיליונר בעל חברת מלונות יוקרה שחלם חלום ומפחד מהמשמעויות שלו. מפגש גורלי עם יורש החברה יהודה ורבורג מצית בינהם אהבה סוחפת ונור מגלה בזכות יהודה שיש לה יכולת אמיתית לפתור חלומות. היכולת שלה מובילה לגילוי סוד טרגי מהעבר ולמלחמת אחים שמאיימת על עתיד החברה, המשפחה וחיי הזוג המאוהב.את הסדרה יצרה שירה אלון (פולמון) ויביימו יואב ודורון פז, היא צפויה להצטלם בתחילת 2021 ותעלה HOT בידור.

וואלה! סלבס חולמת בלילות על שתיית שתן ביחד עם צופית.

צופית גרנט. רפי דלויה
מעושרת/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully