וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 חודשים מחתימת ההסכם עם האמירויות: ישראל פתחה שגרירות באבו-דאבי

משרד החוץ הודיע כי השגרירות נפתחה עם הגעתו של הממונה על הנציגות, איתן נאה. לדברי המשרד, שגרירות ישראל במדינה תקדם את מכלול היחסים בין המדינות ותרחיב את הקשרים עם הממשל האמירתי. במקביל, ממשלת האמירויות החליטה לפתוח שגרירות בישראל

בווידאו: דיווח של שליח וואלה! NEWS לפני ההמראה מאבו דאבי/צילום: ברק רביד ורויטרס, עריכה: ניר חן

שגרירות ישראל באבו דאבי נפתחה היום (ראשון) באופן רשמי - כארבעה חודשים מאז נחתם הסכם הנורמליזציה עם איחוד האמירויות הערביות. דובר משרד החוץ ליאור חייט הודיע כי השגרירות נפתחה עם הגעתו של הממונה על הנציגות, איתן נאה.

לדברי המשרד, שגרירות ישראל במדינת איחוד האמירויות הערביות תקדם את מכלול היחסים בין המדינות בכל המישורים ותרחיב את הקשרים עם הממשל האמירתי, גופים כלכליים והסקטור הפרטי, גורמי אקדמיה, תקשורת ועוד. השגרירות תפעל לקידום האינטרסים של ישראל ותעמוד לרשותם של אזרחיה.

הממונה הזמני בשגרירות באבו-דאבי איתן נאה. משרד החוץ, צילום מסך
ינהל את הנציגות. איתן נאה/צילום מסך, משרד החוץ

חייט הוסיף כי עד מציאת מבנה הקבע, השגרירות תפעל ממשרדים זמניים, שיחנכו בימים הקרובים. במקביל, ממשלת האמירויות החליטה היום לפתוח שגרירות בישראל.

בימים הקרובים צפויים להיפתח הקונסוליה הכללית של ישראל בדובאי ומשרד הקישור הישראלי ברבאט בירת מרוקו. זאת בנוסף לשגרירות ישראל במנאמה, בחריין, שכבר פועלת מזה כמה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully