וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בתחילת הדרך אמי הייתה מוטרדת מהיציבות התעסוקתית שלי": גיל שויד מדבר

21.1.2021 / 10:48

26 שנים שגיל שויד, מייסד צ'ק פוינט, מכהן כמנכ"ל החברה. אלו גם 26 שנים שבהן שויד עבד מדי יום מהמשרד, עד שהגיעה הקורונה. איך ההורים של שויד הגיבו כשהקים את החברה בגיל כל כך צעיר ומה היו האתגרים? "טק טוק", הסיפורים האישיים מאחורי ההצלחות

26 שנים שגיל שויד, מייסד צ'ק פוינט, מכהן כמנכ"ל החברה. אלו גם 26 שנים שבהן שויד עבד מדי יום מהמשרד, עד שהגיעה הקורונה ושינתה את כל מה שאנחנו מכירים. "אני כל הזמן האמנתי בלעבוד ביחד. יש לנו קמפוס אחד של הפיתוח וההנהלה, ואני תמיד עבדתי רק מהמשרד. אף פעם לא עבדתי בכל חיי מהבית, גם כשכשהייתי הייתי צעיר, לא עבדתי מעולם מהבית. אז הסדר יום שלי היה מאוד ברור: אני קם בבוקר והולך למשרד, ובערב חוזר הביתה לחברים ולמשפחה. לא מביאים עבודה הביתה כמעט" סיפר שויד בפודקאסט "טק טוק".

גיל שויד. ראובן קסטרו
״בתחילת הדרך אמי הייתה מוטרדת מהיציבות התעסוקתית שלי״/ראובן קסטרו

מתי הבנת שהקמתם חברה שהולכת לעשות מהפכה בתחום? "אני האמנתי ברעיון מההתחלה. הנקודת מפנה אצלי הייתה באמצע 1994, שנה אחר כך. (אז שויד היה בן 27) הצגנו את המוצר בתערוכה בלאס ווגאס וזכינו בפרס "המוצר הכי טוב של התערוכה", והבנו שהעולם מסתכל על זה ויש עניין", אמר שויד.

איך ההורים הגיבו לזה שבתור חייל משוחרר, יצאת לעצמאות והקמת חברה בתחום שעדיין היה בחיתוליו?

"הייתי עצמאי מגיל צעיר. אמא שלי נפטרה לפני הרבה שנים, ולפני כמה חודשים במהלך הקורונה, קיבלנו מכתבים מחברים של אמא שלי שישבו בבית של אמא שלהם שנפטרה. הם מצאו מכתב שאמא שלי כתבה לאמא שלהם, והיא כתבה שם איך אח שלי נהדר,אבל שהיא קצת מוטרדת מהיציבות התעסוקתית שלי. 'שאני עושה כל מיני דברים מוזרים'. היא התייחסה לצ'ק פוינט. היא השתמשה במונח כזה שאני לא עובד בחברה מסודרת. אבל כאמור, אני מרגיש שקיבלתי המון תמיכה אבל הייתי מאוד עצמאי. בשנתיים הראשונות של צ'ק פוינט - אף אחד כמעט ולא ראה אותי. השנתיים היחידות בחיים שלי שהשקעתי 100% מהתעסוקה שלי בצ'ק פוינט וכמעט ולא ראיתי משפחה וחברים", אמר שויד.

הסיפורים האישיים מאחורי ההצלחות: האזינו לגיל שויד מתארח בפודקאסט "טק טוק"

עוד בוואלה!

כיצד הגיע ל-Gett וההפתעה שתכננו לפני הקורונה: מארק און, מנכ"ל Gett בשיחה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • גיל שויד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully