וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף ה-WWE נדבק בקורונה. איך זה ישפיע על הרויאל ראמבל?

עדי כפיר

15.1.2021 / 17:49

דרו מקינטייר נדבק במחלה, פחות משלושה שבועות לקרבות הגדולים. עדי כפיר ואבירן טוניס מפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" מנסים להבין מה יקרה עכשיו

אלוף ה-WWE דרו מקינטייר הודיע שנדבק בקורונה ולכן לא השתתף השבוע ב-RAW, בעקבות כך עדי כפיר ואבירן טוניס מפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" דנו אמש (חמישי) על המצב הבעייתי שנוצר וכיצד זה עשוי להשפיע על אירוע הרויאל ראמבל המסורתי שיתקיים ב-31 בינואר.

בנוסף, כפיר וטוניס שוחחו על ההכנות לקראת אירוע הרויאל ראמבל, האיחוד מחדש של הבולט קלאב ב-AEW וגם קרב האליפות הנהדר ב-NXT בין האלוף פין באלור ולקייל אוריילי.

טוניס התחיל ותהה: "האם מקינטייר בכלל יתגבר על הקורונה בזמן והקרב בינו ובין גולדברג יתקיים בראמבל? כל העניין עם גולדברג סוריאליסטי בעיניי, לא חשבתי בכלל שבשנת 2021 אני אצטרף לראות את גולדברג שוב פעם במיין איבנט במיוחד אחרי מה שקרה איתו בקרב נגד בריי וואייט בסעודיה בשנה שעברה".

כפיר הוסיף: "נכון לעכשיו הקרב מתקיים, הם אישרו השבוע את הקרב למרות ההידבקות של מקינטייר והם סופגים על כך אינספור ביקורות ובצדק וזה דווקא יותר בגלל גולדברג ופחות מהקורונה. מה שאבסורד בעיניי שזו הפעם הראשונה מאז פרוץ מגפת הקורונה ש-WWE באמת מכירים בעבודה שיש מגפה בחוץ. בסך הכל היה צריך שהאלוף המרכזי שלהם יידבק כדי שהם יועילו בטובם להודות שיש קורונה".

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully