וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונס מלדה חתם ל-4.5 שנים בגנט: "שחקן עם פוטנציאל רב"

15.1.2021 / 17:45

מכבי נתניה תקבל כ-1.8 מיליון יורו עבור החלוץ הצעיר שכבש העונה שבעה שערים. בגנט מרוצים: "בלי ספק יכול להצליח בבלגיה"

תקציר: הצלות הפנדלים של שוער מכבי נתניה דני עמוס/ספורט 1

מכבי נתניה הודיעה הערב (שישי) על מכירתו של יונס מלדה לגנט, בשורותיה חתם לארבע שנים וחצי. "שמחים להגשים את החלום האירופי לשחקני המועדון ומקווים להמשיך לייצא כמה שיותר שגרירים למועדוני כדורגל מובילים באירופה", אמר המנכ"ל ניב גולדשטיין, ובמועדון הוסיפו: "המועדון מאחל ליונס הצלחה מרובה ומאמין כי יונס ייצג את המועדון בכבוד, כפי שעשו קודמיו אשר יצאו לעשות חיל ברחבי אירופה, תוך שמירת הערכים עליהם חונך".

נתניה קיבלה 1.8 מיליון יורו עבור מלדה, שפתח את העונה בסערה עם שבעה שערים ב-14 משחקים אבל באחרונה המאמן ריימונד אטפלד הוציא אותו מההרכב ונתן לו פחות קרדיט. הקבוצה אף תשאיר לעצמה 20 אחוז ממכירה עתידית של החלוץ המוכשר. בקרוב היא צפויה לחפש חלוץ זר שיחפה על עזיבתו של מלך שעריה.

"יונס שחקן התקפה ימני שיכול לשחק במרכז ובכנפיים", אמר המנהל המקצועי טים מתיאס. "הוא מהיר, עם יכולות פיזיות גבוהות ועם הרבה פוטנציאל. יש לו לא מעט ניסיון יחסית לגילו הקצר והוא בלי ספק יכול להצליח בליגה הבלגית. עדיין יש לו הרבה לאן להתקדם ונקווה שזה יקרה תחת צוות האימון שלנו".

בתום 20 מחזורים בבלגיה מדורגת גנט במקום ה-12 בטבלה עם 26 נקודות, שבע מהקו האדום ושש מהמקום הרביעי המוביל לפלייאוף העליון.

  • עוד באותו נושא:
  • יונס מלדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully