וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוץ, הנה בשורות טובות: הסדרה "חזרות" חודשה לעונה שנייה

11.1.2021 / 10:29

בעקבות ההצלחה האדירה של סדרת הדרמה של כאן 11, החליטו התאגיד ו"נורמה הפקות" לצאת לעונה נוספת. שלושת היוצרים - נועה קולר, ארז דריגס ואסף אמיר - כבר החלו בפיתוח התסריט לעונה הבאה

קטע מהסדרה "חזרות" של כאן 11, בהשתתפות ארז דריגס, יבגניה דודינה וגילה אלמגור בתפקיד שרת התרבות/כאן 11

בעקבות ההצלחה המסחררת של "חזרות", סדרת הדרמה של כאן 11 שעוד בטרם ירדה מהמסך כבר הפכה לאחת הסדרות הפופולריות והמוערכות של התאגיד, החליטו תאגיד השידור הישראלי ו"נורמה הפקות" לצאת לעונה נוספת. שלושת היוצרים - נועה קולר, ארז דריגס ואסף אמיר - כבר החלו בפיתוח התסריט לעונה הבאה.

בריאיון לוואלה! תרבות התייחס מפיק ואחד מיוצרי הסדרה, אסף אמיר, לשמועות על חילוקי דעות בינו לבין נועה וארז. "אני לא יודע מאיפה הפרסומים האלה באים, בטח לא ממני", אמר. "אנחנו באופן יחסי עובדים ממש טוב ביחד, וכמעט לא היו חילוקי דעות. ברור שאחרי כל כך הרבה שנים ביחד ואחרי הצלחה כזו, לפעמים להקות מתפרקות. אני מקווה שזה לא יקרה לנו".

בהתייחסו לשאלה אם תהיה עונה שנייה, ענה: "אני לא רואה איך לא נעשה עוד עונה יחד. זה לא נראה לי סביר. רוב הסיכויים שנאכזב, אבל זאת לא סיבה לא לעשות את זה". בנוגע לשאלה מתי תצא עונה שנייה, אמר: "זמן הוא דבר חשוב בעיני, ואי אפשר להאיץ תהליכים. מצד אחר, המדיניות של התאגיד היא לצמצם ככל האפשר את הפערים בין העונות, וגם בלי קשר לזה, ברור לי שצריך לעשות את זה מהר ככל האפשר".

נועה קולר וארז דריגס, יוצרי וכוכבי הסדרה "חזרות". ראובן קסטרו
צוץ, איזה כיף. ארז ונועה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully