וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההצלחה: הסדרה "הטבח" של yes תמשיך לעונה שנייה

4.1.2021 / 17:45

הסדרה המדוברת "הטבח" של yes תמשיך לעונה שנייה, כך נודע לוואלה! תרבות. הסדרה, שבה מככבים גורי אלפי, רותם סלע וגל תורן, סיימה בסוף השבוע האחרון את עונתה הראשונה בהצלחה, והעפילה למקום החמישי ברשימת הסדרות הנצפות ביותר של yes לשנת 2020

טריילר לסדרה "הטבח"/yes

הסדרה המדוברת "הטבח" של yes תמשיך לעונה שנייה, כך נודע לוואלה! תרבות, ותצא לצילומים כנראה בהמשך השנה. הסדרה, שבה מככבים גורי אלפי, רותם סלע, גל תורן ויעל אלקנה, סיימה בסוף השבוע האחרון את עונתה הראשונה בהצלחה, לאחר שעוררה באזז ברשתות, זכתה למיליוני צפיות על פי הנתונים שפורסמו בידי חברת הלווין, והעפילה למקום החמישי ברשימת הסדרות הנצפות ביותר בחברה בשנת 2020 (לשם השוואה: היא עקפה את "האנטומיה של גריי" המצליחה והוותיקה שהגיעה למקום השישי). עוד לפני עלייתה לאוויר התקבלה לשלושה פסטיבלי טלוויזיה וקולנוע באירופה, וגל תורן זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל סדרות בברלין.

הטבח. רן מנדלסון, באדיבות yes,
הסדרה החמישית הנצפית ביותר של yes בשנת 2020. "הטבח"/רן מנדלסון, באדיבות yes

"הטבח", בהפקת קסטינה תקשורת, מתרחשת מאחורי הקלעים של מסעדת שף. במרכזה מערכת יחסית מרתקת בין השף הכוכב המגלומן דורי (גל תורן) לטבח שמתחיל לעבוד אצלו, נמרוד (גורי אלפי), שמחליט לעזוב את העבודה הנוחה והשוחקת בהייטק. אסנת (רותם סלע) היא השותפה של דורי לעסקים והחיבור שלו לקרקע המציאות.

הסדרה צולמה במטבח שנשאר בחלל מסעדת "הרברט סמואל", שנסגרה לפני כמה שנים עם הציוד הייחודי שנותר בו והוזמן בעבר על ידי יונתן רושפלד מפריז. חלק מהמשתפים בסדרה הם טבחים ועובדי מטבח גם במציאות, ובהם מיכאל אהרוני, בנו של ישראל אהרוני. היועץ הקולינרי לסדרה הוא השף מושיקו גמליאלי, שגם משתתף בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully