וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פודקאסט "טוטאל סלאם": חולקים כבוד אחרון למתאבק ג'ון הובר

ג'ון הובר, שידוע יותר כלוק הארפר ב-WWE או כברודי לי ב-AEW, מת השבוע בגיל 41 בעקבות מחלת ריאות קשה

שנת 2020 המשיכה להכות עד הרגע האחרון כשהמתאבק הפופולרי ג'ון הובר, שידוע יותר כלוק הארפר ב-WWE או כברודי לי ב-AEW, מת השבוע בגיל 41 בעקבות מחלת ריאות קשה שאיננה קשורה לנגיף הקורונה. פטירתו של הובר ז"ל יצרה הלם רב בכל ענף ההיאבקות כשמתאבקים מכל הארגונים ברחבים העולם חלקו כבוד למתאבק שנחשב לאחד הכי אהובים בתוך הזירה ובחדר ההלבשה.

הובר זכה ב-WWE פעמיים באליפות הזוגות ובאליפות הביניבשתית, וב-AEW כיהן כאלוף ה-TNT השני בהיסטוריה של הארגון. בעקבות כך, עדי כפיר ואבירן טוניס מפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" חלקו כבוד אחרון להובר ז"ל, וגם סיכמו את שנת 2020 עם בחירת מתאבקי השנה ורגעי השנה.

כפיר התחיל ואמר: "אין אוהדי היאבקות בארץ או ברחבי העולם שלא היו בהלם טוטאלי מפטירתו של הובר ז"ל בתחילת השבוע. אנשי ההנהלה וסגל המתאבקים של AEW ידעו על מצבו והיו מתואמים עם המשפחה מהרגע הראשון ושמרו על סודיות. הם עשו מחווה עצומה לבן שלו שביימו זכייה שלו באליפות העולם והחתימו אותו לחוזה ברגע שיהיה בגיר, וגם שהאירוע הקרוב של דיינמייט יהיה מוקדש אך ורק לזכרו".

המתאבק ברודי לי. GettyImages
עצוב. לי/GettyImages

טוניס המשיך והוסיף: "מדהים לראות איך הובר היה אהוב ואהוד בכל חדר הלבשה של כל ארגון שבו התאבק. אי אפשר באמת להתכונן למוות של מתאבק, בטח לא של מתאבק שעד לפני כחודשיים עוד כיהן כאלוף. זו הפטירה הכי פתאומית של מתאבק מאז כריס בנואה או אדי גאררו. ההודעה על הפטירה שלו הייתה כמו אגרוף לבטן שהוציאה את כל האוויר מהריאות של עולם ההיאבקות".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully