וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אוואט קיבל ארגז: מסי שלח בירה מיוחדת לכל השוערים שהכניע בקריירה

הפרעוש שיתף פעולה עם באדווייזר, שייצרו 644 בקבוקים מיוחדים לרגל השיא. "אם כבר לקבל גולים אז מהטוב ביותר", צייץ הישראלי

תקציר: צפו בכל שערי ארלינג הולאנד מ-13 המחזורים הראשונים בבונדסליגה/ספורט 1

לרגל שבירת שיאו של פלה - 644 שערים באותה קבוצה - חילק ליאונל מסי "מתנה" לכל השוערים שהכניע לאורך השנים. בקמפיין מיוחד של "באדווייזר", יוצרו 644 בקבוקי בירה במהדורה מיוחדת, שנשלחו ל-160 השוערים שספגו מהפרעוש ב-20 השנים האחרונות.

"תודה על הבירה, אקח את זה כמחמאה", צייץ ג'אנלואיג'י בופון, שקיבל את בקבוקים 514 ו-515. "היו לנו קרבות גדולים לאורך השנים. ברכות של שבירת השיא, זה באמת הישג יוצא דופן. מזל טוב!"

ה"מרוויח" העיקרי הוא דייגו אלבס, שספג ממסי 21 שערים ועל כן נשלחו אליו 21 בקבוקים. איקר קסיאס נמצא גם כן בחלק העליון של הרשימה עם 17, כשבמקום ה-13 ניתן למצוא את דודו אוואט הישראלי שספג מהפרועש 11 שערים ועל כן קיבל ארגז ובו 11 בקבוקים.

בריאיון שהעניק היום, התייחס קפטן ברצלונה לשעבר קרלס פויול לפרעוש ואמר: "הוא לא אותו שחקן שהיה כשהתחיל את הקריירה, הוא הוסיף כל מיני אלמנטים ששיפרו אותו והפכו אותו שחקן שלם יותר, כזה שמסוגל לקבוע את קצב המשחק. הוא עושה פחות או יותר הכל. בתחילת הקריירה הוא היה מסוג השחקנים שאתה פשוט נותן להם את הכדור והוא עשה מהלך אישי או כבש, אבל עם הזמן הוא הפך שחקן מרשים יותר, הטוב בכל הזמנים.

"מהיום הראשון שלו הוא היווה דוגמא עם הצניעות שלו. מבחינתי, הוא השחקן הטוב ביותר אי פעם, וזה נכון כבר 13 או 14 שנה ברציפות. אני חושב שהוא בדרגה של מייקל ג'ורדן, הכדורגלן הגדול בכל הזמנים. הוא עדיין יכול לזכות בתואר עם ארגנטינה, ולמרות שאני לא ארגנטינאי, אשמח אם זה יקרה. זה מגיע לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully