וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיימון קאוול יהיה שופט בעונה החדשה של "אקס פקטור ישראל"

23.12.2020 / 20:02

השופט ויוצר פורמט "אקס פקטור" ישמש כשופט קבוע בגרסה הישראלית. זוהי הפעם הראשונה אי פעם שבה ישפוט במדינה שאינה ארצות הברית או אנגליה. במסגרת האמנים שגילה נמנים וואן דיירקשן, סוזן בויל ורבים אחרים. "אני כבר לא יכול לחכות לראות מה יש לישראל להציע", מסר קאוול

סיימון קאוול. ריי ברמיסטון,
לראשונה מחוץ לארה"ב ובריטניה. סיימון קאוול/ריי ברמיסטון

סיימון קאוול, שופט הריאליטי האגדי והמפורסם בעולם ויוצר הפורמט "אקס פקטור", מגיע לגרסה הישראלית וישמש כשופט קבוע בעונה החדשה ברשת 13. זוהי הפעם הראשונה שבה ישפוט במדינה שאינה ארצות הברית או אנגליה.

קאוול נחשב לאחד האנשים המשפיעים ביותר בתעשיית הבידור. הוא היוצר של כמה מהפורמטים הטלוויזיוניים המצליחים בעולם, ביניהם "גוט טאלנט" וכאמור "אקס פקטור". מלבד היותו יוצר ומפיק, קאוול משמש כשופט בתכניות "אקס פקטור", "גוט טאלנט" האמריקאי (NBC) והבריטי ו-"American idol" . במסגרת התכניות האלה אחראי קאוול על גילויים של כמה מהכישרונות המוזיקליים הבולטים של הדור הזה, ביניהם וואן דיירקשן, סוזן בויל, קאמילה קביו, קארי אנדרווד, להקת ליטל מיקס, פיפת' הרמוני, ליאונה לואיס ואולי מארס.

בימים אלה מתחילים ברשת לעבוד על העונה החדשה של אקס פקטור ישראל ולצידו של סיימון קאוול ישבו שופטים ישראלים שהוא עצמו יהיה שותף לבחירתם.

מרשת 13 נמסר: "זהו הישג אדיר לטלוויזיה בישראל". מקאוול נמסר: "במהלך השנים מצאנו כישרונות מדהימים בכל העולם עם הפורמט 'האקס פקטור'. אני כבר לא יכול לחכות לראות מה יש לישראלים להציע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully