וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קואוצ'ינג וספורט (אימון פיזי מנטלי) להתפתחות וצמיחה: הכירו את גיל המבר

בשיתוף גיל המבר

26.11.2020 / 15:25

הרבה מישורים של האדם צריכים להיכנס לפעולה אם הוא רוצה להתפתח.. כפי שגיל המבר (סגן אלוף במיל.), מאמן NLP ומאמן כושר, למד והבין בעצמו - שילוב של אימון פיזי עם הבנה עמוקה של מנטליות, התמדה ותפיסות מחשבתיות - זה המפתח להצלחה

גיל המבר. אילנית כהן,
גיל המבר/אילנית כהן

הרבה מישורים של האדם צריכים להיכנס לפעולה אם הוא רוצה להתפתח, לצמוח ולשגשג. לא מספיק רק לקבל החלטה ולא מספיק רק לבצע פעולות. כפי שגיל המבר (סגן אלוף במיל.), מאמן NLP ומאמן כושר, למד והבין בעצמו - שילוב של אימון פיזי עם הבנה עמוקה של מנטליות, התמדה ותפיסות מחשבתיות - זה המפתח להצלחה.

למרות שהוא עצמו עסק רוב חייו בספורט תחרותי (כשחקן טניס מקצועי) ובכושר קרבי, היום הוא יודע ומבין את תפקידו של הפן הנפשי והרגשי ומלווה את מטופליו בסלילת "דרך המלך" שלהם בעזרת שזירה נכונה, ממוקדת ויעילה של מה שנכון עבורם. אחרי שנים רבות בשירות המדינה כקצין וכמפקד, גיל כבר יודע ומבין שספורט זה לא הכל ויש עוד כמה מישורים נדרשים כדי להצליח ולהתפתח.

גיל המבר. אסף לב,
גיל המבר/אסף לב

מהצבא ל- NLP

גיל שירת מעל 25 שנה בצה"ל בשלל תפקידים בזרוע היבשה ובמערך הכושר הקרבי, לרבות ביצוע ביקורות וחניכה ביחידות צה"ל, הכשרה והסמכה של מדריכי כושר, לוחמים וקצינים, אימונים למערך הלוחם ובפרט ליחידות המיוחדות, אפיון ורכש של ציוד ומתקני כושר חדשניים והגיע אף לפקד על אליפות צה"ל בכושר קרבי וקרב מגע למערך הלוחם והיה המפקד של אליפות צה"ל למפקדים בראשות הרמטכ"ל.

בתפקידו האחרון שירת ארבע וחצי שנים כמפקד בה"ד 8, בית הספר לכושר קרבי (וינגייט). מעבר להיותו מפקד הבסיס, לקח גיל כמשימה אישית לתמוך, להעצים ולפתח את כלל חיילי הבסיס ולחזק בהם את תחושת המחויבות והתרומה בכל תפקיד אותו הם מבצעים.

בעוד הספורט מסייע רבות ומביא תוצאות - ככל שחולף הזמן גיל מבין טוב יותר שלא רק הספורט אחראי על מימוש הפוטנציאל והוא מגלה על עצמו שהעצמה אישית דרך הספורט היא נושא שמרתק אותו ומושך אותו. גילוי זה התרחש כאשר היה גיל לפני סוף דרכו בשירות הצבאי, ולקראת פרישתו קיבל הזדמנות ללמוד קורס העשרה חדש. הקורס הנבחר היה קורס קואוצ'ינג בשילוב NLP, שלמעשה גילה לגיל שכבר שנים הוא משתמש בטכניקות מעולם זה, אפילו מבלי לדעת.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
גיל המבר. אילנית כהן,
גיל המבר/אילנית כהן

להיות מבוגר משמעותי עבור בני נוער

לאחר שעבד במשך שנים עם חיילים, הבין גיל כי גיל ההתבגרות הוא נקודה מהותית בחייהם של בני הנוער והוא יודע שזה הזמן להוות עבורם מבוגר אחראי, ללמד אותם דברים על עצמם, לסייע להם להתפתח ולהגיע למודעות עצמית וכמובן לעשות את כל אלה תוך כדי אימוני כושר גם לקראת הגיוס לצבא.

במיוחד כעת, בתקופת הקורונה, גיל חונך בני נוער אחד על אחד, כתחליף לשעות רבות מבוזבזות על מסכים. בנוסף, גיל פיתח הרצאה מעצימה לתלמידי כיתות י' עד יב' והוא מגיע לכל אזור בארץ כדי להעביר אותה ולהשפיע לטובה על בני הנוער. ההרצאה מעוררת ההשראה ניתנת לרוב למשתתפים בה כחלק מסל שירותים של הרשויות המקומיות, מתנ"סים ובתי ספר. גיל מבין כמה מהותית התקופה הזאת בחייהם של התיכוניסטים ויודע שהוא יכול להיות ההבדל בין נער שנושר מהמערכת לבין נער שמתגייס לשירות צבאי משמעותי (קרבי או מנהלתי). הרצאות אלה נקראות באופן מתאים "מתגייסים לבחור את המחר" והן יכולות לכלול גם פעילות גופנית מעשירה, כדי להמחיש את השילוב החשוב בין שני פנים אלו.

גיל המבר. יח"צ,
גיל המבר/יח"צ

מי עוד נהנה משירותיו של גיל?

גיל נולד והתחנך בקרית ביאליק. כיום מתגורר בנתניה, הוא נשוי עם 6 ילדים ובוגר תואר שני והסמכות רבות. בנוסף לעיסוקיו, גיל כיום עובד כמורה מחנך בתיכון, מדריך ארצי בפיקוח על החינוך הגופני במשרד החינוך ומרצה בפני בני נוער, הורים ואפילו אנשי עסקים.

כאמור, ההרצאות שלו משלבות תוכן פרונטלי ואימון פיזי שמתאים לקהל ומהן אפשר וקל יותר להתחבר לתכנים שלו. גיל, הפך את עצמו לאיש אשכולות מודרני שנותן שירותים בכמה אפיקים שונים במקביל, ביניהם ידוענים ואנשי עסקים מוכרים וידועים שנעזרים בו ובתובנות שלו לצרכים אישיים כמו ירידה במשקל או שיפור הכושר הגופני.

גיל המבר. יח"צ,
גיל המבר/יח"צ
גיל המבר. יח"צ,
גיל המבר/יח"צ

למרות שהתשוקה הטבעית שלו היא עבודה והעצמה של בני נוער, גם תהליך מרתק שביצע, למשל, עם איש נדל"ן בכיר ומוכר, הביא לצמיחה משמעותית באפיקים העסקיים של אותו בכיר. "הכלים הללו שמקבלים במהלך התהליך", אומר גיל. "הם כלים של העצמה רגשית ומנטלית, של סדר, ארגון, תכנון, עמידה ביעדים, צמיחה, חתירה למטרה ועוד, הם כלים שהם פשוט מתנה לכל החיים. והשילוב של NLP לצד עולם האימון הגופני, הם אלה שמביאים לצמיחה מהירה ואף עוצמתית יותר".

גיל המבר הבסיס להצלחה

טלפון: 052-9452884

פייסבוק

מייל gilhamber@gmail.com

בשיתוף גיל המבר
  • עוד באותו נושא:
  • אימון
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully