וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדצמבר הקרוב: ישראייר מקדימה את ארקיע, ופותחת קו לדובאי

25.10.2020 / 13:36

אחרי ארקיע, שהודיעה כי תטוס לדובאי מינואר, מגיעה ישראייר ומקדימה אותה בחודש ותפעיל טיסות לדובאי (בכפוף לאישור) כבר מדצמבר הקרוב, כולל חבילות של 3 לילות במחיר של החל מ-499 דולר לאדם

בווידאו: אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות/צילום: זיו ריינשטיין עריכה: ירדנה עבודי פוקס

(בווידאו: כל מה שמחכה לכם באבו דאבי, המתחרה של דובאי)

אחרי ארקיע, שהודיעה בשבוע שעבר שתחל לטוס לדובאי בינואר 2021, מגיעה חברת ישראייר שמודיעה היום (ראשון) כי היא פותחת קו טיסות ישיר לדובאי על בסיס יומי. עם זאת, מועדי הטיסות עדיין כפופים לאישורים סופיים. מחיר התחלתי: החל מ-280 דולרים לטיסת הלוך-חזור.

הטיסה החגיגית הראשונה תצא ביום רביעי ה-2.12.20 לכבוד יום איחוד האמירויות המכונה "רוח האיחוד", המסמן את איחוד כל שבע האמירויות לאומה אחת. ביום זה, מתקיימים לאורך קו החוף של דובאי קרנבלים, החופים הופכים לגלריות עם פסלי חול. שמי העיר דובאי מוארים מתצוגות זיקוקים יוצאי דופן לצד תהלוכות וטקסים נוצצים.

בכך מסתמן שישראייר תהיה חברת התעופה הישראלית הראשונה שתמריא אל היעד, כשהיא מקדימה את ארקיע בחודש ימים. הנוסעים לדובאי יצטרכו להציג בדיקת קורונה שלילית שבוצעה 96 שעות לפני ההמראה.

כזכור, בשבוע שעבר נחתה לראשונה בארץ טיסה מסחרית של חברת איתיחאד איירווייס, שהגיעה לקחת משלחת של עיתונאים ואנשי תיירות לביקור קצר בדובאי, והראתה כוונה להפעיל קו תעופה בין אבו דאבי לתל אביב. יש לשער, כי גם חברות תעופה נוספות, כמו אמירטס, פליי דובאי ואייר ערביה (חברת הלואוקוסט הגדולה במזרח התיכון), יחלו לטוס לישראל, כמו גם אל על.

דובאי. יח"צ ישראייר,
כבר מדצמבר הקרוב עם ישראייר. דובאי/יח"צ ישראייר

"זיהנו התעניינות וביקושים גבוהים"

הטיסה לדובאי, אחת משבע נסיכויות האמירויות, אמורה לארוך קצת יותר משלוש שעות. עיר הבילויים וגורדי השחקים בתי מלון ברמה בגבוהה ביותר, כשישראייר מציעה חבילות של שלושה לילות כולל העברות למלונות ברמה של 5* דה לאקס. כך למשל, חבילה במלון הילטון אל הבטור או מריוט מרקיז, תעלה לאדם יעלה החל מ-499 דולר בלבד.

גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר מסר: "מיד עם חתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות זיהנו התעניינות וביקושים גבוהים לחופשה בדובאי. הצלחנו להגיע לקשר עם רשתות של מלונות היוקרה בדובאי ולסגור חבילות ושהתמורה למחיר היא מהגבוהות ביותר. התייר הישראלי ייחשף לחוויית חופשה שונה מכל מה שהורגל אליה עד עתה, ואנו מזהים כי יותר ישראלים משנים את התוכניות שלהם כדי לצאת לחופשה בדובאי שעד לא מזמן הייתה בגדר של חלום".

ובתוך כך, גם חברת קאווה גרופ המתמחה בארגון טיסות פרטיות, מציעה לטוס לדובאי כבר בעוד חודש מהיום. הטיסות תצאנה במטוסי מנהלים ל-8-12 נוסעים או מטוסי מנהלים גדולים יותר ל-49 נוסעים במחיר של 9,000 דולר לשבוע (6 לילות). החבילה כוללת: אשרת כניסה, טיסה פרטית משותפת, לינה במלון 5 כוכבים, שירותי VIP בנמלי התעופה, העברות ברכבי יוקרה וסיורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully