וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההאמר חוזר כחשמלי ומטורף לחלוטין

וואלה!רכב

21.10.2020 / 14:23

ל-GMC לא הספיקו 1,000 כוחות סוס מחושמלים,אז הם גם הכניסו לו היגוי אחורי, גג פריק, ומה עוד חסר? אולי נהיגה אוטונומית ברמה מחודשת?

האמר חוזר והוא חשמלי ומטורף/יצרן

אחרי שנחשפנו לקונספט של טנדר-מכונית-על עם 1,000 כוח סוס וטווח נסיעה של כ-550 קילומטרים, GMC משחררת מידע נוסף על הטנדר החדש שלה; זה שייתחרה בטסלה Rivian R1T, Cybertruck Bollinger, פורד, ומי יודע מה עוד צופן לנו העתיד?

GMC העלתה לרשת סרטון ופרטים על ההאמר החשמלי, והם מרשימים ביותר. 1,000 כוחות הסוס שלו פחות מדליקים אותי, למרות תאוצה של 0-100 ב-3.0 שניות בלבד. אבל יש בהאמר החדש כמה רעיונות מרשימים ביותר - חלקם נראים כאילו נלקחו מרכב תצוגה, לך תדע מה יגיע בסופו של דבר לשטח? אבל זה גם מה שאמרנו בזמנו על טסלה, והופתענו לטובה. אז בואו נישאר אופטימיים ונתייחס לכל ההבטחות, ברצינות מלאה.

האמר חוזר והוא חשמלי. יצרן, אתר יצרן
תא מטען במקום מנוע זולל דלק בעבר/אתר יצרן, יצרן

טנדר 'האמר' החשמלי יוזן באמצעות סוללת 'אולטיום' חדשנית בהספק של 200 קוט"ש, עם שלושה מנועים חשמליים בני 339 כ"ס כל אחד. כל אחד! שני מנועים מופקדים על הסרן האחורי, השלישי מניע את הגלגלים הקדמיים. נתוני ההספק והמומנט מופרכים לחלוטין; אם הם נכונים אז אני שואל את עצמי, איזו מכאניקה/צמיגים יוכלו לעמוד בעוצמה המטורפת הזו? בהמשך יוצגו גם גרסאות עם שני מנועים בלבד.

עוד בוואלה!

754 כ"ס בשטח: הכירו את הסופר טנדר החשמלי מ-Rivian

לכתבה המלאה
האמר חוזר והוא חשמלי. יצרן, אתר יצרן
וארגז גדול מאחור/אתר יצרן, יצרן

לא רק חשמל, יש גם מכאניקה

הטנדר החדש נועל צמיגי 35 אינץ' כסטנדרט והוא מוכן לקליטת מגפי 37 אינץ', למי שרוצה עוד יותר. מתלי אוויר אופציונאליים מתאימים את קשיחותם לטיב הקרקע, ומרווח הגחון יכול להשתנות בין 20 ל-40 סנטימטרים. זה יותר גבוה מאשר ההאמר הצבאי.

האמר חוזר והוא חשמלי. יצרן, אתר יצרן
המושבים האלו לא יתמודדו טוב עם בוץ/אתר יצרן, יצרן

יכולת חדשה לחלוטין ברכבי שטח סדרתיים הוא היגוי אחורי. ההיגוי מסייע בביצוע פניות ברדיוס קצר יותר אבל הוא מסוגל להעניק להאמר גם Crab Walk, יכולת נסיעה 'על הצד' בתנועת סרטן. אלו יכולות המקובלות ברכבי עבירות מקצועיים, והן מסייעות מאוד בנהיגת שטח טכני (או במגרשי החנייה הצפופים של בוורלי הילס). מצלמות גחון היקפיות יאפשרו לנהג תצפית טובה על המתרחש מתחתיו; האם זה מבשר על סוף ימיו של המכוון החיצוני? אין נעילת דיפרנציאל אחורי כי אין דיפרנציאל אחורי. מלפנים יש ויש. סידור זה מאפשר יצירת גחון חלק לחלוטין, יתרון גדול בנהיגת שטח (וגם שיפור אירודינמי).

האמר חוזר והוא חשמלי. יצרן, אתר יצרן
ה-H2 היה סמל לכל מה שרע בתרבות רכבי השטח המוגזמים/אתר יצרן, יצרן

פיצ'ר כייפי נוסף הוא גג פריק לתא הנוסעים, בסגנון הגג המתפרק של ג'יפ רנגלר. זה אומר שתוכל לצאת לדרך עם טנדר סגור ומבודד, ובשטח ליהנות משמים פתוחים. את חלקי הגג ניתן לקבע בתא המטען הקדמי, בלי לפגוע בנפח ארגז המטען הראשי. החלון האחורי נפתח חשמלית, כמובן.

האמר חוזר והוא חשמלי. יצרן, אתר יצרן
יתחרה בשלל רכבי השטח החשמליים של השנים הקרובות/אתר יצרן, יצרן

תא הנוסעים מפואר ומפנק עם צג מגע בגודל 13.4 אינץ', זה ממש לא רכב עבודה מסוקס. מתי יעלה על הכביש, כמה יעלה? צפוי ל-2022, המחירים בארה"ב ינועו בין 80,000 ל-115,000 דולרים. בהמשך הדרך יוצגו דגמים חלשים וזולים יותר, וגם SUV האמר בתצורת ג'יפ עירוני רגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully