וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי בכה בסיום, וילי רוטנשטיינר: "אני גאה בו, הוא היה חסר מזל"

9.10.2020 / 0:32

כוכב נבחרת ישראל לא הסתיר את הדמעות אחרי החמצת הפנדל הגורלית מול סקוטלנד, המאמן: "אפשר להיות גאים, היה להם יותר מזל"

מפח נפש לנבחרת ישראל הערב (חמישי) בגלזגו. אחרי 120 דקות מאופסות מול סקוטלנד, הנבחרת הייתה מרחק דו-קרב פנדלים מהשגת הכרטיס לגמר פלייאוף העלייה ליורו מול סרביה, אבל דווקא ערן זהבי החמיץ מהנקודה הלבנה בבעיטה הראשונה והסקוטים לא החטיאו בדרך לניצחון 3:5.

זהבי בכה לאחר ההפסד הכואב, כששחקנים אחרים ניגשו לנחם אותו בזמן שהמארחים חגגו את העלייה למשחק שייערך ב-12 בנובמבר. ב"דיילי רקורד" הסקוטי כתבו: "זהבי, אחד הכוכבים הגדולים של ישראל, יחיה עם החרטות והזיכרונות מהערב הזה עוד זמן רב".

זה היה ערב אמוציונלי מאוד לזהבי. עוד לפני שריקת הפתיחה הוא אסף את חבריו, פרץ בבכי ואמר להם בדמעות: "אני גאה להיות איתכם בנבחרת ישראל ואני רוצה להגיע איתכם לטורניר גדול". שחקנים סיפרו בסיום המשחק שזה היה רגע דרמטי ומרגש.

כעת, באווירת הנכאים השוררת בנבחרת, היא תצטרך להתכונן למשחקי ליגת האומות מול צ'כיה ביום ראשון בחיפה ולאחר מכן ברביעי בסלובקיה.

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל לאחר החמצת הפנדל. רויטרס
משחק מלא אמוציות. זהבי/רויטרס

המאמן וילי רוטנשטיינר אמר בסיום: "היה מאבק גדול ובסוף היה להם מזל, בפנדלים תמיד צריך קצת מזל. מרציאנו כמעט לקח כמה בעיטות, ערן החמיץ, אבל אפשר להיות גאים בנבחרת. נתנו הכול במשך 120 דקות. שיחקנו היטב, פגשנו יריבה חזקה, ניסינו ליצור מצבים אבל היה קשה מול נבחרת מאורגנת. לפני הסיום שון כמעט כבש ובצד השני כדור שלהם פגע בקורה. לסקוטלנד היה יותר מזל".

על זהבי: "הוא עשה כל כך הרבה בשביל הנבחרת, כבש כל כך הרבה שערים. הוא היה מאוד מאוכזב, אתם יכולים לדמיין איך הוא מרגיש. אני גאה בו ובחבריו, יש לו אישיות נהדרת והיום הוא היה קצת חסר מזל".

רוטנשטיינר סיכם: "העתיד? אני חושב שאפשר להיות אופטימיים. הנבחרת טובה, הרבה צעירים משתלבים, יש עתיד יפה. אני לא רוצה לדבר עכשיו על העתיד שלי, אחרי 120 דקות כאלו. יש לנו שני משחקים בליגת האומות בשבוע הקרוב ואני מרוכז רק בלהרים את השחקים לקראתם".

שחקן נבחרת ישראל, אלי דסה. רויטרס
כמה כואב. אלי דסה, ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד/רויטרס

אלי דסה אמר: "בפנדלים זה יכול ללכת לכל כיוון. כשאתה מסיים ב-0:0 אז מה שחסר זה שער אחד כמובן. במעמד כזה אני חושב שמנסים קודם כל לא לספוג ונתנו כל מה שאנחנו יכולים בשביל זה. אני חושב שזה לא המצב הכי טוב, אבל אם הצלחנו להגיע לפנדלים שזה 50-50 אפשר להיות גאים בזה. לא הצלחנו לכבוש לצערי, אבל זה חלק מהמשחק ונצטרך להמשיך הלאה. אנחנו סוחבים כאב גדול וקשה לנתח מה אנחנו צריכים לעשות עכשיו. אנחנו מאוכזבים מאוד עכשיו והזמן לניתוחים עוד יגיע".

השוער אופיר מרציאנו אהוסיף: "מאוד-מאוד מאכזב. לא יוצא לנו הרבה להיות במעמדים כאלו, זה היה רגע גדול. הייתי בטוח שאני לוקח את הפנדל הראשון, אבל לצערי לא הצלחתי. זה אכזרי. רציתי מאוד לקחת את האחריות בפנדלים, נהניתי מזה, אבל התוצאה מאכזבת. אנחנו לוקחים את ההפסד הזה מאוד קשה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו צייץ בסיום: "משחק נהדר של הנבחרת שלנו. נלחמו כמו אריות והביאו הרבה כבוד למדינת ישראל! תותחים".

שר התרבות והספורט חילי טרופר מסר: "כאב ההחמצה מלווה אותנו הערב, אבל גם גאווה על נבחרת שנאבקה בנחישות. פרגון גדול לשחקנים ולצוות על המאמץ והרוח. תקווה גדולה שבפעם הבאה זה יסתיים בהצלחות והישגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully