וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הבלם לואיס הרננדס חתם לעונה אחת

5.10.2020 / 20:25

הספרדי בן ה-31, שעל המשא ומתן עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ייכנס לנעליו של ז'איר אמאדור ויספיק להירשם לליגה האירופית למרות שמרבית משרדי הממשלה סגורים בשל חול המועד

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - פורטונה סיטארד 0:1/ספורט 1

לואיס הרננדס חתם במכבי תל אביב לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, אחרי שנחת היום (שני) בארץ באישור משרד הפנים. הבלם בן ה-31, שעל המשא ומתן עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, סיים את חוזהו במלאגה ויספיק להירשם כשחקן הקבוצה לליגה האירופית.

"אני שמח להצטרף למכבי, מועדון ששמעתי רבות אודותיו מחואן פאבלו וחוסה רודריגס", אמר הרננדס שילבש את החולצה מספר 44. "לשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית ולהתמודד על תארים אלו אתגרים להם אני מצפה. אבל יותר מכל דבר, אני מקווה לראות את האוהדים של מכבי באצטדיון, בהקדם האפשרי".

כזכור הרישום לליגת העל ולליגה האירופית מסתיים ביום שלישי בלילה ולכן פעלו במכבי תל אביב ביחד עם משרד הפנים ומנהל הספורט כדי לקבל את ההיתר להכנסתו לארץ היום, על אף שמדובר בחול המועד סוכות ורוב הפעילות של משרדי הממשלה מושבתים.

לואיס הרננדס במדי לסטר סיטי 2016. GettyImages
כולל ביקור קצר בליגת האלופות. לואיס הרננדס במדי לסטר/GettyImages

הרננדס יחזק את הגנת מכבי תל אביב אחרי שזו איבדה הקיץ את ז'איר אמאדור. הוא שיחק בעבר גם כמגן ימני, כולל בליגת האלופות במדי לסטר סיטי לפני ארבע שנים, אבל מתוכנן לשמש כבלם. הוא גדל במחלקת הנוער של ריאל מדריד, אבל לא זכה ללבוש את מדי הקבוצה הבוגרת של הבלאנקוס, רשם ארבע עונות בספורטינג חיחון ואחרי הקדנציה הקצרה בלסטר (ארבע הופעות בפרמיירליג) שיחק שלוש שנים במלאגה. סך הכול היו לו 91 משחקים בלה ליגה ו-151 בליגה השנייה בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully