וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוק ריברס סיים את דרכו בלוס אנג'לס קליפרס: "עמדתי ברוב המטרות, אבל לא בכולן"

המאמן שילם את המחיר אחרי עונה מאכזבת והדחה נוספת בחצי גמר המערב, ועזב אחרי שבע שנים: "אסיר תודה על הזמן שלי כאן"

פרנק ווגל נואם אחרי הניצחון של לוס אנג'לס לייקרס/מתוך האתר הרשמי של הלייקרס

דוק ריברס פוטר מלוס אנג'לס קליפרס אחרי שבע שנים. המאמן בן ה-58 עמד על הקווים של הקבוצה מעיר המלאכים מאז עונת 2013/14, אבל מעולם לא הצליח להצעיד אותה מעבר לחצי גמר הפלייאוף במערב.

העונה הקליפרס קיוו ללכת עד הסוף, אחרי שבקיץ הם צירפו את האלוף המכהן וה-MVP של סדרת הגמר בשנה שעברה, קוואי לאונרד ואת פול ג'ורג'. הקבוצה סיימה את העונה הסדירה והמקוצרת (בשל התפרצות נגיף הקורונה) במאזן חיובי 23:49, אבל נראתה לא טוב בפלייאוף. הקליפרס אמנם ניצחו את דאלאס 2:4 בסיבוב הראשון, אבל נכנעו 4:3 לדנבר בחצי הגמר, כשהם מאבדים יתרון 1:3.

ריברס שהצעיד את הקליפרס למאזן כולל של 208:356, פרסם פוסט פרידה ארוך ובו כתב בין היתר: "כשקיבלתי את הג'וב, המטרות שלי הייתה להפוך את הקליפרס לארגון מנצח ולהביא לה אליפות. עמדתי ברוב המטרות, אבל לא בכולן. למרות סיום עונה מאכזב, אני יודע מה הקבוצה הזו מסוגלת להשיג. אני מודה לשחקנים, לאנשי הצוות והכי חשוב, לאוהדים. עברנו הרבה יחד ואני אסיר תודה על הזמן שלי בקליפרס".

דוק ריברס. AP
בקליפרס ציפו להרבה יותר. ריברס/AP

קריירת האימון של ריברס הולכת אחורה עד 1999, אז החל לעמוד על הקווים של אורלנדו. הוא פוטר מהמג'יק קצת אחרי שפתח את עונתו החמישית בקבוצה ובהמשך מונה למאמן בוסטון, בה עבד תשע שנים ואיתה זכה באליפות ב-2007/8. בארה"ב קיימות לא מעט הערכות שהג'וב הבא שלו יהיה בפילדלפיה 76'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully