וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי עלתה ליתרון 1:3 על בוסטון בגמר המזרח, טיילר הירו להט

השוטינג גארד בן ה-20 כיכב עם 37 נקודות ב-36 דקות והוביל את ההיט לניצחון 109:112 על הסלטיקס, שהשאיר אותם במרחק ניצחון בודד מחזרה לגמר ה-NBA לראשונה מאז 2014. 28 נקודות של ג'ייסון טייטום - כולן במחצית השנייה - לא הושיעו את בוסטון

אוהד לוס אנג'לס קליפרס שורף גופיה של פול ג'ורג'/טוויטר

מיאמי רחוקה רק ניצחון אחד מחזרה לגמר ה-NBA לראשונה מאז 2014. ההיט גברו הלילה (בין רביעי לחמישי) 109:112 על בוסטון במשחק 4 בגמר המזרח ועלו ליתרון 1:3 בסדרה, כשהם שוב מראים דומיננטיות ואופי, ושוב נעזרים בהתעלות של כוכב אורח. הפעם היה זה תורו של טיילר הירו לזרוח: הרוקי הראה שזורם לו קרח בוורידים כשצלף 37 נקודות ב-36 דקות, כולל סדרה של סלים מכריעים ברבע האחרון שעצרו את המומנטום של הסלטיקס, וכולל שתי קליעות עונשין קריטיות בשניות הסיום. הירו בן ה-20 הפך לשחקן השני הכי צעיר שמגיע ל-35 נקודות במשחק פלייאוף, והצטרף לדרק רוז ומג'יק ג'ונסון בתור השחקנים היחידים שהגיעו למספר נקודות כזה במשחק בודד בפלייאוף לפני גיל 21.

אבל עם כל הכבוד להצגה של הירו, הסיפור של המשחק שוב היה הקבוצתיות, הקשיחות והגיוון של מיאמי. הפעם, לשם שינוי, ההיט היו דומיננטיים לכל אורך המשחק ולא חיכו לקאמבק במחצית השנייה. בשני הרבעים הראשונים הם בעיקר הצליחו לתסכל את שחקני בוסטון, ובראשם ג'ייסון טייטום שסיים את המחצית הראשונה ללא נקודות (משחק ראשון שלו העונה עם 0 נקודות במחצית הראשונה).

ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס. AP
מחצית ראשונה איומה. ג'ייסון טייטום/AP

ברבע השלישי שוב הגיע מיני-בליץ של ההיט, שברחו ועלו ליתרון שהגיע בשיאו ל-12 נקודות. זו היתה הנקודה שבה ג'ייסון טייטום התעורר והחל לקחת את בוסטון על הכתפיים. הסווינגמן הנהדר התחמם, החל לצלוף מכל מקום והחזיר את הסלטיקס לעניינים. המהפך הושלם עוד לפני סיום הרבע השלישי, כשטייטום חותם אותו עם סל נוסף שקובע יתרון נקודה לבוסטון. אבל הרבע האחרון התנהל בשליטה של מיאמי, והיתרון האחרון של הסלטיקס נרשם אי פעם כשנותרו תשע דקות לסיום.

הירו חימם את הידית, גוראן דראגיץ' שוב התעלה במאני טיים ושלשה גדולה שלו הגדילה את היתרון של ההיט לשבע, דקה וחצי לסיום. בוסטון סירבה להרים ידיים ועוד צימקה משלשות של טייטום וג'יילן בראון, אבל הירו ובאטלר עמדו בלחץ ולא החטיאו ולו זריקת עונשין אחת בדקה האחרונה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
טיילר הירו, מיאמי היט, חוגג עם אנדרה איגודלה. GettyImages
איזה משחק. טיילר הירו/GettyImages

הירו, כאמור, היה גיבור המשחק למרות שעלה מהספסל. הוא סיים עם 37 נקודות כולל 14 מ-21 מהשדה וחמש שלשות, כשהוא מוסיף גם שישה ריבאונדים. גוראן דראגיץ' שמר על יציבות עם עוד משחק מצוין אותו סיים עם 22 נקודות, כשגם ג'ימי באטלר (24 ו-9 ריבאונדים) ובאם אדבאיו (20, 12 ריבאונדים ו-4 אסיסטים) חוצים את רף 20 הנקודות.

הסלטיקס קיבלו התעוררות מאוחרת של ג'ייסון טייטום שסיים עם 28 נקודות - כולן במחצית השנייה - לצד 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. גם ג'יילן בראון עם 21 ו-9 ריבאונדים וקמבה ווקר עם 20 ו-5 אסיסטים היו לא רעים, אבל מלבד גורדון הייוורד (14 ו-7 ריבאונדים), הסלטיקס לא קיבלו כמעט שום תרומה משחקני הספסל. במשחק הבא שייערך בין שישי לשבת, החבורה של בראד סטיבנס תנסה להישאר בחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully