וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאניג'ה: "מסי לא מנהיג. בכל פעם שהקבוצה שלו בעמדת נחיתות, הוא קורס"

אגדת העבר של ארגנטינה מבקר: "צריך להודות על האמת - מסי מתקשה במצבי מצוקה". סוביסארטה נזכר איך מרטינו התחנן בפני הפרעוש שלא יגרום לפיטוריו: "כל מה שנדרש זו שיחת טלפון אחת לנשיא"

תקציר: ברצלונה -אלצ'ה 0:1/טוויטר

בעוד חמישה ימים תפתח ברצלונה את עונת 2020/21 בליגה הספרדית, ומלבד ההתעסקות האינטנסיבית בחלון ההעברות, ליאו מסי ממשיך לייצר כותרות. ב"מארקה" טוענים ש"מסי מוטרד מהמהלכים האחרונים של ברצלונה", אחרי שהתנגד לעזיבתם לואיס סוארס וארתורו וידאל, שניים מחבריו הטובים בקבוצה.

במקביל להכנות בברצלונה מסי יחזור בקרוב גם לסגל נבחרת ארגנטינה לקראת מוקדמות המונדיאל, מה שמעורר גם אוהדיו של הפרעוש במולדתו, אבל גם את מבקריו. אחד מהם הוא שחקן העבר האגדי קלאודיו קאניג'ה, שביקר את מסי לא פעם בעבר וטען ש"הוא לעולם ישתווה למראדונה".

אמש קאניג'ה ביקר שוב את מסי. "אני חושב שלמסי חסרה מנהיגות. הוא לא מנהיג. בכל פעם שהוא עולה למשחק כאנדרדוג, הוא מתרסק. כשהוא עולה לכר הדשא ומרגיש שהקבוצה שלו לא עדיפה על היריבה, שלא יהיה קל לנצח, הוא מרגיש רע. צריך להודות על האמת - ליאו מסי מתקשה להתמודד במצבי מצוקה", אמר.

קאניג'ה מתח ביקורת גם על ההתנהלות של ליאו מסי עם ברצלונה הקיץ. "מישהו מהאנשים הקרובים אליו הטעה אותו כשאמר לו שהוא יוכל לעזוב בחינם. נראה שעורכי הדין שלו רצו סתם רצו לעשות בלגאן, הרי היה ברור שהוא לא יעזוב את ברצלונה", אמר.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. GettyImages
בארגנטינה יש גם מי שמבקר אותו. מסי/GettyImages

אמש חשף אנדוני סוביסארטה, המנהל הספורטיבי של ברצלונה לשעבר, סיפורים עסיסיים על מסי מתקופת טאטה מרטינו. לטענתו, "טאטה מרטינו היה אומר למסי כל הזמן, 'אני יודע שאתה יכול לגרום לפיטוריי במחי שיחה אחת עם הנשיא, אבל לעזאזל, אתה לא צריך להזכיר לי את זה כל יום, אני כבר מודע לזה'".

באותה נשימה, סוביסארטה גם החמיא למסי. "יש שחקנים שמסמלים הרבה יותר מעצם היותם כדורגלנים מצטיינים, וליאו הוא אחד מהם. הוא מייצג לא רק את ליאו מסי, הוא מייצג כל מי שאוהב כדורגל יפה, את כל השחקנים הנמוכים שמצליחים לבלוט למרות האתגרים הפיזיים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully