וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נעצר בחשד לניסיון רצח אשתו במצפה רמון; מצבה קשה

18.9.2020 / 18:43

בת 31 נמצאה שרועה בדירה בעיר כשהיא סובלת מחבלות שנגרמו ככל הנראה מסכין ומערוך. בעלה נעצר בחשד לתקיפה. היא פונתה באמצעות מסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע

בווידאו: זירת החשד לרצח ברהט/צילום: פאנט ודוברות המשטרה, עריכה: אסף דרורי

גבר בן 41 נעצר היום (שישי) בחשד לתקיפה חמורה של אשתו במצפה רמון. האישה, בת 31, נמצאה בבית בישוב לאחר ששוטרים נקראו למקום בעקבות דיווחים על צעקות. הם איתרו אותה כשהיא שרועה על הרצפה וסובלת מחבלות חמורות במצב קשה. בשנה שעברה, טופל אירוע של אלימות במשפחה בין בני הזוג.

מהמשטרה נמסר כי הכלים שבאמצעותם בוצעה התקיפה היו ככל הנראה סכין ומערוך. צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו לאישה טיפול רפואי ופינו אותה במסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהיא מורדמת ומונשמת.

בעלה של האישה, בן 41, נעצר בחשד לתקיפה. בעבר, בשנת 2019, התקבל כבר דיווח על אלימות במשפחה בין בני הזוג, שטופל אז בתל אביב. הם הגיעו למצפה רמון ככל הנראה לאחרונה ליישוב ואינם מתגוררים בישוב מזה שנים.

מצפה רמון. ללא, אתר רשמי
השוטרים הגיעו לדירה בעקבות דיווחים על צעקות, מצפה רמון/אתר רשמי, ללא

"כשהגענו לרחוב הייתה המולה רבה, שוטרים שהיו במקום ושכנים הובילו אותנו לתוך הדירה", העיד פראמדיק מד"א שהוזעק למקום בעקבות קריאת המשטרה.

הוא הוסיף כי "הפצועה שכבה בהכרה מעורפלת עם פציעות בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, מתן תרופות והנשמה, ופינינו אותה למסוק מד"א שפינה אותה לבית החולים במצב קשה ולא יציב".

עוד בוואלה!

בזמן הקורונה: עלייה חדה במספר התלונות על אלימות במשפחה

לכתבה המלאה

בתגובה לאירוע, התריעו בארגוני הנשים כי הסגר שהחל היום עלול להגביר את השכיחות של אירועי אלימות במשפחה. "הסגר עלול להיות גזר דין מוות לנשים הסובלות מאלימות", נמסר מיו"ר נעמת, חגית פאר. "הלחצים הנפשיים, המתווספים למצוקה הכלכלית, הם כמו חבית חומר נפץ הממתינה להתפוצץ. מאות אלפי נשים בישראל סובלות כיום מאלימות בביתן.הקורונה לא מזניקה רק את גרף התחלואה אלא גם את גרף האלימות".

בנעמת קראו לממשלה לתגבר את המערך הסוציאלי בתקופה הסגר, מחשש להישנות של אירועים כאלה. "אני שבה וקוראת לממשלת ישראל לעבות את המערך הסוציאלי, קל וחומר בימי הסגר", הוסיפה פאר. "זה פיקוח נפש של ממש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully