וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.9: גונסאלו היגואין הגיע לארצות הברית במטרה לחתום במיאמי

עודכן לאחרונה: 12.9.2020 / 6:08

החלוץ הותיק צפוי להשלים את מעברו ל-MLS. ברניסלב איבנוביץ' בדרך לווסטהאם. אדואר מנדי מנסה לשכנע את ראן להסכים להצעה של צ'לסי אחרי שסיכם את תנאיו, יובנטוס ואינטר ירדו מרסלו בעקבות שכרו

תקציר ה-2:7 של ליברפול על בלאקפול במשחק הכנה/האתר הרשמי של ליברפול

העברות

* דיאן ראדוניץ', אקס מכבי תל אביב והפועל רעננה, חתם לעונה אחת בקינגדאו, העולה החדשה לליגה הסינית הבכירה. החלוץ הקרואטי שיחק לאחרונה בסמארה הרוסית.

* מרסלו ביילסה אישר במסיבת העיתונאים של לידס לקראת משחק פתיחת העונה בפרמיירליג נגד ליברפול: חתמתי על חוזה חדש לעונה נוספת. המועדון אישר את הפרטים.

שמועות

* בארצות הברית מדווחים כי גונסאלו היגואין צפוי להשלים בקרוב את מעברו לאינטר מיאמי מה-MLS. החלוץ הארגנטינאי נחת הערב בארצות הברית ויחתום באופן רשמי.

* בטלגרף טוענים כי ברניסלב איבנוביץ' הותיק צפוי להצטרף בקרוב לווסטהאם. הסרבי בן ה-36, ששיחק 9 שנים ביריבתה העירונית של הפטישים צ'לסי, הסכים לפ הדיווחים להצעה של הפטישים. בעונה החולפת שיחק איבנוביץ' בזניט.

* צ'לסי קרובה להחתים את שוער ראן אדואר מנדי. אחרי משא ומתן ממושך, הבלוז העבירו לקבוצה הצרפתית הצעה חדשה ומשופרת, והיא משוכנעת שהעסקה תושלם בקרוב. מנדי כבר סיכם את תנאיו האישיים בצ'לסי ומנסה לשכנע את נשיא ראן לקבל את העסקה.

* לפי "אס", אינטר ויובנטוס פנו למרסלו, אולם שכרו הגבוה בריאל מדריד מנע מהם לקדם את המגעים. המגן השמאלי בן ה-32 מרוויח כ-8 מיליון יורו בעונה, סכום שאף אחת מהאיטלקיות לא מוכנה לשלם.

* "סקיי איטליה": חלוץ נבחרת צרפת אוליבייה ז'ירו סיכם לשנתיים ביובנטוס, לקראת מעבר אפשרי מצ'לסי. הוא צפוי להרוויח 9 מיליון יורו בשנתיים. צ'לסי דורשת עליו 5 מיליון ליש"ט, אבל יובנטוס טרם הגישה עליו הצעה רשמית, כשבינתיים הוא נחשב רק אופציה לאור הקשיים של האיטלקים להחתים את לואיס סוארס מברצלונה או אדין דז'קו מרומא. בברצלונה טוענים שסוארס עדיין מתנדנד בין יובנטוס לאתלטיקו מדריד. אתמול דווח שעל אף שרונאלד קומאן כבר הודיע לו שהוא לא בתוכניות, כעת ההולנדי ישמח אם הוא ייאשר.

* ארסנל תתקשה לצרף שחקנים נוספים לפני שתשחרר שחקנים מהסגל שלה. כתב "סקיי" אמר: "יש לארסנל 33 שחקנים בסגל עכשיו והיא צריכה לחתוך במספרים. השחקן היחיד שעזב עד כה הוא הנריך מחיטריאן ואפילו אז ארסנל ביטלה לו את החוזה כדי שיעבור בחינם לרומא. המשכורות של חלק משחקני ארסנל מקשות על קבוצות אחרות להחתים אותם. מוחמד אלנני לדוגמה: בשיקטאש רצתה אותו, אבל לא הייתה יכולה לעמוד בעלויות שלו. נאפולי רוצה את סוקרטיס, אבל לא מוכנה לשלם על שחקן בעונה האחרונה שלו בחוזה וזה עוד לפני שדיברנו על מסוט אוזיל".

* לסטר מחפשת בלם חדש. ווסלי פופאנה מסנט אטיין הוא האופציה המועדפת והשועלים הציעו כבר 29 מיליון יורו. במקרה שלא יצליחו לצרפו, ינסו בלסטר לרכוש את יונתן טה מבאייר לברקוזן.

* מאמן פריז סן ז'רמן תומאס טוכל התייחס אתמול אחרי ההפסד ללאנס להעברות עתידיות ואמר: "אני משוכנע שנצרף את אלסנדרו פלורנצי מרומא. אנחנו גם בשיחות כדי להשאיר כאן את אריק מקסים שופו מוטינג. מתאו גנדוזי מארסנל? לא".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אוליבייה ז'ירו שחקן צ'לסי. רויטרס
אופציה ב'? ז'ירו/רויטרס
מאמן ארסנל מיקל ארטטה. רויטרס
ארסנל נמצאת בבעיה. ארטטה/רויטרס

* בורוסיה דורטמונד לא תקשיב להצעות על ג'יידון סאנצ'ו הקיץ. כמו כן, השחקן לא נראה כמו מי שרוצה לעזוב. בגרמניה טוענים שאם מנצ'סטר יונייטד מתכננת להגיש הצעה, היא יכולה לחסוך לעצמה את הזמן ולהימנע מזה.

* אתלטיקו מדריד דחתה הצעה בסך 50 מיליון יורו מיובנטוס על אלברו מוראטה. על פי הדיווחים, החלוץ הספרדי, שכבר שיחק ביובה בעבר, מתוסכל מהעובדה שדייגו קוסטה מועדף על פניו באתלטיקו.

* אינטר עדיין משוכנעת שתצליח לצרף את קשר ברצלונה ארתורו וידאל בימים הקרובים. "זה רק עניין של זמן", אמרו במועדון. דייגו גודין יעזוב את הנראזורי ומתאו דרמיאן עשוי להצטרף מפארמה.


* צ'לסי דחתה את ההצעה של אינטר לעסקת חליפין על אנגולו קאנטה, שכוללת את כריסטיאן אריקסן ומרסלו ברוזוביץ'. מאמן צ'לסי פרנק למפארד הבהיר שאין לו עניין בשני השחקנים, ולמעשה הוא מעדיף למכור את ג'ורג'יניו.

* יורגן קלופ שוחח עם ג'ורג'יניו ויינאלדום, ושכנע אותו לא לעבור לברצלונה, כך טענו אמש באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully