וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 3.9: לסטר סיטי רכשה את קסטאן, גם אסטון וילה פותחת את הכיס

עודכן לאחרונה: 3.9.2020 / 21:00

השועלים שילמו לאטאלנטה 25 מיליון יורו על הבלגי, הנראזורי צפויים להשתמש בחלק מהסכום לצורך רכישת בלם חדש מיובנטוס

אביו של ליאונל מסי חורחה נוחת בברצלונה/רויטרס

העברות

* לסטר סיטי הודיעה על רכישתו של טימותי קסטאן (24) מאטאלנטה. המגן הימני עלה 25 מיליון יורו והוא חתם במדי השועלים עד קיץ 2025. אטאלנטה - אם מישהו תהה - קנתה אותו מגנק לפני שלוש שנים תמורת 6.5 מיליון יורו.

* המגן-כנף האנגלי מאטי קאש (23), עבר מנוטינגהאם פורסט לאסטון וילה תמורת 14 מיליון ליש"ט. הוא חתם לחמש שנים.

* בנבנטו רכשה את החלוץ ג'אנלוקה לפאדולה מגנואה ב-4 מיליון יורו. העולה החדשה החתימה את האיטלקי בן ה-30 עד 2023, אחרי שכבש 11 שערים כמושאל במדי לצ'ה בעונה החולפת.

* אתלטיקו מדריד שלחה את הבלם בן ה-21 פרנסיסקו מונטרו לעונת השאלה בבשיקטאש הטורקית.

* האריסון מנזלה, הקשר הקונגולזי בן ה-26 ששיחק במשך תקופה קצרה במכבי פתח תקוה, חתם בקייסריספור הטורקית אחרי שחרורו מאנז'ה. גם ארון לנון האנגלי אמור להצטרף.

* חלוץ הרטה ברלין ודאד איבישביץ' בן ה-36 עזב את הקבוצה וחתם בשאלקה לעונה אחת בהעברה חופשית. הוא קיבל את החולצה מספר 11.

* שפילד וונסדיי מליגת המשנה באנגליה רכשה את הקשר בן ה-26 ג'וש ווינדאס מוויגאן בחצי מיליון ליש"ט וצירפה גם את החלוץ בן ה-28 אליאס קאצ'ונגה מהאדרספילד בהעברה חופשית.

* בסלובניה טוענים שמאורו קאמורנסי, שחקן העבר האיטלקי-ארגנטינאי, שאימן בעונה החולפת את טאבור סזנה המקומית, נמצא על סף חתימה במאריבור.

* אחרי מנצ'סטר סיטי, ניו יורק סיטי, מלבורן סיטי, יוקוהומה מרינוס, מונטבידאו סיטי, ג'ירונה, סיצ'ואן ג'יאוניו ומומבאי סיטי, סיטי פוטבול גרופ הודיעה על רכישה של מועדון נוסף - טרואה מהליגה השנייה בצרפת.

שמועות

* בספרד טוענים שהקשר הצ'יליאני ארתורו וידאל קיבל היום את הודעת השחרור הרשמית. על פי הדיווח, הקשר צפוי לחתום באינטר.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", ברצלונה בוחנת ברצינות את האפשרות להבאת ממפיס דפאי, שכיכב אצל רונאלד קומאן בנבחרת הולנד. בקפטן של ליון מעוניינת גם פריז סן ז'רמן.

* אאורליו דה לאורנטיס, נשיא נאפולי, על עסקת קאלידו קוליבאלי למנצ'סטר סיטי: "הוא יכול לעזוב, כן. אם תגיע הצעה טובה, נמכור אותו בקיץ הזה. כנ"ל לגבי ארקדיוש מיליק".

* על פי העיתונאי פבריציו רומאנו, עסקת כריס סמולינג קרובה לסגירה והבלם האנגלי יירכש על ידי רומא ממנצ'סטר יונייטד, אחרי עונה אחת כמושאל.

* על פי ג'אנלוקה די מארציו, אלכסנדר קולארוב סיכם את תנאיו באינטר וירוויח כ-3.5 מיליון יורו לעונה. המגן השמאלי בן ה-35 יירכש ב-1.5 מיליון יורו מרומא ויחתום על חוזה לשנה, עם אופציה לשנה נוספת. הבדיקות הרפואיות יהיו בשני או שלישי, לאחר שיחזור ממשחקי נבחרת סרביה.

* נשיא ברשיה מאסימו צ'לינו התייחס למעבר המתקרב של סנדרו טונאלי למילאן ואמר: "לפני 10 ימים מנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה שגבוהה לפחות ב-10 מיליון יורו מזו של מילאן, אבל מרגע שהילד שמע על מילאן הוא לא רצה לדעת שום דבר אחר".

* הקשר הברזילאי אלאן המריא לאנגליה כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות לפני החתימה באברטון. הטופיז ממתינים גם לחאמס רודריגס, שכבר נמצא באנגליה ואמור גם הוא לחזור לשחק אצל קרלו אנצ'לוטי.

* אסטון וילה במגעים לרכישת החלוץ קאלום ווילסון מבורנמות' ב-20 מיליון ליש"ט וקרובה לסגירת עסקת המגן מאט קאשי שיגיע מנוטינגהאם פורסט ב-16 מיליון ליש"ט.

סנדרו טונאלי שחקן ברשיה. GettyImages
מוכן לשמוע רק על מילאן. סנדרו טונאלי/GettyImages

* בלם יובנטוס כריסטיאן רומרו צפוי לעבור לאטאלנטה. שני הצדדים הגיעו לסיכום לגבי הבלם הארגנטינאי, שצפוי לעבור בהשאלה עם אופציית רכישה. הבלם בן ה-22 שיחק כמושאל בגנואה בעונה החולפת.

* אחרי שחיזק את החוליה האחורית עם השוער קלאודיו בראבו, המגן מרטין מונטויה והבלם ויקטור רואיס, מנואל פלגריני רוצה להביא לבטיס גם את הקשר הוותיק בורחה ואלרו שיכול להגיע כשחקן חופשי מאינטר.

* דרווין נונייס, החלוץ האורוגוואי שהצטיין באלמריה מהליגה השנייה בספרד, קרוב להפוך למכירה הגדולה בתולדות המועדון לאחר שהושג סיכום עם בנפיקה על מחיר של 25 מיליון יורו. השיא הקודם היה של פליפה מלו, שנמכר לפיורנטינה ב-13 מיליון יורו ב-2008.

* עסקה גדולה נרקמת גם מחוץ לאירופה: אל נסאר הסעודית הגישה הצעה בסך 18 מיליון דולר לאטלנטה יונייטד עבור הקשר הארגנטינאי גונסאלו "פיטי" מרטינס, מגיבורי הזכייה של ריבר פלייט בגביע ליברטדורס ב-2018 שנמצא בעונתו השנייה ב-MLS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully