וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": המינויים והשינויים, מדור שבועי בוואלה! עסקים

3.9.2020 / 0:06

לוגו חדש לטמבור, מינוי בכירה ביקב רקנאטי, קמפיין חדש לדנה זרמון, ממשק דיגיטלי לתרבות פנאי, תרומות, מיזמים וחנויות חדשות. כל מה שקרה השבוע במשק

לוגו טמבור לאורך השנים/יחצ

"מתארגנים מחדש", המדור החדש של וואלה! עסקים, מתחלק לקטגוריות: המינויים, הגיוסים והעזיבות בעולם העסקים, ומהלכים של חברות ועמותות. אז מה קרה השבוע?

מינויים

מירב קרן לוי, ששימשה עד כה כמנהלת השיווק והמכירות של יקב רקנאטי, קודמה לתפקיד סמנכ"ל המכירות של היקב. קרן לוי הגיעה ליקב לפני 18 שנים, כחלק מצוות קידום המכירות של היקב. ביקב רקנאטי מציינים כי מינויה של קרן לוי לסמנכ"ל המכירות של החברה הוא מינוי טבעי, התואם את מדיניות היקב לקידומם של עובדים מצטיינים שצמחו בתוך החברה. ליאת משען, בוגרת MBA במנהל עסקים, מונתה למנהלת שיווק ופיתוח עסקי של היקב. בשנים האחרונות מילאה משען תפקידי שיווק ברשת אסותא מרכזים רפואיים, בתפקידה האחרון שם הייתה חלק מצוות ההקמה וההנהלה של בית החולים הציבורי באשדוד, כמנהלת השיווק של בית החולים.

מינוי חדש בחברת sack's: נעמה מונפרד מונתה לתפקיד מנכ"ל החברה ונכנסת לתפקידה החדש בימים אלה. מונפרד (53) נשואה + 4 , עבדה בחברת SACK'S ב-25 השנים האחרונות במגוון רחב של תפקידים, ביניהם מנהלת שיווק, ניהול סיטונאות, מנהלת רשת וקניינות. בשנים האחרונות שימשה כסמנכ"ל מכירות.

רו"ח הראל שרעבי, לשעבר סגן בכיר לממונה על שוק ההון ומנהל החטיבה לחיסכון וביטוח פנסיוני נבחר לכהן כראש חטיבת כספים ורכש וחבר הנהלה בלאומית שירותי בריאות. מינויו של שרעבי, בן 43, אושר בדירקטוריון של לאומית שירותי בריאות, בראשותו של יו"ר הדירקטוריון יעקב (קוקי) אדרי, ובהתאם להמלצתו של מנכ"ל הקופה, מר חיים פרננדס.

חברת "מוצר השנה" בישראל מינתה את ענבר קוזלובסקי למנהלת פתוח עסקי. החברה, אשר נוסדה בשנת 1987 בצרפת, פעילה ב-40 מדינות ברחבי העולם באמצעות הסכמי זיכיון. לוגו "מוצר השנה" מוענק מדי שנה למוצרים ולשירותים הנתפסים כמצטיינים בחדשנות, כאשר הדרוג נעשה על ידי 5000 צרכנים ובפיקוח ועדת מומחים. לקוזלובסקי ותק עשיר בעולם השיווק והמכירות. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת מכירות ושיווק דיגיטלי במגזינים "לאשה" ו"פנאי פלוס" מבית ידיעות אחרונות. במסגרת תפקידה החדש קוזלובסקי תהיה אחראית על פיתוח פרויקטים חדשים, שיתופי פעולה מסחריים, ניהול תיקי לקוחות והטמעת שיטת המחקר החדשה של חברת נילסן בתחרות מוצר השנה 2021.

ליאור נרקיס עם אשתו ספיר נרקיס. סם צור,
בקרוב באבו דאבי. ספיר וליאור נרקיס/סם צור

מותגים

טמבור משיקה לוגו חדש כחלק ממהלך אסטרטגי רחב, ששם דגש הן על היות החברה שחקנית מרכזית בעולם מוצרי הבנייה והן כמובילה את תחום הבנייה הירוקה בישראל. הרשת, שהוקמה ב-1936 והפכה במרוץ השנים למילה נרדפת לצבע, יוצאת למהלך אסטרטגי שתכליתו לאגד עולמות אלו למטרייה אחת ולשים דגש מיוחד על הובלת מגמת הבנייה הירוקה בישראל. בעיצוב הלוגו החדש היו שותפים משרד הפרסום אדלר-חומסקי, ועל פיתוח וגיבוש השפה הגראפית והתקשורתית אמונים משרד המיתוג SHAKE DESIGN ומשרד הפרסום מקאן תל-אביב. מנכ"ל טמבור, מיכה שרייר: "הלוגו החדש שלנו נולד כחלק מהשינויים הגלובליים ומקומיים והוא מסמל יותר מכל את מחויבותה של טמבור להפחתת טביעת הרגל הסביבתית של תעשיית הבנייה בארץ ובעולם".

ארגון Superbrands הבינלאומי פרסם השבוע את רשימת מותגי העל הפעילים כיום בישראל. הרשימה גובשה לאחר מחקר צרכנים מקיף, שנערך בארץ ושבמהלכו הכתירו הצרכנים את מי שבעיניהם המותגים הנבחרים והטובים ביותר לשנת 2020. רשת לי קופר נבחרה, זו השנה השנייה ברציפות כמותג Superbrand. דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל המפעילה את מותג לי קופר בישראל מסר: "זו הודעה משמחת במיוחד לאור העבודה שבשנים האחרונות הושקעו משאבים רבים בפיתוח המותג לי קופר בישראל, כולל התרחבות ופתיחת סניפי דגל נוספים בארץ ופתיחת רשת חדשה לילדים, תחת השם: לי קופר קידס. בנוסף, הצלחנו ליצור חיבור טבעי בין המותג לפרזנטור איתי לוי , בעונתו הרביעית ברציפות. לוי נחשב כחלק בלתי נפרד ומשמעותי מנוף התרבות הישראלי, ותרם ללא ספק גם לזכיית המותג כ-Superbrands.

למרות החום הכבד, התהלכה ספיר נרקיס במשך יום שלם עם מגפיים ומגפונים, במסגרת צילומי קמפיין סתיו-חורף של רשת נעלי Scoop. מיד לאחר החגים ייערכו צילומי קמפיין הטלוויזיה באבו דאבי, בשיתוף רשת בתי מלון מקומית. הקמפיין יעלה בישראל בתחילת אוקטובר, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל.

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק פתרון חדשני למציאת גוון המייק אפ המושלם, המותאם למציאות הקורונה. הפיתרון נועד לספק מענה לצרכניות המעוניינות להגיע להתאמה מושלמת של גוון המייק אפ ולהחליף את ה'טסטרים' המוכרים בעמדות האיפור בנקודות המכירה - באופן בטוח, היגייני וללא מגע. מחשבון המרת גוון המייק אפ הוא כלי דיגיטלי חדשני, המאפשר לצרכנית למצוא את גוון המייק המתאים ביותר עבורה בסדרת מייק אפ אינפליבל מאט קאבר החדשה (INFAILLIBLE MATTE COVER). איך זה עובד? הצרכנית מזינה את גוון המייק הנוכחי שבו היא משתמשת ממגוון מותגים (גם בקרב מותגים מתחרים), ומקבלת את הגוון המקביל בסדרת אינפליבל החדשה. מחשבון הגוונים מכיל בסיס נתונים המחשב ביעילות את הגוון המתאים ביותר עבור הצרכנית, מבלי "להמר" על הגוון הנכון.

גרביים אקולוגיים של Pulliez. שי פיינשטיין,
גרביים אקולוגיים של פוליז/שי פיינשטיין

כחלק מהטמעת מותג הטיפוח OLAY בישראל, נבחרה דנה זרמון כפרזנטורית. זרמון, שזיהתה כבר לפני שנים את כוח האינסטגרם וכיום היא מנטורית בתחום, מצטרפת לנבחרת נשות ה-FEARLESS של המותג, ביניהן האסטרונאטית ניקול סטוט, דוגמנית הפלאס סייז המובילה דניס בידו והשחקנית וכוכבת האינסטגרם ביזי פיליפס. מותג OLAY האמריקאי שייך לקבוצת פרוקטר אנד גמבל. זרמון אמרה: " OLAY הוא מותג שרכשתי במשך שנים בנסיעותיי לחו"ל. זוהי הגשמת חלום עבורי לעמוד בראש הקמפיין ולהיות הפרזנטורית בישראל".

היזמים חן אשד ואיריס פרלמן צ'רבין משיקים בימים אלה מותג חדשני לגרביים, תחת השם Pulliez (פוליז). מדובר בגרביים זהים לכל בני המשפחה - ילדים והורים, באותו הצבע, במידה אחת לכל הילדים (24-35) או לכל הבוגרים במשפחה (36-47). הגרביים הם יוניסקס, רב פעמיים ואיכותיים, אותם ניתן לכבס במכונת הכביסה ללא הגבלה. הגרביים מגיעים במארז חדשני ונוח, הכולל 28 זוגות גרביים, בקופסה אחת המאפשרת לשלוף גרביים לשימוש יום - יומי. כל הגרביים בקופסה באותו הצבע, שחור או לבן ובגודל זהה, כך שאין צורך במיון ומציאת בן הזוג לאחר הכביסה. הגרביים נשלפים בקלות אחד אחד, הם רכים נוחים, גמישים ומותאמים לכל כף רגל ומידה. המותג משיק את הגרביים בשיתוף פעולה עם REPREVE®, חברה בינלאומית המובילה בתחום מחזור בקבוקים.

מותג המצעים Linenz פותח חנות ראשונה בקניון רמת אביב. המותג משיק קולקציית ריחות חדשה וסדרת מצעים בניחוחות של חופשה מתנה נהדרת לכבוד החגים, שמורכבת מ- 4 ריחות שונים. המותג משווק מצעים מכותנה מצרית - סיב כותנה מאוד דק שאפשר לצופף בצפיפות גבוהה. זה בעצם הסיב היחיד שעומד בצפיפות גבוהה שכותנות אחרות לא עומדות בו.

רשת moses תפתח בשבוע הבא תת מותג חדש בשם moses shop, המושתת על קונספט של סניפים קטנים, במרכזים מסחריים במיקומי פריים, אשר יציע תפריט מהודק הכולל המבורגרים מוכרים של רשת moses ומנות חדשות. סניפי moses shop יוקמו על שטחי נדל"ן של 80-100 מ"ר, והם יציעו כ-30-40 מקומות ישיבה בלבד, לצד שירות take away (איסוף עצמי) ומשלוחים. הסניף הראשון ייפתח בחודש ספטמבר 2020 בקניון 'מרגליות' בהוד השרון והסניף השני ייפתח מיד אחריו, לאחר עונת החגים, בשכונת 'הרצליה הילס' בהרצליה, כאשר המטרה היא לפתוח חמישה סניפים בחודשים הקרובים. הרשת החדשה, כמו כל מותגי קבוצת BBB, תפעל בשיטת הזכיינות.

דנה זרמון פרזנטורית OLAY. יחצ,
מתקשטת. דנה זרמון/יחצ
קולקציית אדידס וסטלה מקרתני. יחצ,
קולקציה חדשה לאדידס ולמעצבת העל סטלה מקרתני/יחצ

טאצ', מותג חומרי הניקוי הישראלי מעלה קמפיין פרסום רחב היקף, ומגייס את אילנית לוי להוביל את הקמפיין. לוי תשמש כפרזנטורית של המותג ותובילו ב-3 שנים הקרובות. 'קבוצת שניב-סאסאטק' העוסקת בייצור, שיווק והפצת מוצרי צריכה מתכלים לניקוי וטיפוח הבית, יוצאת בימים אלו, לקראת החגים, במהלך אסטרטגי-שיווקי רחב היקף, שמטרתו השקת המותג בהיקף של מיליוני שקלים. החברה תעלה קמפיין ארצי רחב היקף, עוד לפני החגים, שיכלול טלוויזיה , רדיו, עיתונות ודיגיטל. בפרסומת לוי מצולמת במצבי ניקיון שונים, בכל פעם עם מוצר אחר, תוך שהיא מציינת לבסוף כי מצאה את הקמפיין שמוציא אותה מי שהיא באמת: "חולת ניקיון".

חברת adidas ומעצבת העל סטלה מקרטני משיקות קולקציית קפסולה חדשה של ביגוד ספורט לנשים. הקולקציה החדשה ממשיכה את קו הקולקציות הקודמות של adidas ומקרתני ושמה דגש רב על קיימות ושמירה על הסביבה. פריטי הקולקציה עשויים מחומרים המשפיעים במידה מינימלית על הסביבה ובמידה מקסימלית על ביצועי הספורט, כמו סיבי בד העשויים מפוליאסטר ממוחזר. את הקמפיין מובילה לורדס ליאון, הבמאית והכוריאוגרפית, בתה של מדונה, יחד עם מובילות דעת קהל נוספות ואקטיביסטיות בתחומים שונים מרחבי העולם. ניתן להשיג בחנויות אדידס החל מה-10.9

קניון שער הצפון מעניק 100 שקל לכל מבקר במוצ"ש. הלקוחות יוכלו להגיע בכל מוצ"ש במהלך ספטמבר וליהנות משופינג משתלם ורגוע ומשובר של 100 שקל לרכישה במגוון הרשתות והמותגים המובילים. את השובר יוכלו הלקוחות לממש בקניה מעל 299 שקל במגוון חנויות הקניון, בהתאם להתניות השונות של החנויות. במסעדות הקניון יוכלו הלקוחות לממש בקניה מעל 200 שקל בלבד. השוברים יחולקו מוצ"ש בתאריכים: 5/9, 12/9, 26/9. שובר המתנה ניתן למימוש רק במוצאי שבת ובתאריך בו נמסר ללקוח ומסומן על השובר.

דן דיזיין סנטר מציג קמפיין חדשני, מרגש ומאחד לקראת ראש השנה, במסגרתו גויסו עשרות אנשים מרחבי העולם, מתרבויות ודתות שונות, לאחל ברכת שנה טובה לעם ישראל. לטובת הסרטון נעשתה עבודת תחקיר ורקע שנמשכה כחודש ימים, זאת על מנת לגייס את אותם עשרות אנשים מרחבי העולם, בהם כאלה שלמדינות שלישראל אין יחסים מדינתיים איתם, דוגמת פקיסטן. מדובר באזרחים ממגזרים, תרבויות ודתות שונות אשר שיתפו פעולה עם קמפיין ישראלי של משרד הפרסום ברוקנר יער לוי, עם ברכת "שנה טובה" בעברית לחג יהודי מסורתי, דבר אשר גורם לאופטימיות וקירוב לבבות. ליליאנה מור, מנכ"לית דן דיזיין סנטר: "בימים בהם כל העולם בשותפות גורל, הבית קיבל משמעות חזקה יותר מתמיד. אין אפשרות לטוס לחו"ל והמשפט 'ביתך הוא מבצרך' קיבל משנה תוקף, הצלחנו לגייס עשרות אנשים מכל קצוות העולם, וממדינות בהם לישראל אין יחסים מדינתיים, אשר חווים בדיוק את אותה התחושה שלנו, גם הם חוגגים את החגים בקרב המשפחה המצומצמת ומקווים לימים טובים יותר. התוצאה הסופית שהתקבלה היא אותנטית ומרגשת במיוחד ואולי מבשרת על עידן חדש בין כל העמים, של שלום אחווה וערבות הדדית".

אילנית לוי בקמפיין טאצ'. עומר וידר,
באמת חולת ניקיון. אילנית לוי/עומר וידר
חנות Linenz. יחצ,
החנות החדשה של Linenz/יחצ

מיזמים

ממשק דיגיטלי חדש בשם HOPA!, שפותח על ידי חברת הסטרט-אפ נמוגו (NAMOGOO), מאפשר את המשך פעילות התרבות והפנאי גם בתקופת הקורונה. HOPA! היא פלטפורמה דיגיטלית המחברת בין כל מי שרוצה לתת חוויות פנאי מכל סוג שהוא - זמרים, אמני במה, מאמני ספורט, שפים ומרצים במגוון תחומים, לבין חברות הייטק, קהילות-חברים או משפחות וצרכנים פרטיים המעוניינים להזמין הופעות או פעולות תרבות ופנאי באופן ישיר. האתר מציג ממשק ידידותי להזמנת מופע או פעילות בחלוקה לתחומים, כאשר לחיצה על הדף של אמן מסוים תציג את פרטי המופע שלו, מחירו ולוח שנה לשריון התאריך וביצוע ההזמנה. ההשתתפות פתוחה בפני כל האמנים ונותני השירותים בתחום הפנאי והאתר אינו גובה כל תשלום עבור השימוש בו - לא מהאמנים ולא מהמזמינים.

רבים מעובדי החברה הם חובבי תרבות ואמנות: אהד גרינשפן - CTO, ממייסדי החברה, הוא קלידן וחבר בהרכב רוק. רבים מאנשי ונשות הפיתוח והמוצר מנגנים, מציירים, מפסלים, מעצבים, ועל כן בעלי מוטיבציה רבה לסייע לקיומם של מופעים בתחומים השונים. עד עתה הצטרפו למיזם אמנים רבים, בהם: חברי הבלקן ביט בוקס, ירמי קפלן, מיקה קרני, יעקב כהן, יאיר ניצני, קורין אלאל, דפנה ארמוני ואמנים עצמאיים רבים נוספים. בימים הקרובים תפנה העירייה לאלפי האמנים העצמאים בעיר ותעודד אותם להעלות את פרטיהם באתר, ובכך לייצר ערוץ הכנסה פוטנציאלי חדש.

תלמ"א, התוכנית הלאומית למצוינות באנגלית, אשר הוקמה לפני כ-6 שנים על ידי אלון פוטרמן, מביאה מאות מורים מרחבי העולם המגיעים בהתנדבות מלאה לבתי הספר בפריפריה הישראלית כדי ללמד את מקצוע הליבה. במהלך אוגוסט נחתו בישראל 30 מורים צעירים לאנגלית, מארה"ב, המגיעים לארץ לקראת שנת הלימודים הקרבה, על מנת לתת מענה למחסור החמור במורים לאנגלית בפריפריה. המורים ישתלבו ב-3 קהילות מחנכים, בעין גדי (מועצה אזורית תמר שבנגב), באילת, ובבן שמן אשר נותנות מענה לילדי הפנימיה (ילדי רווחה שהוצאו מביתם) ולתושבי האזור כולו. פוטרמן: "ההחלטה של מחנכים מישראל ומהתפוצות להקים קהילות בפריפריה וללמד בבתי הספר המקומיים לא מובנת מאליה - בטח לא בעידן הקורונה. בהמשך לקהילות שהוקמו בנגב, ולקהילות שהוקמו במקומות נוספים כמו כפר הנוער בן-שמן ופנימיית עין גדי, הרחבת המיזם של תלמ"א גם לעיר אילת מוכיחה כי תמיד ישנה דרך למשוך אנשי מקצוע צעירים לפריפריה, וכי גם נגיף בינלאומי לא יכול לעצור אנשי חינוך המבקשים לאפשר לתלמידים לקבל הזדמנות שווה ללמוד לימודי ליבה".

השבוע שיגר עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר לשרת התחבורה מירי רגב מכתב שבו הראשון מביע את חששותיו מפגיעה בכיסם של הציבור הישראלי והעלאת יוקר המחיה, לאחר שפורסם כי שרת התחבורה נוטה להעביר את רציף 25 בנמל אשדוד לשליטת ועד עובדי הנמל: "על פי הפרסומים באמצעי התקשורת, עולה כיום השאלה למי להעביר את השליטה ברציף 25. יש לזכור כי כל הרציפים האחרים המתפקדים היום בנמל אשדוד החל מרציף 8 ועד רציף 24 הם בשליטת וועדי העובדים בנמל אשדוד וחלק לא נפרד מנמל זה, כך שאין להם מחסור איזה שהוא ברציפים. אם רציף 25 יימסר גם הוא לנמל אשדוד, יהיה שוב לוועדי העובדים מונופול מוחלט על טעינת ופריקת מטען כללי בנמל אשדוד", כותב לין.

לפני מספר שבועות פנתה רגב לשר האוצר ישראל כץ וביקשה שכלל רציפי נמל אשדוד יישארו בידיים של המדינה. זאת לאחר שמשרד האוצר לא פסל הכנסת מפעיל פרטי לנמל למספר רציפים, לרבותרציף 25. לין, במכתבו, מנמק מדוע נטייתה של רגב פוגעת באופן ישיר בציבור הישראלי "התחרות אותה רצתה להשיג המדינה תמומש רק באשר לטעינת ופריקת מכולות. באשר למטען כללי בתחום נמל אשדוד, לא תהיה תחרות. מצב זה פוגע במטרות ארוכות הטווח של מדיניות הממשלה, משרד האוצר ומשרד התחבורה, כפי שגובשו עד היום בהשקעת עבודה ומשאבי מדינה רבים".

משלחת מורים תלמ"א 2020. יחצ,
משלחת המורים של תלמ"א/יחצ

חברת המשחקים הבינלאומית פלייטיקה, המעסיקה בישראל כ-900 עובדים, ממשיכה בפעילויות הנתינה והתרומה לקהילה ובפעילויות רווחה משמעותיות לעובדים. בסוף השבוע סיימה החברה את הפעלת הקייטנה השנתית לילדי העובדים. הקייטנה נערכה בכפר הירוק והשתתפו בה כ-300 ילדים בגילאי 4.5 ומעלה. הקייטנה נערכה במתכונת של קפסולות, תוך שמירה על הנחיות ומגבלות משרד הבריאות, וכללה הפעלות ופעילויות מגוונות, כדוגמת הופעות, ספורט, מוסיקה, יצירה וריקוד, והכל בליווי מדריכים מקצועיים ומוסמכים. לציון סיום הקייטנה, נערכה הופעה מלהיבה של הזמרת נועה קירל ולהקת רקדנים, תחת כיפת השמיים. בנוסף, החברה ממשיכה להירתם למען הקהילה ותומכת במשפחות תעשיית התרבות והאירועים שנקלעו לקשיים בתקופת הקורונה, ושאין ידן משגת לרכוש ציוד לבית הספר. החברה תורמת בימים אלה ערכות מלאות לילדים הכוללות ילקוטים, מחברות, כלי כתיבה וכל הציוד והדרוש לחזרה לבית הספר. תרומה זו מצטרפת לתרומה משמעותית של אלפי סלי מזון עשירים במצרכים שהחברה חילקה למשפחות הללו במהלך החודשים האחרונים, כמו גם למשפחות נזקקות רבות אחרות, ולאוכלוסיות מבוגרות שהיו מצויות בסגר מלא.

לקראת ראש השנה יערוך קניון עופר לב חדרה, מקבוצת קניוני עופר, פסטיבל "מעלים את התדר",
העוסק בהתחדשות, רוחניות והגשמה. הפסטיבל יערך ב-10.9 בין השעות 11:00 ל-19:00. במסגרת הפסטיבל מיטב מורים רוחניים, יועצים, מיסטיקנים והילרים יעניקו ללקוחות הקניון ייעוץ של 15 דקות ב-30 שקל בלבד. בנוסף, הלקוחות יוכלו ליהנות מחגיגה קסומה וצבעונית של רוחניות ומיסטיקה, קריאת עתידות, טיפולים במחירים סמליים, דוכני מכירות קריסטלים ואבני ריפוי, להתפנק בהפתעות ומתנות מיוחדות.

יקב "טפרברג", החוגג השנה 150 שנות עשיית יין, יוצא במהלך חדש לקראת החג. המהלך מציב את ערכי המשפחה בקדמת הבמה ויחשוף סיפורים וצילומים מרתקים מארכיון התמונות המשפחתי של משפחות ישראליות. מוטי טפרברג, מנכ"ל יקב טפרברג: " חמישה דורות שיקב טפרברג עובר מאב לבנו ושומר באדיקות על מורשת של יקב משפחתי. השנה היקב חוגג 150 שנה להיווסדו והנני נרגש להמשיך את החזון של אבות אבותיי". רועי הראל, סמנכ"ל שיווק יקב טפרברג: " כיקב משפחתי החוגג 150 שנה לרגל האירוע ההיסטורי, חיפשנו סיפורים מרגשים ומעוררי השראה הנחבאים בתוך ארכיון התמונות המשפחתי של משפחות ישראליות ברחבי הארץ. לאחר שבני המשפחה נברו בארכיון התמונות המשפחתי, הן בחרו בתמונה אחת המתעדת רגע מרגש בעל משמעות רבה המלווה אותם עד עצם היום הזה ומנציח את ערכי המשפחה, ערכים אלו הם הליבה של יקב טפרברג".

ביום שני הגיע כוח עזר מיוחד למוקד הפניות של ארגון "פתחון לב" לשבירת מעגל העוני בישראל, במטרה לעזור למבקשי הסיוע לקראת החגים. את עמדות הטלפונים תפסו המוקדנים החדשים - הדוגמנית טיטי איינאו, המדליסט האולימפי שגיא מוקי, הדיג'יי סקאזי, אושיית הרשת סמיון ובוגרת האח הגדול אמילי גומברג. יחד עם מנכ"ל הארגון, אלי כהן, ענתה הקבוצה לשיחות והעניקה תמיכה ועזרה לאחרים. 

טיטי איינאו בפיתחון לב. יחצ,
טיטי איינאו מסייעת ב"פתחון לב"/יחצ

נשיא הטכניון פרופ' אורי סיון פנה במכתב למנכ"לים בכירים במשק ובו ציין כי הטכניון נרתם לקידום הכשרות למהנדסים בהתאמה לצורכי התעשייה בתקופת משבר הקורונה. במכתב, שנשלח בין היתר לבכירים ברפאל, אינטל, תעשיה אווירית, אלביט, קבוצת רד-בינת, מייקרוסופט, נמל אשדוד ומוסדות ביטחוניים נוספים. פירט נשיא הטכניון את תוכניות הלימודים לתואר שני שיהיו זמינות לראשונה בשילוב למידה מרחוק: לתואר השני בהנדסה ביו-רפואית, שנפתח להרשמה במתכונת זו בחודש אפריל האחרון, מצטרף כעת מסלול הלימודים לתואר שני בהנדסת מערכות. שתי התוכניות יחלו לפעול באוקטובר 2020 ויימשכו 5 סמסטרים. במכתב ציין פרופ' סיון כי תוכניות הלימודים "פותחו בהתאם לצורכי התעשייה ולאתגרים הטכנולוגיים והן מיועדות למהנדסים עובדים ומצטיינים. התוכניות נבנו על ידי צוות מומחים מהטכניון בראשות פרופ' אביב רוזן ופרופ' שולמית לבנברג כדי להנגיש את הידע הרב של הטכניון ולהכשיר את בוגרי התארים כמובילים בתחומם".

את מכתבו חתם נשיא הטכניון בכך שתוכניות הלימוד לתואר שני בהנדסת מערכות ובהנדסה ביו-רפואית יפעלו בשילוב לימודים מרחוק בזמן אמת בקבוצות קטנות עם מספר סטודנטים מוגבל, וזאת "ברוח התקופה המאתגרת שעוברת עלינו וכדי לעודד את המשק להכשיר את הדור הבא של המהנדסים לטובת המשק הישראלי והמצוינות הלאומית".

Scale-Up Velocity מבית SNC פתחה השבוע את המחזור החדש של תכנית Excellenteam, תכנית הכשרה עילית לבוגרי תואר ראשון מצטיינים במדעי המחשב והנדסת מחשבים מהחברה הערבית והחרדית. התכנית פותחה בשיתוף מנהלי פיתוח בכירים מ-,Mobileye ,40Nuggets ,Ex Libris ,Lightricks ,Google ו- ,JPMorgan ומכשירה את בוגריה להשתלב בתפקידי פיתוח בצוותי ליבה בתעשיית ההייטק. בתכנית, שתימשך ארבעה חודשים, ישתתפו 23 גברים ונשים מהחברה הערבית ו-24 נשים חרדיות שיוכשרו להיות מפתחי אלגוריתמיקה ו- Backend תוך העמקה טכנולוגית בשפות ++C ו-Python , נושאים מתקדמים בפיתוח תכנה, פרוייקטים עם התעשייה והקניית כישורים רכים לעולם העבודה החדש. הצלחת התכנית מתבטאת בשיעורי השמה גבוהים ביותר והשתלבותם של בוגריה בתפקידי פיתוח משמעותיים בחברות מהשורה הראשונה ובשכר התחלתי גבוה.

חברת Gett משיקה עבור עובדיה ברחבי העולם את תכנית "Gett Flexi" שתאפשר שעות עבודה גמישות וכן בחירת סביבת העבודה. החברה תציע לעובדיה ברחבי העולם את האפשרות לבחור האם ברצונם לקצר את שבוע העבודה ל-4 ימים, ובכך ליהנות מסוף שבוע ארוך מיום שישי עד יום ראשון. בנוסף מציעה החברה בחירה בין עבודה מהמשרד, בית או שילוב של השניים. Gett Flexi הוקמה בעקבות סקר שנערך לאחרונה בין עובדי החברה, במסגרתו 94% מהעובדים התעניינו בשילוב של עבודה מרחוק ומהמשרד, כאשר 26% הביעו רצון לעבוד במשרה מלאה מרחוק.

Gett תשתף פעולה גם עם מרכז עזריאלי עם פיצ'ר ייחודי באפליקציה, שיאפשר למבקרי ועובדי מרכז עזריאלי תל אביב לבחור באחת משלוש נקודות איסוף מרכזיות בתוך המתחם שיקבעו מראש ללא כל צורך לצאת מהמרכז. הפיצ'ר יפעל תוך שימוש ביתרונות האפליקציה הקיימים כמו צפייה במיקום הגאוגרפי של הנהג, מספר הנייד של הנהג, תשלום נוח ישירות דרך האפליקציה ומוקד שירות לקוחות הפועל 24/7.

seperator

מותג התכשיטים החדשני והבועט BE SEMBOL של ספיר צימרמן גרוס ומור קירשטיין מנור פועל למען הקהילה עם ‏BE collection, צמידי ההשראה של מותג התכשיטים BE SEMBOL. צמידי ההשראה עשויים מכסף, עם מגוון משפטי השראה מעצימים, שיעשו לכם ולקארמה שלכם טוב. מחיר כל צמיד הוא 180 שקל, ש-50 שקלים מהם ייתרמו ל"פורום מיכל סלה", שמקדם ומפתח כלים חדשניים מצילי חיים למיגור אלימות במשפחה.

חתן פרס בראשית לשנת 2020 והזוכה הישראלי הראשון בפרס נתן שרנסקי, יחד עם קרן פרס בראשית וארגון SNC על פתיחת תחרות לסטארטאפים, חממות ומרכזי מו"פ שמציעים לישראל ולעולם פתרונות טכנולוגים הרלוונטיים למציאות הקורונה וניצבים בחזית המאבק העולמי בהתפשטות הנגיף. הזוכים בתחרות יוכרזו באירוע חגיגי שיתקיים בנובמבר 2020. להבדיל מתחרויות אחרות, לזוכים תינתן הזכות להעניק את מענקי פרס בראשית על סך כולל של מאות אלפי שקלים לעמותות וארגונים שנאבקים בהשלכות מגיפת הקורונה בקרב אוכלוסיות מוחלשות. פעילות תיקון עולם מבוססת על ערכי "העבר את זה הלאה".

השבוע הודיע מועדון הצרכנות של הוט על מבצע משותף עם חברת כלמוביל יבואנית רכבי יונדאי בישראל, למשך כל חודש ספטמבר. במסגרת המבצע יוצעו לעמיתי מועדון הצרכנות הוט מגוון רכבי יונדאי בהנחות שמגיעות עד ל-20,000 אלף שקל לרכב. בנוסף, יזכו עמיתי המועדון להטבות מיוחדות דוגמת 25% הנחה על רכישת אביזרים מהתקנה מקומית, אפשרויות תשלום מגוונות וכן אפשרות תשלום של עד 30 אלף ש"ח בכרטיס האשראי של המועדון. צביקה וילנאי, מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט: "גם לאחר כמעט חצי שנה מאז שנכנס לחיינו משבר הקורונה, לא נראה כי הוא צפוי להיעלם או לעזוב אותנו בהקדם. למשבר זה השפעה מכרעת על רוב תחומי החיים של אזרחי ישראל ואנחנו במועדון הוט פועלים במרץ במיוחד בתקופה זו על מנת לספק לעמיתי המועדון את המבצעים הטובים ביותר, עם ההנחות הגדולות ביותר על מנת להשאיר להם כמה שיותר כסף פנוי בכיס".

חנויות

ד"ר לריסה ברק בעלת קליניקות האסתטיקה L Barak Milan, מתרחבת עם סניף נוסף אותו תשיק במהלך חודש אוקטובר הקרוב לאחר שנה של שיפוצים בלוקיישן החדש הממוקם במגדל יוקרתי בתל אביב. מתחם הטיפולים יתפרש על פני 250 מ"ר ויציע חוויית טיפול ייחודית וחדשנית. בנוסף, יוצעו טיפולים חדשים, בהם מכשור חדש ובלעדי שנוחת בישראל בטכנולוגיה ייחודית לשריפת שומן ובניית השריר בגוף ( שרירי בטן, ישבן וזרועות ללא מאמץ וכאב לתקופה קצרה), לצד מגוון הטיפולים הגדול שמציעות הקלינקות: טיפולים אסתטיים מתקדמים לשימור ושיפור מראה הפנים והגוף ללא התערבות כירורגית.

רשת ג'מבו סטוק פותחת את החנות העשירית של הרשת בעלות השקעה של כמיליון וחצי שקל. החנות נפתחה במרכז רוגובין פדרמן נתניה, ומציעה חווית קנייה ייחודית, עם מגוון המוצרים הרחב ביותר בכלל הקטגוריות לכל המשפחה ובמחירים נגישים, החל מ-50 אגורות ועד 399 שקל. לאחר פתיחת החנות, מונה הרשת 10 סניפים ברחבי הארץ, בנוסף לחנות האונליין. לאחרונה השיקה הרשת חנות בקניון ארנה בהרצליה וצפויה עד סוף השנה לפתוח סניף בחיפה וכן חמישה סניפים נוספים ברחבי הארץ במהלך 2021. רועי ונונו, בעלים ומנכ"ל רשת ג'מבו סטוק: "אנו משיקים את החנות לאור הביקוש הגובר של הצרכנים, בדגש על תקופת הקורונה בה מחפשים מוצרים איכותיים במחירים ללא תחרות. החנות החדשה היא צעד נוסף בהתרחבות הרשת ברחבי הארץ, מביאה איתה בשורה וחדשנות לתושבי נתניה והסביבה ומאפשרת לכל בית בישראל לחדש ולרענן את הבית, ולרכוש מגוון מתנות ייחודיות במחירים נגישים וזולים לכל המשפחה".

עופר הקניון הגדול פתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, פתח סניף פופ אפ של רשת צומת ספרים. חנות הפופ אפ משתרעת על שטח של 1,000 מ"ר בקומה התחתונה (בצמוד לחנות שילב), בנוסף לחנות הקבועה של צומת ספרים הממוקמת בקומה האמצעית של הקניון. חנות הפופ-אפ מציעה מגוון רחב של ספרי לימוד, ספרי קריאה, חוברות העשרה ויצירה, משחקים ומוצרי פנאי לילדים ולמבוגרים. לרגל ראש השנה וחגי תשרי תציע החנות מגוון רחב ועשיר של מתנות לחגים, במחירים מוזלים בין 10 ל-30 שקל למוצר. בנוסף, קיימים בחנות מגוון מבצעים אטרקטיביים.

עקב משבר הקורונה הצרכן הישראלי הגדיל משמעותי את תחום הבישול והאפייה בבית והמטבחים הפכו לזירת הפעילות השוקקת ביותר. בעופר בילו סנטר אאוטלט, מקבוצת קניוני עופר, החליטו להרחיב את תמהיל החנויות עפ"י הטרנד המתחזק ופותח סניף דגל של רשת נעמן, המתמחה בכלי בית, כלי מטבח ומתנות. החנות החדשה משתרעת על שטח של 130 מ"ר, נפתחת בהשקעה של חצי מילוין שקל ומעוצבת בקונספט של הרשת: תצוגת מוצרים אלגנטית, נוחה ונגישה באווירה ביתית ונעימה. החנות החדשה תציע מגוון רחב של כלי בישול ואפיה, סירים ומחבתות, מערכות כלי אוכל והגשה, מבחר כוסות, לוחות חיתוך, ספלים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

רשת קפה נאמן פותחת סניף דגל עופר הקניון הגדול פתח תקווה, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. הסניף משתרע על שטח של כ-80 מ"ר ומציע מגוון רחב של מאפים כולל עוגות יום הולדת, עוגות בחושות, בורקסים, קרואסונים, סלטים, סנדוויצ'ים, קפה מכל הסוגים, אייס קפה / וניל, שתיה קרה מכל הסוגים, לחמים, לחמניות, פוקאצ'ות, סמבוסקים, סופגניות, עוגיות מארזים, עוגיות במשקל ועוד.

מיטות אורתופדיות לכלבים ולחתולים. יחצ,
הכלב סובל מבעיות גב? המיטה האורתופדית של Petex/יחצ
חיים כהן בקמפיין של BUYME. תמיר דגני,
הפנים החדשות של BUYME. חיים כהן/תמיר דגני

אפליקציות, אתרים ומוצרים

פלטפורמת המתנות והחוויות BUYME עולה בקמפיין חג חדש לקראת ראש השנה, בכיכובו של השף חיים כהן הקורא לציבור בישראל לתמוך במאות עסקים ישראליים ולשמח את הקרובים אליהם במתנות חג מאותם העסקים. את הקמפיין יזם והפיק משרד הפרסום HapPpy והיקפו נאמד בכמיליון שקלים. בנוסף, פעילות ייחודית תוגרל בין המשתתפים בפעילות סושיאל שתלווה את הקמפיין - כניסה להגרלה בה הזוכה ייהנה מארוחת שף פרטית שיכין עבורם השף כהן.

רשת הקונדיטוריות ובתי הקפה רולדין מעמיקה את פעילותה במכירה לצרכן ומשיקה אתר מכירות חדש. המהלך יוצא לדרך לאור הביקוש הגובר למשלוחים בעקבות משבר הקורונה. עד כה אפשרה רולדין ללקוחותיה לרכוש באחד מ-87 סניפי הרשת, אך עם פרוץ המשבר והצורך של צרכני הרשת, פתחה רולדין את האתר לקהל לקוחותיה. בין המוצרים שניתן יהיה להזמין: עוגות, מאפים מתוקים ומלוחים ,מארזים חגיגים ומפנקים וכל מגוון מוצרי הרשת לרבות מגשי אירוח. ניתן לקבל את ההזמנה במשלוח עד הבית או באיסוף מהסניפים לפי בחירת הלקוח. ההזמנה תעמוד על מינימום 70 שקל והמשלוח אמור להגיע עד הבית בתוך יום. לבדיקת אזורי המשלוח יש להיכנס לאתר. בהמשך יורחבו המשלוחים לכל רחבי הארץ.

אפליקציית התשלומים PayBox משיקה שירות חדש, במסגרתו היא תאפשר לעוסקים ולבתי עסק לקבל תשלומים מלקוחות באמצעות "לינק אישי" ישירות לעמוד העסק באפליקציה, בסכום כולל של עד 150,000 שקל בשנה ללא עמלות סליקה. השירות החדש יאפשר לבעלי עסקים לשלב את הלינק (כמו שהוא, ככפתור תשלום או מוסב לקוד QR) במגוון פלטפורמות ובכך להציע ללקוחותיהם ערוץ תשלום דיגיטלי, מהיר ונוח, ללא צורך להכיר את מספר הטלפון של העסק. את הלינק הייעודי ניתן יהיה לשלב בכלל הפלטפורמות הדיגיטליות העומדות לרשות העוסקים ובתי העסק, החל מלינק לשליחה בוואטסאפ, שילוב בפייסבוק ובאינסטגרם, ועד הוספת כפתור תשלום באתר האינטרנט של העסק. בנוסף יוכל כל עסק המצטרף לשירות להמיר ל- QR CODE שאותו יסרקו הלקוחות ויועברו לעמוד בית העסק באפליקציית PayBox.

שרית בק ברקאי, מנהלת פעילות PayBox: "המהלך נולד מתוך הרצון לאפשר לבעלי העסקים הקטנים בישראל דרך קלה ונוחה לקבלת תשלום באופן דיגיטלי, במיוחד כעת בתקופה בה עסקים רבים נדרשים להמציא את עצמם מחדש. חשוב היה לנו לייצר שירות נוח ופשוט, המייתר את הצורך במזומן ומאפשר תשלומים מרחוק תוך מינוף מרבי של כלל הפלטפורמות שהעסקים ממילא פועלים בהם, דוגמת - אתר העסק, רשתות חברתיות, ווצאפ וכו'".

על מנת להקל על כאבי פרקים ושרירים, פיתחה חברת Petex סדרת מיטות ומזרנים אורתופדיים לכלבים, אשר בנויים במיוחד לפיזור לחצים והרפיית שרירי הכלב במהלך שעות השינה, דבר שמסייע לתפקודו ביום שלמחרת. המיטות והמזרנים עשויים מחומרים היפו אלרגניים, עם שכבה עליונה של מגן מזרן אטום למים בעל בגימור קטיפתי נעים בחוץ המיטה, ומגע פרוותי באזור הרביצה, ושתי שכבות ספוג זיכרון: הראשונה במבנה תבנית ביצים, בדיוק כמו במזרנים של בני אדם - כך שמשקל הגוף מפוזר על פני המזרן ונתמך בנקודות שונות תוך מתן אוורור, והשנייה של ספוג זיכרון שטוח, לאחיזה יציבה של החיה לאורך שעות שינה. השימוש בחומרים איכותיים מבטיח שהמיטה לא תשקע או תאבד מצורתה לאורך זמן, מזרן הספוג נשלף ושאר חלקי המיטה ניתנים לכביסה במכונת הכביסה.

  • עוד באותו נושא:
  • טמבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully