וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי הודיעה על רכישתו של קאי האברץ ב-80 מיליון יורו

ההעברה הגדולה ביותר של הקיץ, וגם בתולדות הבלוז: כוכב לברקוזן חתם לחמש שנים. "שמח וגאה, זה חלום שמתגשם עבורי", אמר

אוהדי ברצלונה פורצים לתחומי הקאמפ נואו בהפגנה נגד עזיבת ליאונל מסי/טוויטר

צ'לסי הודיעה היום (שישי) על רכישתו של קאי האברץ מבאייר לברקוזן תמורת 80 מיליון יורו (כ-100 מיליון יורו אחרי בונוסים). הבלוז השלימו את ההעברה היקרה בתולדותיהם כשהסכום היקר ביותר ששילמו עד כה עבור שחקן עמד על 80 מיליון יורו עם קפה מאתלטיק בילבאו ב-2018/19. האברץ בן ה-21 חתם על חוזה לחמש שנים והפך לשחקן השישי שמצטרף לצ'לסי לקראת העונה החדשה אחרי בן ארצו טימו ורנר, חכים זייש, טיאגו סילבה, מלאנג סאר ובן צ'ילוול. בסך הכול, צ'לסי הוציאה הקיץ 243 מיליון יורו על רכש.

"אני שמח וגאה להיות כאן", אמר הגרמני הצעיר. "זה חלום שמתגשם עבורי, לשחקן במועדון כל כך גדול כמו צ'לסי, ואני כבר לא יכול לחכות לפגוש את כל השחקנים והמאמנים".

האברץ בן ה-21 (1.89 מ') גדל בנוער של באייר לברקוזן וסומן מגיל צעיר מאוד להבטחה גדולה. הוא אף זכה פעמיים במדליית הזהב על שם פריץ ואלטר עד גיל 17 וגיל 19 שניתנת לשחקנים צעירים מצטיינים בגרמניה. הוא רשם את הבכורה שלו בלברקוזן ב-15 באוקטובר 2016 כשנכנס כמחליף בהפסד 2:1 לוורדר ברמן והפך בזמנו לשחקן הצעיר ביותר שמשחק במועדון בבונדסליגה בגיל 17 ו-126 ימים (שיא שנשבר על ידי פלוריאן וירץ בעונה החולפת).

ב-150 הופעות בכל המסגרות במדי לברקוזן כבש האברץ 46 שערים והוסיף 31 בישולים. להאברץ יש כבר שבע הופעות במדי נבחרת גרמניה ושער אחד (מול ארגנטינה ב-2:2 במשחק אימון באוקטובר 2019). הוא יכול לשחק עם שתי הרגליים, אבל בועט פנדלים עם שמאל. בנוסף, יש לו משחק ראש מצוין והוא כובש לא מעט שערים בנגיחות. הוא יכול לשחק גם כקשר התקפי, גם כקשר באמצע ואפילו כחלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully