וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.8: צ'לסי השלימה את רכישת בן צ'ילוול

עודכן לאחרונה: 26.8.2020 / 20:16

המגן השמאלי נרכש ב-50 מיליון ליש"ט מלסטר סיטי, שהאריכה את חוזהו של כוכבה ג'יימי ורדי. השוער דין הנדרסון חתם במנצ'סטר יונייטד עד 2025

שחקני באיירן מינכן חוגגים/מתוך אינסטגרם

העברות

* צ'לסי השלימה את רכישתו של בן צ'ילוול, המגן השמאלי בן ה-23 של לסטר סיטי ונבחרת אנגליה, שחתם בשורות הבלוז לחמש שנים. סכום ההעברה מוערך בכ-50 מיליון ליש"ט.

* לסטר סיטי הודיעה שג'יימי ורדי האריך את חוזהו עד 2023. החלוץ בן ה-33, שכבש 23 שערי ליגה בעונה החולפת, מדורג רביעי ברשימת כובשי כל הזמנים של השועלים עם 129 שערים ב-309 הופעות.

* השוער דין הנדרסון, שהצטיין כמושאל בשפילד יונייטד, חזר למנצ'סטר יונייטד עם חוזה עד 2025 (עם אופציה לשנה שישית). השוער בן ה-23 ירוויח כ-120 אלף ליש"ט לשבוע ועשוי לתפוס את מקומו של דויד דה חאה.

* צ'יריאקו ספורצה, 50, כוכב העבר של נבחרת שוויץ ולשעבר מאמן תון וויל, מונה למאמן באזל וינסה להחזיר את תואר האליפות למועדון.

* מרטין מונטויה שסיים את חוזהו בברייטון, חתם לארבע שנים בבטיס. המגן בן ה-29 שגדל בברצלונה, חוזר לספרד אחרי שנתיים בדרום אנגליה.

* פנרבחצ'ה הציגה את הבלם האורוגוואי מאוריסיו למוס בן ה-24, עליו שילמה 1.5 מיליון יורו ללאס פלמאס. למוס חתם לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית והוצג כיורש של אלילו דייגו לוגאנו, שהיה קפטן פנר בעבר.

* הופנהיים רכשה את הבלם אלכסנדר בורקוביץ' מאוסטריה וינה. האוסטרי בן ה-21 חתם על חוזה ארוך טווח, סכום ההעברה לא פורסם.

* המגן השבדי מיקאל לוסטיג, 31, חזר הביתה וחתם לעונה אחת בא.י.ק סולנה, אחרי שנה אחת בגנט הבלגית.

* אחרי כמעט עשור באירופה, שחקן הכנף הפרגוואי לורנסו מלגארחו בן ה-30 חתם לשנתיים בראסינג קלוב הארגנטינאית, לאחר שסיים חוזה בספרטק מוסקבה.

* השוער הפולני-בלגי תומאס קמינסקי עבר מגנט לבלקבורן תמורת חצי מיליון יורו וחוזה לשנתיים.

* הבלם קיקי קויאטה עבר מטרואה למץ תמורת 3 מיליון יורו. המאלי בן ה-23 חתם לארבע שנים וטרואה הרוויחה בגדול אחרי שלפני שנה החתימה אותו ללא תמורה.

* ארווין זוקאנוביץ' חתם במדי העולה החדשה לסופר ליג הטורקית, קראגומרוק. הבוסני בן ה-33 הגיע אחרי חצי עונה במדי ספאל האיטלקית.

שמועות

* כתב "בליצ'ר ריפורט" דין ג'ונס טוען שברצלונה נחושה להחתים את ברנרדו סילבה - וייתכן שאף תנסה לצרפו במסגרת עסקה שתעביר את ליאונל מסי למנצ'סטר סיטי.

* על פי "האינדיפדנט" הבריטי, לואיס סוארס במשא ומתן עם אינטר מיאמי, קבוצת ה-MLS של דייויד בקהאם. החלוץ מוכן להפחית בשכרו המוערך בכ-450 אלף יורו לשבוע, ולאט לאט משתכנע שהמעבר לארצות הברית יהיה חיובי עבורו.

* רודריגו עובר בדיקות רפואיות לקראת חתימה בלידס. החלוץ ויעבור מולנסיה תמורת 30 מיליון יורו ויחתום לארבע שנים בשורות העולה החדשה לפרמיירליג.

* העיתונאי פבריציו רומאנו מדווח שריאל מדריד במשא ומתן מתקדם עם אברטון על מכירת חאמס רודריגס. לפי הדיווח, העסקה עדיין לא נסגרה, אבל הפערים בין הצדדים קטנים. הקשר הקולומביאני שוכנע להצטרף לאברטון על ידי קרלו אנצ'לוטי, שאימן אותו בריאל.

* ב"סקיי ספורטס" מדווחים שטיאגו סילבה יגיע ללונדון ויעבור בדיקות רפואיות בצ'לסי ביום חמישי, זאת חרף הניסיונות של גורמים בפריז סן ז'רמן להשאיר אותו לעונה נוספת.

* באיטליה מדווחים שלקאלידו קוליבאלי הוזמן כרטיס טיסה מנאפולי למנצ'סטר ל-5 בספטמבר. ההערכות הן שהוא יעשה את דרכו למנצ'סטר סיטי. שחקן נוסף שצפוי להמריא ביחד איתו הוא פאוזי גולאם, שאמור להימכר מנאפולי לוולבס.

* ב"טלגרף" מספרים שק.פ.ר סוף סוף קיבלה את הצעתה של קריסטל פאלאס על אברצ'י אזה. שחקן ההתקפה בן ה-22 יעבור לפאלאס תמורת 19.5 מיליון ליש"ט אחרי שבעונה החולפת כבש 14 שערים בצ'מפיונשיפ.

* ר.ב. לייפציג מגבירה את החיזורים שלה אחר מגן מנצ'סטר סיטי, אנחליניו, ששיחק במדיה כמושאל בחצי העונה החולפת. השיחות בין המועדונים כבר נמצאות בשלב מאוד מתקדם והספרדי בן ה-23 שהוזכר כמועמד לברצלונה, נראה בדרכו להישארות בקבוצה הגרמנית - הפעם בעסקת רכישה ולא השאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully