וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.8: פדרו חתם ברומא, קונטה נשאר באינטר, רודריגו סיכם בלידס

עודכן לאחרונה: 25.8.2020 / 20:20

שחקן הכנף הוותיק חתם לשלוש שנים. הנראזורי החליטו להמשיך עם מאמנם, ביילסה ישלם לוולנסיה כ-35 מיליון ליש"ט, סאר סיכם בצ'לסי

שחקני באיירן מינכן חוגגים/מתוך אינסטגרם

העברות

* עכשיו זה רשמי: פדרו שסיים את חוזהו בצ'לסי חתם ברומא. "אני מאושר להיות כאן ונרגש לקראת האתגר שלי", אמר שחקן הכנף הספרדי, שחתם לשלוש שנים ואמור להרוויח כשלושה מיליון יורו בעונה.

* ג'יימס מדיסון חתם לארבע שנים נוספות בלסטר. הקשר, שהיה מחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד, נשאר אצל השועלים.

שמועות

* על אף השמועות על עזיבה אפשרית וחרושת שמועות בנוגע למחליפים עתידיים, אנטוניו קונטה יישאר באינטר גם בעונה הבאה, כך הוחלט בישיבת הנהלה שנערכה הערב.

* צ'לסי סיכמה עם הבלם הצרפתי בן ה-21 מלאנג סאר, שסיים את חוזהו בניס. לפי דיווחים, סאר יחתום לחמש שנים ועשוי להיות מושאל בעונה הקרובה.

* לפי העיתונאי הספרדי גיים בלאגה, הושג סיכום עקרוני בין לידס יונייטד ו-ולנסיה בנוגע לחלוץ הספרדי רודריגו. אחרי שתי עונות טובות יחסית בליגה הספרדית, החלוץ בן ה-29 כבש בעונה האחרונה ארבעה שערי ליגה בלבד ב-27 הופעות. סכום ההעברה, לפי דיווחים, יעמוד על כ-35 מיליון ליש"ט.

* מילאן במשא ומתן עם ריאל מדריד על השאלתו של בראהים דיאס. שחקן הכנף לא בתוכניות של זינדין זידאן, ואם יעבור למילאן, הרוסונרי עשויים לקבל אופציית רכישה בקיץ הבא.

* באיירן מינכן מוכנה למכור את חאבי מרטינס תמורת 10 מיליון יורו בלבד - מה שמגביר את ההתעניינות בו. בילבאו, פיורנטינה וראן הן המועמדות העיקריות לרכוש את הקשר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן צ'לסי פדרו פצוע. AP
ברומא מצפים שיחזור תוך חודש. פדרו/AP

* על רקע חוסר הוודאות סביב עתידו בברצלונה, מנצ'סטר סיטי ואינטר ממשיכות לפנטז על ליאו מסי. על פי דיווחים, הקבוצה של פפ גווארדיולה בודקת בימים אלה את ההיתכנות הכלכלית להחתמת מסי, שסעיף השחרור שלו מברצלונה עומד על 700 מיליון יורו. האנגלים "אופטימיים" ו"מאמינים שיוכלו לעמוד בעלויות הגבוהות". במקביל, גם אינטר עדיין זוממת על הפרעוש. נשיא המועדון לשעבר מאסימו מוראטי אמר ש"אני רואה שקבוצת סונינג רוצה מאוד את מסי, כל הסימנים מראים את זה. אם הם עוד לא ניסו להחתים אותו עד עכשיו, אני בטוח שזה יקרה בקרוב מאוד".

* ב"ל'אקיפ" טוענים שתיתכן פניית פרסה של טיאגו סילבה, ושקיים תרחיש שבו יישאר בסופו של דבר בפריז סן ז'רמן. הבלם הברזילאי נמצא על סף חתימה בצ'לסי, אבל יש מי שמנסה להניא אותו מלעזוב את פריז - למרות שהמנהל הספורטיבי לאונרדו דוחף לפרידה.

* אחרי שהמגעים עם בנפיקה לא צלחו, באיטליה טוענים שריאל מדריד תנסה לצרף את חלוץ נבחרת אורוגוואי אדינסון קבאני, עימו היא כבר פתחה במגעים. על פי הדיווח, גם לידס מתעניינת בקבאני, שעזב את פריז סן ז'רמן אחרי כמעט שבע שנים.

* בספרד טוענים שרונאלד קומאן הודיע לפיליפה קוטיניו שהוא נמצא בתכניות שלו לעונה הקרובה בברצלונה. המאמן ההולנדי התקשר לברך את הברזילאי על הזכייה בליגת האלופות ולפי הדיווח, אמר לו שיזכה לדקות משחק בקאמפ נואו אם יישאר.

* שאלקה רוצה להחזיר את סיאד קולשינאץ מארסנל וכבר פתחה במגעים עם התותחנים על השאלה של הבוסני בן ה-27.

* בלם ליון גבריאל עבר בדיקות רפואיות בארסנל לפני המעבר שלו תמורת 26 מיליון יורו וארבעה נוספים בבונוסים. השחקן קיבל אישור מיוחד לעבור בדיקות רפואיות לפני שהוא מתחיל בבידוד.

* חלוץ ארסנל לשעבר יאיא סאנוגו קרוב לחתום במידלסברו מהצ'מפיונשיפ.

מריו מנדז'וקיץ' שחקן יובנטוס. רויטרס
מתקמבק לליגה האיטלקית? מנדז'וקיץ'/רויטרס

* רומא שוקלת לצרף את מריו מנדז'וקיץ' אם אדין דז'קו יעבור ליובנטוס. החלוץ הקרואטי שחקן חופשי אחרי שעזב את אל דוחייל הקטארית. גם ארקדיוש מיליק מנאפולי הוזכר כמועמד צעיר יותר, אבל הג'אלורוסי יצטרכו לשלם דמי העברה במקרה שלו.

* ב"סקיי" טוענים כי קיים סיכוי גבוה שדוני ואן דה בק יעזוב את אייאקס הקיץ. עם זאת, על פי דיווחים שונים הוא דווקא מרוצה במועדון.

* באיטליה טוענים שלמריו באלוטלי, שכשל בגדול בברשיה בעונה החולפת, יש שתי אופציות הקיץ: אינטר מיאמי או בשיקטאש.

* וולבס קרובה להשלים את רכישתו של איינזלי מייטלנד ניילס מארסנל. המגן, שלא נמצא בתכניות של מיקל ארטטה, צפוי לסגור את תנאיו בקבוצתו החדשה עוד השבוע.

* על פי דיווחים בסרביה, רדינג מהצ'מפיונשיפ שוקלת למנות לתפקיד המאמן את אקס מכבי חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully