וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דקוואן קוק חתם לעונה אחת

24.8.2020 / 9:33

הפורוורד (33, 1.96) ישלים את הסגל של יאניס קסטריטיס ויעבור לתחנה השנייה בקריירה שלו אחרי עירוני נס ציונה. רשם בשלוש עונות בישראל ממוצע של 16.3 נקודות למשחק. בקבוצה מקווים כי ינחת עוד השבוע בארץ

לוקה דונצ'יץ' חוגג את סל הניצחון מול הקליפרס/מתוך האתר הרשמי של דאלאס מאבריקס

הפועל תל אביב השלימה הבוקר (שני) את הסגל שלה לקראת העונה הקרובה כשהחתימה את הפורוורד דקוואן קוק ששיחק בשלוש העונות האחרונות בעירוני נס ציונה. קוק ינסה הבוקר לסדר את הבעיות הלוגיסטיות שמקשות על הגעתו המהירה לישראל, והאדומים מקווים שינחת עוד השבוע בישראל.

קוק (33, 1.96) הגיע לישראל בקיץ 2017 אחרי קריירה יפה ב-NBA שבשיאה היה שחקן רוטציה משמעותי במיאמי ואוקלהומה, ואף זכה בתחרות השלשות באולסטאר בשנת 2009. בקיץ 2013 עזב את ה-NBA והחל בקריירה שכללה את אוקראינה, גרמניה, צרפה, פורטוגל ואיראן לפני שנחת בנס ציונה. בשלוש עונות כמעט מלאות במדי הכתומים העמיד ממוצע של 16.3 נקודות למשחק, כשהוא הופך לאחד הקלעים הטובים בליגת העל. שיא הקריירה שלו עומד על 34 נקודות. הוא בחר שלא לשוב אחרי חזרת ליגת העל מפגרת הקורונה.

שחקן עירוני נס ציונה דקוואן קוק. ברני ארדוב
יעבור לצלוף בדרייב אין. קוק/ברני ארדוב

רוב שחקני האדומים נמצאים כבר בישראל כשהשחקנים הישראלים כבר עורכים אימונים מלאים תחת המאמן יאניס קסטריטיס. מנגד, הזרים טאליב זאנה ו-וולט למון ג'וניור שנחתו בארץ נמצאים בבידוד, יערכו אימונים אישיים עם המאמן, וצפויים לחבור לסגל בשבוע הבא. רג'י אפשאו יחבור אליהם בימים הקרובים.

בהפועל תל אביב מקווים לדעת כבר היום היכן ישחקו את מיני הטורניר במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א, כשהמשחקים צפויים להערך בין ה-22 ל-25 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully