וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ק שרמן, הגיטריסט לשעבר של רד הוט צ'ילי פפרז, הלך לעולמו בגיל 64

22.8.2020 / 13:30

שרמן החליף את הגיטריסט המקורי של הלהקה הלל סלובק בשנת 1983 וניגן באלבום הבכורה של הלהקה. בשנת 1985 תפס סלובק את מקומו בחזרה בלהקה, ואילו שרמן המשיך לעבוד מדי פעם עם הלהקה. במקביל ניגן עם מוזיקאים אחרים, ביניהם בוב דילן. סיבת מותו לא נמסרה

צילום: אורי לוין, מדריך טיולים ב״איילה גיאוגרפית״

גיטריסט להקת רד הוט צ'ילי פפרז לשעבר, ג'ק שרמן, הלך לעולמו והוא בן 64. שרמן ניגן עם הלהקה באלבומה הראשון, כמו גם בסיבוב ההופעות הראשון של הלהקה בארה"ב. סיבת מותו טרם נמסרה. הלהקה האמריקנית ספדה לו: "אנחנו במשפחת רד הוט צ'ילי פפרז מאחלים לג'ק שרמן שהלך לעולמו הפלגה חלקה לעבר העולם הבא. ג'ק ניגן באלבום הבכורה שלנו וגם בסיבוב ההופעות בארה"ב. ג'ק היה טיפוס מיוחד ואנחנו מודים לו על הזמנים הטובים, הרעים, ומה שביניהם".

ג'ק שרמן החליף למשך שנה אחת את הלל סלובק, הגיטריסט המקורי של הלהקה ואחד ממייסדיה, החל מדצמבר 1983. הוא השתתף כאמור באלבום הבכורה של הלהקה שנשא את שמה אך לא זכה להצלחה גדולה. שרמן לקח חלק בכתיבת חלק מהשירים של האלבום השני, אולם בשנת 1985, עת יצא האלבום, סלובק שב ותפס את מקומו כגיטריסט הלהקה. הוא המשיך לעבוד מדי פעם עם הלהקה, כמו גם עם מוזיקאים אחרים וביניהם בוב דילן וג'ורג' קלינטון. כשהלהקה נכנסה להיכל התהילה של הרוקנרול לפני שמונה שנים - שרמן נותר בחוץ והביע אכזבה ותסכול מכך. "כואב מאוד לראות את החגיגה הזו ושאני בחוץ", אמר אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully