וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן אלבר חתם לעונה במכבי תל אביב: "חלום שמתגשם"

20.8.2020 / 12:04

הגארד שגדל במחלקת הנוער של הצהובים חזר מהשאלה ויעבה את הסגל הישראלי של יאניס ספרופולוס: "יהיו לו ההזדמנויות לעזור לקבוצה"

דני אבדיה מכריז על הרשמתו לדראפט/באדיבות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) כי הגארד עידן אלבר ישוב לסגל הקבוצה אחרי שנתיים של השאלה להפועל כפר סבא מהליגה הלאומית ועירוני נס ציונה מליגת העל. הגארד הצעיר (20, 1.93 מ') אמור להשתלב במשחקי הליגה של הקבוצה כשהוא מצטרף לקו האחורי שכולל את ג'ון דיברתולומיאו, סקוטי ווילבקין, כריס ג'ונס וטיילר דורסי.

"אני שמח לחזור הביתה למועדון שהתחלתי לשחק בו מגיל 5 וששנים הייתי מגיע למשחקים עם המשפחה כמנויים בשער 3", אמר אלבר. "זה חלום שהתגשם. אני מוכן לאתגר, מצפה בקוצר רוח לעלות על המגרש ולשחק עבור המועדון והאוהדים".

"עידן אלבר הוא שחקן ישראלי נוסף שאנחנו מאמינים בו", סיפר לאתר הרשמי המאמן יאניס ספרופולוס. "הוא כבר חלק ממשפחת מכבי כי הוא במועדון מגיל 5. אני שמח שהחתמנו אותו. הוא שחקן שגדל במכבי וחוזר ויהיו לו ההזדמנויות לעזור לקבוצה ולהיות חלק מתכנית הפיתוח המצליחה שלנו".

אלבר (20, 1.93), שיהיה השחקן החמישי ממחלקת הנוער בסגל הקבוצה הבוגרת לצד עומרי כספי, יובל זוסמן, דורי סהר ויונתן אטיאס, היה אחד משחקני הנוער המובילים של הצהובים ואף שימש חלק מרכזי בזכייה של נבחרת ישראל באליפות אירופה לעתודה בקיץ 2019. בעונת 2018/19 הושאל להפועל כפר סבא ורשם 10.6 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק. בעונה שעברה עבר לליגת העל, חתם בעירוני נס ציונה, רשם 23 משחקים ורשם 2.4 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully