וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחד אלוהים: באמצע הלילה, כוכבות ה-WWE גילו גבר זר שרוצה לחטוף אותן

19.8.2020 / 17:42

סוניה דביל התעוררה ב-2:41 וראתה גבר זר, חמוש בסכין. המשטרה מיהרה להגיע, בחקירה התברר כי תכנן לאזוק ולחטוף אותה, ולפגוע גם במתאבקת WWE נוספת ששהתה בבית - מנדי רוז

סוניה דביל כבר חוותה לא מעט קרבות בחיים שלה, אבל אף אחד מהם לא הכין אותה ללילה המסויט שחוותה לאחרונה. כוכבת ה-WWE ישנתה במיטתה במחוז הילסברו שבפלורידה, כשלפתע לביתה פרץ גבר בן 24, חמוש בסכין, גז מדמיע ונייר דבק, איתו תכנן לקשור את הלוחמת בזמן שיחטוף אותה.

דביל (ששמה האמיתי הוא דריה ריי ברנטו) בן ה-26 סיפרה שהתעוררה ב-2:41 בלילה והחלה לצרוח: "מה אתה עושה? מה אתה רוצה?" הגבר התקרב לעברה, "ואז הבנתי שהוא לא הגיע כדי לשדוד אותי, הוא כאן כדי לפגוע בי".

למזלה, האזעקה החלה לפעול בדיוק בזמן ותוך מספר דקות הגיעו כוחות שיטור ועצרו את הפורץ, פיליפ תומאס. "מפחיד לחשוב על מה היה קורה אילו האזעקה לא היתה עובדת", אמר השריף המחוזי, "האיש הזה בלי ספק תכנן לפגוע בה".

View this post on Instagram

?

A post shared by Daria Berenato ? (@sonyadevillewwe) on

לפי דיווחים בארצות הברית, תומאס תכנן את הפריצה במשך שמונה חודשים ואפילו נסע מדרום קרולינה מתוך מטרה לחטוף את כוכבת ה-WWE. החקירה המקדימה גילתה ששלח לדביל מספר הודעות מאיימות ברשתות החברתיות, עוד לפני הפריצה. באחת מהן, כתב: "תסתכלתי החוצה, מותק, ליד הבריכה. אני כאן. אני הולך להרוג את הז*ונה הקטנה הזאת שיש לך בתוך הבית, ביחד איתך". תומאס התכוון לכוכבת WWE נוספת, מנדי רוז, שגם כן שהתה בבית. השתיים נמלטו מתומאס לפני שהספיק לפגוע בהן.

"הנאשם הודה שהכוונה שלו היתה לקחת את המתאבקת בת ערובה", נכתב בדו"ח של משרד השריף של מחוז הילסברו. "הוא תכנן לרסס אותה בגז מדמיע, לקשור אותה ולמנוע ממנה להיאבק בו".

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully