וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הגב לים: מוזיקאים יופיעו על סוכת המציל בתל אביב

18.8.2020 / 15:12

תעשיית התרבות מסרבת להרים דגל לבן מול מגבלות הקורונה: ביוזמת עיריית תל אביב יופיעו מוזיקאים על סוכת המציל בחוף פרישמן, לעת שקיעה, כך נודע לוואלה! תרבות. שחר אבן צור כבר עשה זאת מתחת לרדאר התקשורתי, ובהמשך יופיעו כך ג'ימבו ג'יי, רם אוריון ורותם בר אור

בווידאו: דיון בוועדת הקורונה על פתיחת אירועי התרבות/צילום: ערוץ כנסת

תעשיית התרבות מסרבת להרים דגל לבן מול מגבלות הקורונה: אחרי הופעות אמנים והקרנות סרטים בנוסח דרייב אין, על משאיות נעות ומול סירות באגם בפארק הירקון, הפתרון היצירתי החדש למגבלות ההופעות בימי קורונה הוא הופעות של מוזיקאים על סוכת המציל בים. מאחורי היוזמה המקורית, עליה נודע לוואלה! תרבות, עומדת עיריית תל אביב כחלק מהמדיניות העירונית לתמיכה באמנים עצמאיים וממגמת מימון מצד העירייה להופעות רחוב בשדרות ובכיכרות.

הרעיון, המנסה לסייע לתעשיית התרבות הטובעת, הוא של הופעת המוזיקאים במעלה מדרגות סוכת המציל בחוף פרישמן לעת שקיעה. האמן מופיע עם הגב לים, והקהל יושב על החול וצופה בו. ואל חשש, המוזיקאי לא ישיר באמצעות המגאפון הצורמני של המציל אלא באמצעות מערכת הגברה ראויה. בדרך הזאת הופיע ביום ראשון, מתחת לרדאר התקשורתי, הזמר והמוזיקאי שחר אבן צור, המוכר כחבר להקת מוניקה סקס. אתמול הופיעה כך הזמרת והמוזיקאית מיקה שדה, שביצעה בין השאר את שירה "בוא לים". המשטרה אישרה את קיום האירוע תחת כללי התו הסגול אולם הוא לא פורסם עד כה, כנראה מתוך חשש מהתקהלות, ולכן הפרויקט היה די סודי עד כה.

שחר אבן צור מופיע על סוכת מציל בחוף פרשימן בתל אביב בימי משבר הקורונה, אוגוסט 2020. תמונות גולשים
עם הגב לים: שחר אבן צור מופיע על סוכת מציל בחוף פרשימן בתל אביב בימי משבר הקורונה/תמונות גולשים

ההופעות הבאות שיתקיימו על סוכת המציל: ירון בן עמי (הערב, 18 באוגוסט), ג'ימבו ג'יי (19 באוגוסט), רם אוריון (20 באוגוסט), רותם בר אור (23 באוגוסט), ספיר וולך (24 באוגוסט), זואי פולנסקי (25 באוגוסט), קמה ורדי (26 באוגוסט) ועאדל מסיס (27 באוגוסט).

עיריית תל אביב סרבה להגיב. צפו בתמונות מההופעות על סוכת המציל של שחר אבן צור ומיקה שדה.

עוד בוואלה!

סחרוף, טסה, טונה ואחרים חוזרים לבמה: אירועי התרבות הראשונים במתווה ההופעות בחוץ

לכתבה המלאה
מיקה שדה מופיעה על סוכת מציל בחוף פרשימן בתל אביב בימי משבר הקורונה, אוגוסט 2020. תמונות גולשים
מצילים את תעשיית התרבות הטובעת: מיקה שדה מופיעה על סוכת המציל בחוף פרשימן בתל אביב/תמונות גולשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully