וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהאריך חוזה במכבי תל אביב, קלויארו מסביר: "אוהב יותר מכל את המאמנים"

עודכן לאחרונה: 17.8.2020 / 14:58

הצהובים הודיעו על השארתו של הפורוורד לשנתיים נוספות. עכשיו הוא נזכר: "בעונה שעברה לא רצו שאשאר, אבל בסוף הכל הסתדר"

עוז בלייזר לאחר שהצטרף למכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הודיעה היום באופן רשמי על הארכת חוזהו של אנג'לו קלויארו בשנתיים נוספות, עם אופציה לעונה שלישית. הפורוורד סיכם על הארכת חוזהו עוד לפני סדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הפועל תל אביב, אך הצהובים בחרו להודיע על כך רק כעת, שבועיים לפני החזרה לאימונים רשמיים.

"אחת המשימות שסימנו לעצמנו הייתה לשמור על אנג'לו בקבוצה", אמר המאמן יאניס ספרופולוס על קלויארו לאתר הרשמי. "הוא שחקן מרשים, בעל מוסר עבודה גבוה שמאוד מתאים למערכת של מכבי. מהרגע שהגעתי למועדון העברתי אותו מעמדה 4 ל-3 והוא נתן הרבה לכל הקבוצה. זה היה חשוב עבורי ועבור ההנהלה שנאריך את החוזה שלו. אני שמח שהוא נשאר איתנו, הוא שחקן חשוב ונמשיך להילחם ביחד עבור מכבי".

"אני מאושר לחזור למשפחת מכבי שלי", אמר אנג'לו קלויארו לאתר הרשמי של המועדון לאחר החתימה. "יש לנו מטרה להמשיך מהנקודה בה עצרנו בעונה שעברה. נתראה כולנו בקרוב. ומה עם איזה מסר לאוהדים? 'קלויארו, קלויארו, אולה אולה אולה ;)'".

שחקן מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו. דני מרון
מוערך מאוד במועדון. קלויארו/דני מרון

קלויארו (31, 2.03) הצטרף בקיץ 2018 למכבי תל אביב בחוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה שנייה. בעונתו הראשונה ביורוליג רשם 7.4 נקודות ו-4.8 ריבאונדים כשבליגה הוא רושם 5.8 נקודות ו-3.6 ריבאונדים.

בקיץ שעבר סברו אנשי מכבי תל אביב כי אין לממש את האופציה, אך הצוות המקצועי בחר לעשות זאת, וקלויארו נשאר בצהוב. כעבור מספר שבועות הודיעו לו במכבי תל אביב כי הוא רשאי למצוא קבוצה, אך הדבר לא הסתייע וקלויארו נשאר באימוני הקבוצה. במהלך חודש נובמבר, בשל מכת הפציעות במכבי הוא קיבל את ההזדמנות ביורוליג, ועם חזרת הליגה ממשבר הקורונה הוא נרשם גם למשחקי הליגה. ביורוליג רשם קלויארו העונה 5.6 נקודות ו-2.8 ריבאונדים בממוצע. בליגה פרח עם 12.7 נקודות ו-4.6 ריבאונדים ובפלייאוף תרם 8.4 נקודות ו-5.2 ריבאונדים בממוצע.

לאחר שחתם, העניק קלויארו ריאיון לאתר הרשמי של הקבוצה וסיפר על העונה המטלטלת שעבר. "זו בהחלט לא הייתה עונה נורמלית, אבל שמרתי על גישה חיובית. ניסיתי לשלוט במה שאני יכול לשלוט. נשארתי מוכן, התאמנתי, שמרתי על כושר, הרמתי משקולות והתכוננתי לכך שאם תהיה לי הזדמנות לעשות משהו, אהיה מוכן. פשוט נשארתי מוכן ומקצוען. לצערי, היו לנו הרבה פציעות השנה והייתה לי ההזדמנות להצטרף וזה הלך טוב. בהחלט הייתה לנו הצלחה גדולה השנה. ידוע שמכבי בחרה באופציה שלה לגבי ואמרו לי שלא רוצים שאחזור כי אין דקות משחק בשבילי. ואז, אתם יודעים... הם לא רצו שאשאר ובסוף אני נשאר. הכל הסתדר עבורי".

על החיבור שלו לקבוצה: "אני באמת אוהב את החבר'ה בקבוצה, הכל מתנקז לזה. האוהדים, העיר יפהפיה. כמובן שלשחק מול הקהל שלנו זה משהו מדהים, אין את זה בשום מקום אחר באירופה. זה מדהים. החברים שהיו לי בקבוצה בשנתיים האחרונות, גם בשנה האחרונה, אהבתי לשחק עם כולם. אני אוהב גם את צוות האימון שלנו. זה מה שאני אוהב יותר מכל".

השבוע הודיעה מכבי תל אביב על הארכת חוזהו של ג'ון דיברתולומאו בשנתיים נוספות, ועל החתמתם של עוז בלייזר וכריס ג'ונס. השחקנים החדשים ואלה שחתמו על חוזים חדשים מצטרפים ליובל זוסמן, אלייז'ה בריאנט, טיילר דורסי, סקוטי ווילבקין, אותלו האנטר, דורי סהר וסנדי כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully