וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 12.8: מודריץ' מוכן לקצץ, פוגבה מצפה להארכת חוזה ביונייטד

עודכן לאחרונה: 12.8.2020 / 22:43

הקרואטי רוצה להאריך את החוזה בריאל, הצרפתי מאושר באנגליה ומחכה לפנייה מהמועדון. פארחו וקוקלן בוויאריאל, סאות'המפטון רכשה את סאליסו, אקס אשדוד אלקה עבר לבלגיה

רומן שירוקוב מכה שופט כדורגל במהלך משחק ראווה ברוסיה/טוויטר

העברות

* ויאריאל השלימה את צירופם של שני קשרי ולנסיה, דני פארחו ופרנסיס קוקלן. הקפטן בן ה-31 של עזב את העטלפים אחרי כמעט עשור והגיע בהעברה חופשית עם חוזה עד 2024, ואילו קוקלן הצרפתי בן ה-29 נרכש ב-6.5 מיליון יורו וחתם גם הוא לארבע שנים.

* סאות'המפטון השלימה את רכישתו של הבלם מוחמד סאליסו מוויאדוליד תמורת 12 מיליון יורו. הגנאי בן ה-21 חתם על חוזה לארבע שנים.

* יובנטוס הודיעה על התרת חוזה הדדית של בלס מטוידי. קשר נבחרת צרפת בן ה-33 עוזב אחרי שלוש שנים ויצטרף לאינטר מיאמי מליגת ה-MLS, אצלה כבר את הבדיקות הרפואיות.

* בלסינג אלקה, אקס מ.ס. אשדוד בן ה-24, עבר מלוצרן השוויצרית לבירסחוט הבלגית. החלוץ הניגרי חתם לשלוש שנים, כשלוצרן תקבל ככל הנראה אחוזים ממכירה עתידית אחרי שנותרה לו רק שנה בחוזה. כזכור, אשדוד קיבלה עליו 1.1 מיליון יורו לפני שנתיים.

* דלה איינגובה חזר לכדורגל הניגרי אחרי 13 שנים בישראל וחתם בקבוצת קווארה יונייטד במולדתו. השוער בן ה-36 שיחק בבני יהודה, הפועל אשקלון, הפועל איכסל והפועל עפולה, ועכשיו חזר לקבוצה בה החל את הקריירה. "חזרתי כדי לעודד אחרים לעשות את זה וכדי לסייע לצעירים כאן", אמר איינוגבה. "בישראל, למשל, יוסי בניון חזר ושיחק בארבע קבוצות לפני שפרש. הורג אותי שזה לא קורה בניגריה. כששחקן רוצה לחזור, אומרים שהוא זקן וגמור".

* גרנאדה מימשה את אופציית הרכישה בסך 4 מיליון יורו שהייתה לה מול רומא, והחתימה את מקסים גונאלון עד 2023. הקשר הצרפתי בן ה-31 רשם 19 הופעות וסייע לגרנאדה להפתיע עם השגת המקום השביעי והכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. מיד לאחר ההודעה אגב, גונאלון עדכן את עוקביו בטוויטר כי הוא נמצא חיובי לקורונה ומתאושש בביתו.

* מונפלייה הודיעה על החתמתו של יונאס אומלין, שוערה בן ה-26 של באזל ונבחרת שוויץ. הצרפתים לא הצליחו לעמוד בסעיף הרכישה של חרונימו רולי ששיחק אצלם כמושאל מריאל סוסיאדד, ושילמו 5 מיליון יורו עבור אומלין.

* נאנט שלחה את הקשר הברזילאי לוקאס אוונז'ליסטה בן ה-25 לעונת השאלה בברגנטינו שעלתה לליגה הראשונה במולדתו, אחרי ששיחק כמושאל בוויטוריה גימראייש הפורטוגלית.

* ונסן קוזיילו, לשעבר שחקן נבחרת צרפת הצעירה, חתם לעונה אחת בנסיונל הפורטוגלית. הקשר בן ה-24 עדיין שייך לקלן, שבעונה הקודמת השאילה אותו לפריס FC מהליגה השנייה בצרפת.

* אחרי שתי קדנציות רצופות כמושאל בנוטינגהאם פורסט, ג'ק קולבק חתם בקבוצה כשחקן חופשי. הקשר בן ה-30 סיים חוזה של שש שנים בניוקאסל.

* החלוץ הגנאי סמואל טטה בן ה-24 עבר בהשאלה מרד בול זלצבורג לאחות האמריקאית ניו יורק רד בולס.

* ברשיה מינתה את לואיג'י דלנרי למאמנה החדש, אחרי שלא עבד מאז פוטר על ידי אודינזה ב-2017. המאמן בן ה-69 מגיע לקבוצה ה-19 בקריירה שלו וינסה להחזירה לסרייה A אחרי שירדה תוך עונה בלבד.

שמועות

* ב"מארקה" מאתרי הספורט המובילים בספרד, טוענים שהנהלת ריאל מדריד הודיעה לצוות המקצועי שלא יהיו החתמות של שחקנים חדשים הקיץ.

* לוקה מודריץ', המחזיק בחוזה לעוד שנה בריאל מדריד, הבהיר כי הוא מוכן להפחית משכרו כדי שההתקשרות תוארך, כך על פי "אס".

* פול פוגבה מרוצה מאוד במנצ'סטר יונייטד ומצפה שהמועדון יחל במשא ומתן עם סוכנו לגבי הארכת חוזה עם סיום קמפיין הליגה האירופית, כך על פי "סקיי ספורטס".

* ווסטהאם מקדמת את המגעים עם מיקייל אנטוניו בנוגע לחוזה חדש, כשההתקשרות הנוכחית עמו מסתיימת בקיץ הבא. הפטישים מוכנים להפוך את שחקן ההתקפה בן ה-30 לאחד המשתכרים הבכירים במועדון.

* על פי דיווחים בתקשורת האיטלקית, מנצ'סטר יונייטד תנסה להחתים את הקשר המצוין של מילאן, הקאן צ'לחנוילו.

* בתקשורת השוויצרית טוענים שאחד המועמדים לאמן את פ.צ באזל בעונה הבאה הוא אלפרד סחרודר, שהחזיק לאחרונה בהצעה ממכבי תל אביב. מאמנה הנוכחי של באזל מרסל קולר עשוי לסיים את תפקידו אחרי שלוש שנים.

* על פי העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו, מילאן החלה במשא ומתן עם צ'לסי לרכישת טיימואה בקאיוקו. ההצעה הראשונה של הרוסונרי: 3 מיליון יורו תמורת השאלה בעונה הקרובה, עם אופציית רכישה תמורת 35 מיליון יורו בסוף העונה. הקשר האחורי הצרפתי רוצה לחזור למילאן, אליה הושאל באוגוסט 2018.

* צ'לסי רוצה לצרף מגן שמאלי ובלם, אבל לפני כן מקווה להשלים את עסקת קאי האברץ. הסיכום מול הגרמני הנהדר כבר הושג, אבל הימים הקרובים יהיו מכריעים בשיחות מול באייר לברקוזן, כך על פי העיתונאי פבריציו רומאנו. האברץ יצא לחופשה של שבועיים והאנגלים רוצים להשלים את העסקה לפני פתיחת האימונים של לברקוזן בסוף החודש.

* ברצלונה סימנה את המגן הימני האקוודורי פרוויס אסטופיניאן בתור מחליפו של ג'וניור פירפו. אסטופיניאן שיחק בעונה החולפת באוסאסונה כמושאל מווטפורד, שירדה לליגת המשנה באנגליה.

* למרות דבריו של מיקל ארטטה על רצונו לראות את אלכסנדר לקאזט ממשיך, באנגליה טוענים כי מחזיקת הגביע מוכנה להיפרד מהחלוץ הצרפתי ומעוניינת בעסקת חליפין עם יובנטוס בתמורה לקיצוני הברזילאי דוגלאס קוסטה. אלופת איטליה עשויה להציע גם את הבלם כריסטיאן רומרו, שחזר אליה אחרי ששיחק כמושאל בגנואה.

* דילול הסגל של יובנטוס נמשך, ועל פי "סקיי איטליה" גם ארון ראמזי לא נמצא בתכניות של המאמן החדש אנדראה פירלו, שמתכנן מהפך משמעותי בחוליית הקישור. הוולשי בן ה-29 כבש ארבעה שערים ב-35 הופעות בכל המסגרות ועשוי לחזור לפרמיירליג.

* דווייט מקניל, שחקן הכנף בן ה-20 של ברנלי, נמצא גם הוא על הכוונת של פירלו. פרט ליובנטוס, גם מילאן, וולבס ולסטר סיטי מעוניינת באנגלי הצעיר, כך על פי "סקיי ספורטס".

* ריאל מדריד תחזיר ככל הנראה את מרטין אודגור שנה לפני סיום חוזה ההשאלה שלו. הקשר הנורבגי בן ה-21 אמור להמשיך לעוד עונה בריאל סוסיאדד, אבל ב-ESPN טוענים כי זינדין זידאן מבקש להחזירו. דיווחים נוספים בספרד גורסים כי המאמן ביקש לראות בתחילת האימונים גם את דני סבאיוס שסיים השאלה בארסנל, וגם הוא עשוי להישאר.

* החתימה של דויד סילבה בלאציו הולכת ומתקרבת. הקשר הספרדי בן ה-34 מגיע לאיטליה כשחקן חופשי ועל פי הדיווחים יקבל חוזה לשלוש שנים, כשהוא עוד שואף לשחק לאחר מכן שנתיים נוספות.

* לאציו מקווה גם לחדש בימים הקרובים את חוזהו של מלך השערים צ'ירו אימובילה, כשמי שמיועד לשמש כמחליפו בעונה הארוכה שתכלול גם את ליגת האלופות הוא ודאט מוריץ' הקוסוברי, עליו פנרבחצ'ה דורשת 16 מיליון יורו.

* נאפולי מנסה לצרף את הקשר הקרואטי ניקולה ולאשיץ', לו חוזה בצסק"א מוסקבה עד 2024. מחירו של השחקן בן ה-22 עשוי להיות גבוה מ-25 מיליון יורו.

דויד סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
רוצה להמשיך לשחק עוד שנתיים אחרי השלוש שסיכם בלאציו. דויד סילבה/רויטרס

* אחרי החתמת פארחו וקוקלן, הצוללת הצהובה רוצה עוד שחקן מהיריבה המתפוררת וסימנה את הבלם גבריאל פאוליסטה שכבר שיחק אצלה בין השנים 2013-2015. לברזילאי חוזה לעוד שנתיים בוולנסיה.

* על פי "בילד", אלוף העולם מריו גצה סירב לאינטר מיאמי האמריקאית של דייויד בקהאם וכרגע המועמדת העיקרית לקלוט אותו היא מונאקו.

* הסיכום בין בנפיקה לפרייבורג בנוגע לחלוץ לוקה ואלדשמידט מתקרב. הפורטוגלים ישלמו 12 מיליון יורו על הגרמני בן ה-24, שיחתום על חוזה ארוך טווח ויצטרף לסגל של ז'ורז'ה ז'סוס.

* על פי "סקיי ספורטס", אסטון וילה הגישה הצעה ראשונה לברנטפורד עבור אולי ווטקינס בן ה-24. גם שפילד יונייטד וקריסטל פאלאס מעוניינות בחלוץ שכבש 25 שערים בליגת המשנה, וברנטפורד דורשת עבורו 25 מיליון ליש"ט.

* אלביאן אייטי, חלוצה של ווסטהאם, הגיע לגלזגו לקראת המעבר לסלטיק, שתשלם עליו כ-5 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully