וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 10.8: ליברפול רכשה את צימיקאס, פאקו אייסטרן מאמן טונדלה

עודכן לאחרונה: 10.8.2020 / 21:15

אלופת אנגליה ביצעה החתמה ראשונה עם צירופו של המגן היווני, אקס מכבי תל אביב הגיע לליגה הפורטוגלית. מטוידי עובר לקבוצה של בקהאם

מנצ'סטר סיטי מתכוננת לליגת האלופות/מתוך הטוויטר של מנצ'סטר סיטי

העברות

* רכש ראשון לליברפול בקיץ 2020: אלופת אנגליה הודיעה על החתמתו לחמש שנים של המגן השמאלי בן ה-24 קוסטאס צימיקאס. רכישתו של היווני הבינלאומי מאולימפיאקוס מוערכת בכ-13 מיליון יורו.

* ז'אן לואי גאסה מונה למאמנה החדש של בורדו במקום פאולו סוזה שעזב את הקבוצה. גאסה בן ה-66 חזר כמאמן ראשי עם חוזה לשנתיים, אל המועדון עמו זכה באליפות כעוזר של לורן בלאן ב-2009. לידיעה המלאה

* הכישרון היפני טאקפוסה קובו חתם לעונה אחת בוויאריאל כמושאל מריאל מדריד. הקשר היפני בן ה-19 הרשים במדי מאיורקה ובניגוד אליה גם נשאר בלה ליגה.

* מיינץ החתימה לארבע שנים את הבלם בן ה-20 לוקה קיליאן, שחקן נבחרת גרמניה הצעירה. סכום ההעברה שקיבלה קבוצתו פאדרבורן לא פורסם.

* פאקו אייסטרן, המאמן הספרדי שהוביל את מכבי תל אביב לטרבל בעונת 2014/15, מונה למאמנה החדש של טונדלה הפורטוגלית וחוזר לעבוד אחרי יותר משנה וחצי ללא קבוצה (מאז פוטר מפאצ'וקה המקסיקנית בינואר 2019). בליגה הפורטוגלית הבכירה יפגוש גם את ליטו וידיגאל, מאמנה החדש של מריטימו.

* ניקו אולסק, שעזב הקיץ את מכבי נתניה אחרי ארבע עונות, חתם בואלוויק מהליגה ההולנדית הראשונה, בה משמש מו אלאך כמנהל הטכני.

שמועות

* העסקה הגדולה של הקיץ לא תצא לפועל? ג'יידון סאנצ'ו יצא עם בורוסיה דורטמונד למחנה האימונים שלה, באנגליה טוענים: "מנצ'סטר יונייטד פספסה את הדלליין". לידיעה המלאה

* אחרי ההודעה של מנכ"ל דורטמונד בנוגע לג'יידון סאנצ'ו ("הוא נשאר איתנו, ההחלטה סופית") עלו דיווחים לפיהם מנצ'סטר יונייטד חזרה לאופציית פדריקו קייזה, עליו פיורנטינה דורשת לפחות 60 מיליון יורו. גם דוגלאס קוסטה, שכנראה לא נמצא בתכניות של יובנטוס לעונה הבאה, נלקח בחשבון.

* על פי RMC, בלס מטוידי הגיע לפריז כדי לעבור בדיקות רפואיות לקראת חתימה באינטר מיאמי, קבוצת ה-MLS השייכת לדייויד בקהאם. קשר נבחרת צרפת בן ה-33 עוזב את יובנטוס אחרי שלוש אליפויות ושנה לפני תום חוזהו, ויחתום לשלוש שנים בקבוצה האמריקאית.

* על פי "מונדו דפורטיבו", ברצלונה מתכוונת למכור הקיץ את ז'אן קלר טודיבו. לסטר, אברטון ומילאן מועמדות לרכוש אותו.

* ויאריאל הגיעה לסיום עם ולנסיה לגבי רכישת הקשרים דני פארחו ופרנסיס קוקלן בעלות כוללת של 10 מיליון יורו.

* בתקשורת האיטלקית מדווחים על הצעה של ריאל מדריד ליובנטוס: מעבר של פאולו דיבאלה לספרד בתמורה לטוני קרוס או איסקו, לצד סכום כסף "משמעותי". על פי הדיווח, ההצעה של ריאל תעמוד על סך של 100 מיליון יורו. למרות זאת, יובנטוס נחושה להשאיר את דיבאלה.

* החתימה של אנדראה פירלו ביובנטוס מאותתת כנראה גם על שינוי משמעותי בסגל של הגברת הזקנה בקיץ. על פי הדיווחים, יובה רוצה להצעיר את הסגל ולהיפרד מכמה שחקנים. פרט למטוידי, גונסאלו היגואין יעזוב כמעט בוודאות וגם סמי חדירה ופדריקו ברנרדסקי צפויים לעזוב.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", ג'נארו גאטוזו יאריך את חוזהו בנאפולי בשלוש שנים נוספות. שחקן העבר האיטלקי הגיע במהלך העונה החולפת במקום קרלו אנצ'לוטי וברגע משבר של המועדון, והוביל את נאפולי לזכייה בגביע ולהשגת הכרטיס לליגה האירופית.

* מילאן ממשיכה בניסיונות שלה לרכוש את ניקולה מילנקוביץ', הבלם הסרבי בן ה-22 של פיורנטינה, אבל זו דורשת 40 מיליון יורו ומסרבת לטרייד ללא כסף שיכלול את לוקאס פאקטה הברזילאי.

* מנצ'סטר סיטי מוכנה למכור את ניקולאס אוטאמנדי ב-8 מיליון ליש"ט בלבד, כל על פי "הסאן" הבריטי. הסיטיזנס החתימו את נתן אקה ויכולים לוותר כעת על הבלם הארגנטינאי, כשהאקסית ולנסיה עשויה להחזירו וגם נאפולי בתמונה.

ברנרדו סילבה, מנצ'סטר סיטי חוגג. GettyImages
יעבור ממנצ'סטר סיטי לברצלונה? ברנרדו סילבה/GettyImages

* באנגליה טוענים שטוטנהאם מעוניינת במגן/קשר ארסנל איינזלי מייטלנד ניילס. השחקן בן ה-22 שמע בימים האחרונים מהמאמן מיקל ארטטה שהוא לא בתכניות שלו ועשוי לחצות את הכביש אל היריבה המושבעת.

* סרחיו רגילון ממשיך להיות מלפפון לוהט בשוק ההעברות. באיטליה טוענים שמספר מועדונים מוכנים להתחרות עם צ'לסי על שירותיו של המגן שמושאל מריאל מדריד לסביליה. לפי הדיווח, נאפולי ואברטון גם רוצות את רגילון בן ה-23.

* מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר הודה שיצטרך לקבל החלטה קשה לגבי זהות השוער הראשון בעונה הבאה. "סרחיו רומרו, דויד דה חאה ודין הנדרסון. יהיו לנו שלושה שוערים מצוינים בעונה הבאה", אמר המאמן הנורבגי בהתייחסו לחזרתו של הנדרסון מהשאלה בעונה הבאה, "נראה מה נעשה. קשה? כן, אבל זו בעיה טובה לכולם".

* ברצלונה מעוניינת לצרף את ברנרדו סילבה ממנצ'סטר סיטי, אבל לא תוכל לממן רכישה שכזו. לכן, סגנית אלופת ספרד עשויה להציע את המגן שלה נלסון סמדו ועוד כסף על מנת להשלים את העסקה. סיטי עוקבת אחרי סמדו כבר זמן מה וברצלונה תהיה מוכנה להיפרד ממנו.

* אתלטיקו מדריד רוצה את קשר פלמייראס פטריק דה פאולה בן ה-20, שמחזיק בחוזה בקבוצתו הנוכחית עד 2024. עם אינטר ומארסיי הוזכרו כמי שמעוניינות בו.

* מספר קבוצות מעוניינות בווסטון מקני האמריקאי משאלקה. מונאקו וסאות'המפטון רוצות אותו מאוד, אבל הכסף הגדול של הרטה ברלין מציב אותה כמועמדת הבכירה לצרף אותו.

* חלוץ גנט ג'ונתן דייויד צפוי לעבור את הבדיקות הרפואיות שלו בליל ולהפוך לרכש היקר בתולדות הקבוצה הצרפתית, שתשלם 30 מיליון יורו תמורתו. הקנדי בן ה-20 יחתום לחמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully