וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס פיטרה את מאוריציו סארי, אנדראה פירלו ימונה במקומו?

עודכן לאחרונה: 8.8.2020 / 20:29

אלופת איטליה הודיעה רשמית על פרידה מהמאמן בעקבות ההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות. על פי דיווחים שונים, כוכב העבר עשוי לקבל את התפקיד

אימון ריאל מדריד/האתר הרשמי של ריאל מדריד

חצי יממה אחרי ההדחה בידי ליון בשמינית גמר ליגת האלופות, יובנטוס פיטרה היום (שבת) את מאוריציו סארי. על פי העיתונאי פבריציו רומאנו, אלופת איטליה הודיעה למאמן על ההחלטה שהתקבלה כבר אמש, וכחצי שעה אחרי הדיווח שלו אכן יצאה ההודעה הרשמית.

בהודעת המועדון נכתב: "יובנטוס מודיעה על שחרורו של סארי מתפקיד מאמן הקבוצה הראשונה. המועדון רוצה להודות למאמן שכתב דף חדש בהיסטוריה של יובנטוס באמצעות הזכייה בסקודטו התשיעי ברציפות - שיאו של המסע האישי שבו טיפס דרך כל הליגות בכדורגל האיטלקי".

מאוריסיו פוצ'טינו וסימונה אינזאגי הוזכרו כמועמדים להחליפו, אבל במהלך הערב גברו הדיווחים על מינויו האפשרי של כוכב העבר אנדראה פירלו, שרק בשבוע שעבר נכנס לתפקידו כמאמן קבוצת המילואים של יובנטוס. על פי כמה מהעיתונאים הבכירים, פירלו בן ה-41 יהפוך כבר מחר למאמן החדש של האלופה.

מאוריציו סארי מאמן יובנטוס. רויטרס
הסיפור נגמר. מאוריציו סארי/רויטרס

סארי בן ה-61 הפך לאחרונה למאמן המבוגר ביותר שזוכה באליפות איטליה, שהיוותה גם את התואר הראשון שלו בארצו אחרי שבעונה לפני כן הוביל את צ'לסי לזכייה בליגה האירופית. אבל העונה הראשונה והיחידה שלו כמאמן הגברת הזקנה לא יכולה להירשם כהצלחה, לאור הנפילה בליגת האלופות וכמות ההפסדים והספיגות בליגה שהפכה את האליפות הזו להכי פחות מרשימה בשושלת הנוכחית של יובנטוס. פרט לכישלון באירופה, האלופה גם הפסידה בגמר הגביע לנאפולי וניצחה רק פעמיים בשמונת מחזורי הליגה האחרונים.

ביובנטוס היו שמחים לראות את זינדין זידאן חוזר לסיבוב שני בטורינו, רק הפעם כמאמן, אבל האופציה הזו פחות ריאלית לאור הרצון של ריאל מדריד להמשיך איתו והחוזה הקיים. סימונה אינזאגי הצליח מאוד בלאציו אבל נמצא גם הוא תחת חוזה, כך שהמועמד המוביל הוא פוצ'טינו, שלא עבד מאז פוטר מטוטנהאם בנובמבר. על פי "ספורט איטליה", פנייה למאמן הארגנטינאי נעשתה כבר אמש. אבל כאמור, מי שעשוי לקבל את המשרה הנחשקת הוא אגדת העבר של הקבוצה אנדראה פירלו, שרק לפני מספר ימים מונה למאמן יובנטוס עד גיל 23.

על פי דיווחים נוספים, מי שעוד עלול לשלם את המחיר אחרי סארי הוא המנהל הספורטיבי פאביו פראטיצ'י, שעובד במועדון כבר 10 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully