וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 5.8: אלכסיס סאנצ'ס שוחרר בחינם לאינטר, "טר סטגן סיכם בברצלונה לחמש שנים"

מנכ"ל אינטר אישר את עסקת אלכסיס, נשיא בארסה ברתומאו אישר שהשוער הגרמני יישאר, ככל הנראה עד יוני 2025. ארדה טוראן חתם בגלאטסראיי, נתן אקה חתם במנצ'סטר סיטי

אימון ריאל מדריד/האתר הרשמי של ריאל מדריד

העברות

* מנצ'סטר סיטי הודיעה רשמית: נתן אקה חתם בקבוצה לחמש שנים. הקבוצה של גווארדיולה שילמה 41 מיליון ליש"ט לבורמות', שירדה לליגת המשנה. אקה: "פפ הוא מאמן נערץ בכל העולם. חלום להגיע לפה. זה מועדון עם שחקנים ברמה הכי גבוהה שיש". לידיעה המלאה

* ארדה טוראן, זוכרים את השם הזה? הקשר בן ה-33 חתם בגלאטסראיי וחוזר אליה תשע שנים אחרי שעזב. "אני מתרגש מאוד, אבל עכשיו זה לא הזמן לדבר יותר מדי, אלא לעבוד ולהילחם על המגרש", אמר הטורקי שהיה שייך לברצלונה עד תום העונה ושוחרר מהשאלה באיסטנבול בשאקשהיר בינואר ומאז ישב בבית.

* אחרי העלייה לפרמיירליג, הודיעה פולהאם על הארכת חוזהו של נסקס קבאנו, שחתם לשנתיים נוספות. "מודה למועדון על שנתן לי את ההזדמנות להאריך את החוזה", אמר קבאנו.

* דפורטיבו אלאבס החתימה את המאמן פאבלו מאצ'ין לעונה אחת. מאצ'ין בן ה-45 אימן במהלך העונה החולפת את אספניול ולאחר מכן עבר שינגדאו הואנגאי הסינית.

* אוסאסונה שילמה 2 מיליון יורו לאיינטרכט פרנקפורט והחזירה את הקשר לוקאס טורו בן ה-26, ששיחק אצלה ב-2017/18. טורו חתם על חוזה עד 2024.

* אחרי ארבע שנים בבולוניה, הקשר הצ'כי בן ה-28 לדיסלב קרייצ'י חזר הביתה וחתם לשלוש שנים בספרטה פראג כשחקן חופשי.

שמועות

* שוער ברצלונה מארק אנדרה טר סטגן הסכים להאריך את חוזהו בקבוצה ויישאר בקאמפ נואו, כך טען נשיא המועדון ג'וזפ מריה ברתומאו בראיון עמו. מדובר בחדשות מעודדות עבור בארסה, שחששה לאבד את השוער הגרמני המצטיין שלה, שעל פי הדיווחים היה על הכוונת של צ'לסי. "הוא יחדש את חוזהו", הבטיח הנשיא. על פי, פבריציו רומאנו, החוזה של השוער יהיה עד יוני 2025.

* אלכסיס סאנצ'ס עובר ממנצ'סטר יונייטד לאינטר בהעברה חופשית. ההשאלה שלו לאינטר אמורה הייתה להסתיים היום באופן רשמי, אבל שני המועדונים הגיעו לסיכום לפיו הצ'יליאני יישאר במילאנו. ב-2018 אלכסיס חתם על חוזה עתק ביונייטד, שסידר לו כ-560 אלף ליש"ט בשבוע (!). כעת הוא ירוויח כ-150 אלף יורו בשבוע בקבוצה של קונטה. מנכ"ל אינטר בפה מארוטה אישר: "מחר זה יהיה רשמי. הוא שחקן אינטר עכשיו, יש לנו חוזה לשלוש שנים איתו, אנחנו מאמינים בו, ובזה שהוא יהפוך לחלק חשוב מהקבוצה הזאת".

מארק אנדרה טר סטגן, שוער ברצלונה. רויטרס
חדשות נהדרות לאוהדי בארסה. טר סטגן/רויטרס

* לפי תחנת רדיו באיטליה, ברצלונה הציעה לרומא את סמואל אומטיטי בעסקת השאלה. הג'אלורוסי טרם השיבו.

* ב"סקיי" טוענים: ארסנל הגישה לוויליאן חוזה בן שלוש שנים, אולם היא נמוכה יותר מהצעות שקיבל מברצלונה מה-MLS. הברזילאי עדיין מתלבט בנוגע לעתידו.

* לפי התקשורת הטורקית, קבוצה מהנסיכויות מוכנה לשלם לטרבזונספור את סעיף השחרור של אקס הפועל באר שבע אנתוני וואקמה - 6 מיליון יורו. הניגרי צפוי להיפגש בקרוב עם קבוצתו הטורקית כדי לדון בעתידו.

* באנגליה מדווחים שיורגן קלופ סימן מגן שמאלי חדש לליברפול - ג'מאל לואיס מנוריץ', שמוערך בכ-11 מיליון יורו.

* ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שנלסון סמדו צפוי להאריך את חוזהו ולהישאר בברצלונה, וכמוהו גם סרג'י רוברטו - חרף השמועות על עזיבה אפשרית של השניים. כמו כן, "המועדון ממשיך להאמין בכשרונו של עוסמאן דמבלה, גם ארתורו וידאל צפוי להישאר". על כן, שני השמות הגדולים שעדיין נמצאים על השולחן הם פיליפה קוטיניו ואיבן ראקיטיץ'.

* מילאן סימנה את מגן טוטנהאם סרז' אורייה כמועמד לעונה הבאה, טוטנהאם תדרוש עבורו 20 מיליון יורו.

* לפי "טוטומרקטו", רשימת המועמדים להחליף את מאוריציו סארי ביובנטוס, אם וכאשר יעזוב, כוללת את מאוריסיו פוצ'טינו, סימונה אינזאגי, ג'אן פיירו גאספריני ולוצ'יאנו ספאלטי.

* בגלל הקשיים בעסקת ג'יידון סאנצ'ו? על פי "לה נאציונה" באיטליה, מנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה של 55 מיליון יורו לפיורנטינה עבור שחקן הכנף פדריקו קייזה.

* נאפולי הציעה 25 מיליון יורו עבור שחקן ההתקפה ז'רמי בוגה, אבל ססואולו סירבה ורוצה 40 מיליון.

* אונאי אמרי, לו היה תפקיד מכריע בהבאת מתאו גנדוזי הצרפתי לארסנל, רוצה כעת להחתימו בוויאריאל והצדדים החלו במגעים.

* על פי "גול", בנפיקה קרובה לרכוש את אברטון, שחקן הכנף בן ה-24 של נבחרת ברזיל. קבוצתו גרמיו תקבל כ-20 מיליון יורו.

שחקן פיורנטינה, קווין פרינס בואטנג. GettyImages
רוצה לפרוש בבית בברלין. קווין פרינס בואטנג/GettyImages

* אחרי הדיווחים האופטימיים בפורטוגל על התקרבות לקראת חתימה של אדינסון קבאני בבנפיקה, ב-RMC בצרפת טוענים כי לא הושג הסכם בפגישה בין הצדדים והחלוץ האורוגוואי שנחשב לשחקן חופשי מאז סיום החוזה בפריז סן ז'רמן, עשוי לשקול הצעות אחרות.

* הקרב על אלפרדו מורלוס: סביליה, ברייטון וססואולו פנו לנציגיו של החלוץ הקולומביאני, עליו גלזגו ריינג'רס מבקשת 20 מיליון יורו. הצעתה של ליל (15+2) נדחתה.

* באיטליה מאמינים שחאבייר פסטורה יעזוב את רומא בשבועות הקרובים. שתי המועמדות המובילות לקלוט אותו: לוס אנג'לס גלקסי האמריקאית ואלופת רוסיה זניט סנט פטרסבורג.

* קווין פרינס בואטנג חולם לסגור מעגל ולחזור להרטה ברלין, שהחלה במגעים עם פיורנטינה לאחר שהשחקן סיים את תקופת ההשאלה שלו בבשיקטאש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully