וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עומר אצילי ודור מיכה סיימו את דרכם בקבוצה

2.8.2020 / 19:49

שני השחקנים המעורבים בפרשת הכדורגלנים והקטינות, התבשרו כי עליהם למצוא קבוצה חדשה. סוכנם רונן קצב: "ההודעה נמסרה לפני שבוע וחצי. הם התאכזבו והצטערו על ההחלטה החד צדדית"

טל בן חיים חוזר למכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הודיעה לעומר אצילי ודור מיכה כי הם רשאים למצוא לעצמם קבוצה חדשה, כחודשיים אחרי התפוצצות פרשת הכדורגלנים והקטינות. כזכור, שני השחקנים קיימו יחסי מין עם נערות מתחת לגיל 16 וטענו כי לא היו מודעים לגילן. הפרשה נחקרה במשטרה והתיק הוחזר אליה על ידי הפרקליטות להשלמת חקירה, כך שהעננה הפלילית עדיין לא הוסרה.

רונן קצב, סוכנם של השניים, הבהיר: "לפני כשבוע וחצי, בשיחת טלפון, הודיע לי נציג המועדון על סיום דרכם של דור מיכה ועומר אצילי במועדון. השחקנים התאכזבו והצטערו על ההחלטה החד צדדית שהמועדון בחר לקחת, אבל עושה רושם שההחלטה היא נחרצת וסופית. בימים אלה אנו מנסים לחשב מסלול מחדש ובמקביל להגיע להסדר כספי הוגן מול המועדון כדי לצאת לדרך חדשה בהקדם האפשרי. אנו לא מתכוננים לנהל שיח בעניין וכשיהיה משהו נוסף להודיע, נצא בהודעה מסודרת".

עומר אצילי, דור מיכה. צילומים: ברני ארדוב, מערכת וואלה! NEWS
ישחקו במקום אחר. עומר אצילי ודור מיכה/מערכת וואלה! NEWS, צילומים: ברני ארדוב

אצילי ומיכה לא זומנו למבדקים שנערכו לשחקני מכבי תל אביב וגם לא לאימון הפתיחה, כך שהכיוון של המועדון היה ברור ואצילי בעצמו אמר בהקלטה: "אנחנו 99 אחוז בחוץ".

לפני תשעה ימים הגיבו השניים לראשונה לפרשה עם פוסטים בתזמון מקביל באינסטגרם והודיעו: "שגינו, אכזבנו". מיכה כתב אז: "הייתי צריך לנהוג בזהירות יתר, הנזק התדמיתי ילווה אותי לכל אורך חיי. חרצו את דיני כאחרון הפושעים. אצילי הוסיף: "פגעתי באשתי, אבל זה עניין אישי שלנו. אני לא אמור להיתלות על עץ או להפסיק לעבוד כי שגיתי ברמה המוסרית".

מיכה בן ה-28 משחק כל הקריירה במכבי תל אביב וזכה איתה בחמש אליפויות ובגביע אחד. הוא פעמיים סיים כמלך הבישולים של הליגה ונבחר לשחקן העונה ב-2018/19. יש לו רק ארבע הופעות בנבחרת.

עומר אצילי בן ה-27 גדל בנוער של הפועל ראשון לציון ושם גם עלה לבוגרים ושיחק שנתיים לפני שעבר לבית"ר ירושלים. הוא שיחק בבירה שלוש עונות ואז יצא לגרנאדה הספרדית, בה שיחק במשך עונה ואז חתם במכבי תל אביב, שם הוא משחק מאז 2017. הוא זכה עם הצהובים בשתי האליפויות האחרונות כשהוא שחקן דומיננטי מאוד בחלק הקדמי ומסיים את העונה עם תשעה שערים ותשעה בישולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully