וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ביטון חתם לעונה אחת במכבי תל אביב

2.8.2020 / 17:21

מגן הפועל באר שבע עבר אל הצהובים בהשאלה ואמר: "אני שמח להצטרף למכבי תל אביב ולחוות את העוצמות של המועדון הגדול הזה. כמי שכבר זכה באליפות, אני יודע שקשה יותר לשמור עליה"

טל בן חיים חוזר למכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הודיעה היום (ראשון) במפתיע על החתמתו של בן ביטון מהפועל באר שבע. המגן בן ה-29, ששיחק בשבע העונות האחרונות בבירת הנגב, הושאל אל הצהובים לעונה אחת עם אופציה לרכישה וצפוי להיכנס לעמדה של אנדרה ז'ראלדש. עם זאת, התכנית במכבי תל אביב היא להשאיר את מאור קנדיל.

בן ביטון עשוי לשחק נגד האקסית שלו כבר בשבת כשהפועל באר שבע תארח את מכבי תל אביב בטדי במשחק הראשון מבין שניים באלוף האלופים.

בן ביטון שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
"שמח להצטרף ולחוות את העוצמות של המועדון". בן ביטון במדים החדשים/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

ביטון, שעבר בהצלחה בדיקות רפואיות במועדון וילבש את החולצה מספר 2 של מכבי, אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף למכבי תל אביב ולחוות את העוצמות של המועדון הגדול הזה. כמי שכבר זכה בעבר בתואר האליפות אני יודע שקשה יותר לשמור עליו ולכן עכשיו נכוון הכי גבוה שרק אפשר במטרה לרשום כמה שיותר הישגים במדי מכבי". המשנה למנכ"ל, שרון תמם, אמרה: "אנחנו שמחים לצרף את בן לקבוצה ובטוחים שיתרום לנו רבות בעתיד הקרוב והרחוק בדרך להשגת כל המטרות שלנו. ברוך הבא בן ובהצלחה".

ביטון בן ה-29 שיחק בנוער של הפועל תל אביב ועלה שם גם לבוגרים, אבל לא זכה לשחק שם. הוא הושאל לסקציה נס ציונה לשתי עונות ולעונה אחת להפועל נצרת עילית וב-2013 עבר להפועל באר שבע, איתה זכה בשלוש אליפויות, פעמיים באלוף האלופים, פעם אחת בגביע הטוטו ולפני שבועות ספורים גם בגביע. הוא כבש שני שערים במדי הפועל באר שבע לאורך השנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully