וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מוטי ברשצקי חתם לשנתיים, אוטין צפוי להגיע בהשאלה

28.7.2020 / 16:58

אקס הפועל תל אביב הפך להיות ההחתמה המשמעותית הראשונה של העולה החדשה. העברת המגן הצעיר של מכבי חיפה צפויה להיסגר בימים הקרובים

מכבי תל אביב עורכת מחנה אימונים לקראת עונת 2020/21/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

חיזוק משמעותי ראשון לבני סכנין: הקשר מוטי ברשצקי חתם לשנתיים בקבוצה של שביט והוא אמור להיות אחד משחקני הרכש המשמעותיים של הקבוצה. ברשצקי החל את דרכו בקבוצה הבוגרת של הפועל רמת גן, ובעונת 2016/17 עבר להפועל תל אביב, שנשרה באותה עונה לליגת העל. הקשר עלה חזרה עם הקבוצה לליגה הבכירה, ושיחק שנה אחת במכבי נתניה בעונת 2018/19.

כזכור, בשבוע שעבר הודיעה הפועל תל אביב לברשצקי כי חוזהו בקבוצה מבוטל, והשחקן לא הסתיר את אכזבתו מהצורה בה סיים את דרכו במועדון. השחקן הודה כי היה "בשוק" שקיבל את ההודעה על ביטול חוזהו, אך בכל זאת בחר להודות לאדומים: "בסופו של דבר אזכור את הכול רק לטובה. אז תודה לכם על הכול, אוהב ומעריך תמיד".

מוטי ברשצקי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יחזק את העולה החדשה. מוטי ברשצקי/ברני ארדוב

בתוך כך, מכבי חיפה על סף סיכום עם בני סכנין על השאלתו של איקוום אוטין לעולה החדשה. אוטין, שלא צפוי לקבל דקות משמעותיות העונה במדי הירוקים, יושאל לקבוצה של אלדד שביט שם הוא אמור לשמש כמגן ראשון. בסכנין צריכים עוד לתת את הסכמתם הסופית להצעה של חיפה, אך ההערכה של כל הצדדים שכבר בימים הקרובים העסקה תיסגר רשמית ואוטין יצטרף לאימוני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully