וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסט ברומיץ' הפסידה - לידס שבה לפרמיירליג

לאחר 16 שנים, במהלכן ירדו שתי ליגות והחליפו חמישה בעלים - שבים הטווסים לבמה המרכזית לאחר שהשנייה בטבלה הפסידה 2:1 להאדרספילד. ספרד: ווסקה שבה ללה ליגה תוך עונה אחת

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות

חובבי הכדורגל האנגלי בוודאי יקראו שורה זו בחיוך: לידס יונייטד שבה לפרמיירליג לאחר 16 שנות היעדרות. הקאמבק המרגש של קבוצת הפאר נקבע עוד בטרם זו בכלל עלתה על כר הדשא, מאחר והשנייה בטבלה ווסט ברומיץ' הפסידה הערב (שישי) 2:1 להאדרספילד. כעת, לברומיץ' נותר לשחק עוד משחק אחד, בעוד היא רחוקה חמש נקודות מלידס - מה שאומר שהטווסים הבטיחו לפחות את אחד משני המקומות הראשונים בתום העונה - מקומות המבטיחים את המקום בליגה העליונה בעונה הבאה.

כריסטופר ווילוק העלה את האדרספילד הביתית ליתרון בדקה הרביעית. המארחת הייתה זקוקה לנקודות כדי לברוח מהקלחת של התחתית, אך ווסט ברומיץ' לא התכוונה לוותר והצליחה להשוות שלוש דקות לפני הירידה להפסקה משער של דארה אושיי. האורחת החזיקה יותר בכדור, אך בדקה ה-86 היה זה אמיל סמית' רואו שכבש שער ניצחון דרמטי עבור האדרספילד, שסידר ללידס את המקום חזרה בפרמיירליג.

מאמן לידס יונייטד מרסלו ביילסה. GettyImages
הקבוצה שלו תשחק בפרמיירליג בעונה הבאה. מרסלו ביילסה/GettyImages

לידס יונייטד היא אחת הקבוצות הותיקות בכדורגל האנגלי ומחזיקה בעבר מפואר. המועדון זכה בשלוש אליפויות אנגליה, כשהאחרונה שבהן הייתה בעונת 1991/92 אז כיכב בה אריק קנטונה. בתחילת שנות ה-2000 עוד שיחקה בליגת האלופות, אך משבר כלכלי קשה שפקד את המועדון גרם לו להידרדר עד הליג 1. כעת, לאחר 16 שנים שבה סוף סוף לידס לבמה המרכזית של הכדורגל האנגלי.

* גם בספרד נקבעה עולה טרייה לליגה הבכירה, הלא זאת ווסקה שבניגוד ללידס לה לא לקח 16 שנים לשוב ללה ליגה. הקבוצה שנשרה מהליגה הראשונה בספרד בתום העונה שעברה הבטיחה הערב את אחד מבין שני המקומות הבכירים בליגה השנייה בתום העונה, זאת לאחר שאלמריה השלישית הפסידה 2:1 לפונפרדינה. הפער בין ווסקה שבמקום השני לבין אלמריה הוא ארבע נקודות, כשנותר עוד מחזור אחד לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully