וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 16.7: גם סיטי סימנה את לאוטרו, מנדז'וקיץ' יחזור לאיטליה?

פפ מעוניין בחלוץ אינטר כמחליפו של אגוארו וסימן גם את אלאבה וקוליבאלי, הקרואטי קיבל הצעה מפיורנטינה, ארסנל סימנה בלם מבטיח

אימון הבכורה של חכים זייש בצ'לסי/אתר רשמי

בווידאו: אימון הבכורה של חכים זייש בצ'לסי

העברות

* אייאקס הודיעה על החתמת החלוץ הגנאי מוחמד קודוס בן ה-19, שנרכש מנורשלנד הדנית ב-9 מיליון יורו וחתם על חוזה לחמש שנים.

* יומיים לפני יום הולדתו ה-40, חוסה סאנד האריך את חוזהו בלאנוס לעונה נוספת. החלוץ הוותיק נמצא בקדנציה השלישית שלו במועדון אותו הוביל לזכייה באליפות ארגנטינה ב-2008 ו-2016.

* ארסנל שלחה בהשאלה לשטוטגרט את הבלם היווני בן ה-22 קונסטנטינוס מאברופאנוס, שהיה מושאל בחצי העונה החולפת לנירנברג.

שמועות

* האם מריו מדז'וקיץ' בדרך חזרה לסריה A? החלוץ שעזב את יובנטוס אחרי ארבע שנים ועבר לקטאר מחוזר על ידי פיורנטינה, שהציעה לו חוזה לשנתיים בגובה 3 מיליון יורו לעונה. החלוץ הקרואטי בן ה-34 כבש רק פעם אחת בשבעה משחקי במדי קבוצתו הקטארית אל דוהאיל.

* ארסנל החלה במגעים עם מלאנג סאר, הבלם הצרפתי בן ה-21 שסיים את חוזהו בניס ומבוקש על ידי קבוצות רבות.

* על פי "ספורט", מתאוס פרננדש יחזור לברצלונה אחרי ההשאלה בוויאדוליד וינסה להיאבק על מקום בסגל של קיקה סטיין. ברצלונה שילמה על הקשר הברזילאי בן ה-21 כ-7 מיליון יורו לפלמייראס בפברואר האחרון, והוא חתם עד 2025 עם סעיף שחרור של 300 מיליון יורו.

* ב"מירור" מאמינים שמנצ'סטר סיטי תהיה זו שתרכוש בסופו של דבר את קאלידו קוליבאלי, לאחר שנאפולי הורידה את הדרישות ל-70 מיליון יורו, ולאור ביטול עונש ההרחקה מליגת האלופות. בנוסף, ב"סקיי" מדווחים שפפ גווארדיולה סימן גם את לאוטרו מרטינס כמחליפו של קון אגוארו. גם דויד אלאבה ששיחק אצל פפ בבאיירן מינכן על הכוונת.

* ארסנל ומילאן מובילות במרוץ להחתמת הקשר בן ה-23 מארק רוקה, שירד ליגה עם אספניול אחרי שהצטיין במדי הנבחרת הצעירה של ספרד. בעונה שעברה היה רוקה בדרך לבאיירן מינכן תמורת 40 מיליון יורו, אבל הפעם הסכום יהיה נמוך באופן משמעותי.

* דני סבאיוס, שמשחק בארסנל כמושאל מריאל מדריד, עשוי לחזור לבטיס. "זו אופציה", הודה הקשר הספרדי. "אני רוצה לשחק בעונה הבאה, והסיכוי שזה יקרה בריאל הוא קלוש".

* האם כריסטיאן אריקסן יסיים את דרכו באינטר כבר אחרי חצי שנה? הקשר הדני נרכש ב-20 מיליון יורו מטוטנהאם וחתם עד 2024, אבל לא ממש התאקלם בכדורגל האיטלקי וב"טוטוספורט" טוענים כי "אנטוניו קונטה לא יתנגד למכירה שלו".

* ב"דון באלון" טוענים: אינטר מיאמי, קבוצת ה-MLS השייכת לדייויד בקהאם, הגישה הצעה לקשר ברצלונה ארתורו וידאל, אותו אנטוניו קונטה רוצה מאוד להביא לאינטר.

שחקן אספניול, מארק רוקה. רויטרס
אספניול כבר לא תקבל עליו 40 מיליון יורו. מארק רוקה/רויטרס

* בורוסיה דורטמונד שילמה לאנדרה שורלה 2.5 מיליון יורו על מנת להיפרד ממנו. כזכור, סגנית אלופת גרמניה הודיעה כבר אתמול שהיא נפרדת משחקן ההתקפה.

* לאונרדו באלרדי, הבלם הארגנטינאי בן ה-21 שלא ממש מצא את מקומו בדורטמונד, צפוי להשלים את המעבר למארסיי בהשאלה לעונה אחת, לאחר שהמאמן אנדרה וילאש בואש אישר את צירופו.

* ראן לא מוותרת על סרו גיראסי, חלוצה של אמיין שדורשת עליו 20 מיליון יורו ומוכנה לקבל כמה שחקנים כדי להפחית את המחיר, אבל במקביל החלה במגעים גם עם אלמריה בנוגע לחלוץ האורוגוואי דרווין נונייס בן ה-21 (15 שערים העונה).

* המגן הפורטוגלי ויטורינו אנטונש, שסיים את חוזהו בחטאפה, קרוב לחזרה לארצו. ספורטינג ליסבון צפויה להחתימו, לאור הכוונה למכור את מרקוס אקוניה הארגנטינאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully