וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עמיר נוסבאום מונה למאמן בית"ר תל אביב בת ים

מגן העבר, שאימן את הפועל פתח תקוה בעונה הקודמת, יחליף את ריימונד אטפלד שצפוי להתמנות למאמן מכבי נתניה. עדי קונסטנטינוס נבחן באולימפיאקוס ניקוסיה הקפריסאית

בווידאו: הכרזת שר האוצר על הענקת רשת ביטחון לספורט הישראלי/מנהלת הליגה

בווידאו: ההודעה על מתן רשת ביטחון לליגות המקצועניות

עמיר נוסבאום מונה הערב (רביעי) למאמנה החדש של בית"ר תל אביב בת ים. נוסבאום, מגן העבר בן ה-39 שהיה עוזרו של ברק בכר ובעונה הקודמת אימן לראשונה לבדו את הפועל פתח תקוה, יחליף את ההולנדי ריימונד אטפלד שצפוי להתמנות למאמן מכבי נתניה.

עמיר נוסבאום מאמן הפועל פתח תקוה. דני מרון
ניסיון שני בליגה הלאומית. עמיר נוסבאום/דני מרון

האם אנחנו בדרך לקבלת ליגיונר חדש ומפתיע? על פי דיווחים בקפריסין, עדי קונסטנטינוס החל להיבחן בקבוצת אולימפיאקוס ניקוסיה שסיימה במקום התשיעי בליגה הראשונה. הקשר בן ה-25, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה שגם ערך את הבכורה בליגת העל במדיה, שיחק בעונה האחרונה במדי הפועל אשקלון שירדה לליגה א'. לפני כן שיחק גם בהפועל פתח תקוה מכבי נתניה, הפועל קטמון והפועל עכו.

* עוד בלאומית: הפועל אום אל פאחם, שמינתה לאחרונה את אבי סבג למאמנה החדש, החתימה אמש את הבלם דויד מתאוס שהגיע עם הפועל חדרה לפלייאוף העליון בעונתו הראשונה בישראל ואילו בעונה החולפת ירד ליגה עם הפועל רעננה. הבלם בן ה33 גדל בריאל מדריד ושיחק גם בהונגריה, יוון, ארה"ב ובליגות הנמוכות בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully