וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קורונה? סגר? למאזין הבא!": יורם לס יגיש תכנית חדשה ברדיו 103FM

13.7.2020 / 14:40

פרסום ראשון: פרופ' יורם לס, מהקולות המזוהים ביותר של ימי הקורונה, יחל להגיש תכנית ברדיו 103FM מיום חמישי הקרוב ובה ישוחח ויתווכח עם מאזינים. הוא יאייש את רצועת השידור הפופולרית שהגיש עו"ד יורם שפטל, שהועזב מהתחנה

צילום: ניב אהרונסון, רויטרס ולירן לוי

(בסרטון מעל: כעשרת אלפים איש השתתפו בהפגנה על המשבר הכלכלי בשל הקורונה, שנערכה ב-11 ביולי 2020. עימותים פרצו בתום ההפגנה)

פרופ' יורם לס, מהקולות המזוהים ביותר של ימי הקורונה, יחל להגיש לראשונה תכנית שבועית ברדיו 103FM מיום חמישי הקרוב (16 ביולי), בין השעות 12:00 ל-14:00, ובה ישוחח, ידון ויתווכח עם מאזינים בנושאי הקורונה ובנושאים נוספים - כך נודע לוואלה! תרבות. לס הגיש בעבר את תכנית הטלוויזיה "תצפית" בערוץ הראשון אבל זו הפעם הראשונה שבה הוא יגיש תוכנית רדיו, והתמורה שיקבל תועבר כתרומה. פרופ' לס מתח בחודשים האחרונים ביקורת חריפה על המדיניות בישראל להתמודדות עם הנגיף.

לס, חבר הכנסת ומנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, יאייש את רצועת השידור הפופולרית במקום יורם מושך אש אחר ששידר בה - עו"ד יורם שפטל. תכניתו של שפטל ירדה לאחר השעיות חוזרות ונשנות על ידי מנכ"ל התחנה, אור צלקובניק, ואף הפסקת השידורים שלו בחודשים האחרונים. שפטל לא צפוי להמשיך לשדר בתחנה. בימים ראשון עד רביעי ימשיכו להגיש את רצועת המאזינים נתן זהבי וגיא פלג.

יורם לס. קשת 12, צילום מסך
יתווכח עם מאזינים. פרופ' יורם לס/צילום מסך, קשת 12

לס בן ה-75 הוא פרופסור לרפואה באוניברסיטת תל אביב בחוג לפיזיולוגיה ופרמקולוגיה ושימש כסגן דיקן הפקולטה לרפואה. בשנות השמונים פרץ לתודעה כשהגיש לצד יעל דן את תכנית הטלוויזיה "תצפית" בערוץ הראשון, שעסקה בחידושי מדע. בשנים 1988-1989 כיהן כמנכ"ל משרד הבריאות תחת השרים שושנה ארבלי אלמוזלינו ויעקב צור. בשנת 1992 נבחר לכנסת מטעם מפלגת העבודה. לאחר שעזב את הכנסת חזר ללמד באקדמיה.

לס הפך לאחד מכוכבי התקשורת הבולטים ביותר בימי התפשטות וירוס הקורונה. הוא טען שהיחס של ממשלת ישראל והעולם כולו למגפת הקורונה חמור מדי, והתנגד לצעדי הממשלה החמורים. לאחר הופעותיו הרבות מעל המסך זכה לחיקוי ב"ארץ נהדרת" וב"זהו זה". באחרונה גויס על ידי עיריית תל אביב להוביל את הקמפיין "זה הזמן לקנות מקומי", במטרה לסייע לעסקים קטנים שנפגעו ממשבר הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully