וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי עמית נפרד מחדשות 13 ותקף: "מישהו למעלה חשב שאין מקום לתחקירים שלי"

11.7.2020 / 21:10

העיתונאי ומגיש פינת התחקירים "המפצח" בחדשות השבת של ערוץ 13 נפרד מהצופים לאחר שפוטר בתחילת השבוע - ושלח עקיצה: "היה מי שחשב שאין מקום על המסך לסוג התחקירים שנוגע לחיי הצופים אך מפריעים מאד לבעלי הממון והשררה". חדשות 13: "חבל שבחר להכפיש בשידור"

העיתונאי אבי עמית נפרד מערוץ 13: "היה מי שחשב שם למעלה שאין מקום על המסך בחדשות 13 לסוג התחקירים שלי שעסקו בחיים האמיתיים אבל מפריעים לבעלי הממון והשררה"/רשת 13

(בסרטון למעלה: אבי עמית נפרד - ושולח עקיצה)

העיתונאי אבי עמית, מי שהוביל את פינת התחקירים "המפצח" בחדשות השבת בחמש השנים האחרונות ופוטר מחדשות 13 בגל הקיצוצים מתחילת השבוע, נפרד מהערוץ ומהצופים תוך כדי שהוא מכניס עקיצה מתחת לחגורה. "אחרי חמש שנים שבהן שידרתי את 'המפצח' אני נאלץ להיפרד מהפינה הזו. היה מי שחשב שם למעלה, לא יודע בדיוק איפה למעלה, שאין מקום על המסך של חדשות 13 לסוג התחקירים שלי, אלו שנוגעים בדברים האמיתיים של החיים, בחיים של הצופים, אבל מפריעים מאד לבעלי הממון והשררה. אז החליטו להיפרד ממני ומעורך מהדורת השבת ניר בכר. אבל אל דאגה, אני מבטיח שאי אפשר להשתיק את העיתונות החוקרת".

מגישת מהדורת השבת הילה קורח נפרדה ממנו, הודתה לו ואמרה לו כי הייתה זו זכות גדולה לעבוד איתו ועם ניר בכר וללמוד משניהם.

מחדשות 13 נמסר בתגובה: "הפיטורים של אבי עמית הם חלק מתהליך ההתייעלות שעברה חברת החדשות במסגרתו פוטרו עשרות עובדים וקוצצו עשרות מיליוני שקלים על מנת שהחברה תמשיך לתפקד במשבר הכלכלי שהיא עוברת. חבל שמי שהתפרנס שנים רבות מחברת החדשות, וגם היום ישב באולפן עם חופש עיתונאי מלא, בוחר להכפיש ולפגוע בה".

אבי עמית המפצח חדשות השבת חדשות 13. חדשות 13, צילום מסך
נפרד. אבי עמית/צילום מסך, חדשות 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully