וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארט אפ ניישן אישרה: "כריס פרום יצטרף, זה רגע היסטורי עבור ישראל"

9.7.2020 / 12:20

הקבוצה הישראלית הודיעה שאחד מרוכבי האופניים הבולטים בעולם, שזכה ארבע פעמים בטור דה פראנס, יחתום רשמית בשורותיה בסוף החודש. פרום בתגובה: "נלהב להצטרף למסע של הקבוצה שמותירה חותם הולך וגדל על הענף"

יחצ

בווידאו: סטארט אפ ניישן משיקה את שמה החדש

רכש מרשים לקבוצת סטארט אפ ניישן: הקבוצה אישרה היום (חמישי) שכריס פרום יעזוב את קבוצת איניוס ויצטרף בתום העונה הנוכחית לקבוצה הישראלית השאפתנית. הרוכב המעוטר לבש את מדי איניוס (לשעבר סקיי) במשך עשר שנים, ולאחר שבתקופה האחרונה קמו לו מתחרים בתוך הקבוצה, הוא חיפש יעד שיאפשר לו להיות הרוכב המרכזי באופן מובהק.

לאחר ההודעה אמר פרום: "אני נלהב להצטרף למסע של הקבוצה שמותירה חותם הולך וגדל על הענף". סילבן אדאמס, הבעלים של סטארט אפ ניישן, אמר: "זה רגע היסטורי עבור הקבוצה, עבור ישראל, עבור הספורט הישראלי ועבור אוהדינו ברחבי העולם. פרום הוא הרוכב הגדול ביותר בדור האחרון, אני מקווה שביחד נוכל לעשות היסטוריה וכריס ישיג איתנו ניצחונות גדולים נוספים שיבססו אותו כגדול רוכבי האופניים בכל הזמנים".

פרום בן ה-35 זכה בטור דה פראנס ב-2013, 2015, 2016 ו-2017, בג'ירו ד'איטליה ב-2018 וב-וולטה הספרדי ב-2011 והוא מחזיק בשתי מדליות ארד אולימפיות במירוץ נגד השעון בלונדון 2012 ובריו 2016. דייב בריילספורד, המנהל המקצועי של איניוס, כבר נפרד מפרום ואמר: "חלקנו הרבה רגעים בלתי נשכחים לאורך השנים, אבל אני מאמין שזו ההחלטה הנכונה עבור הקבוצה ועבור כריס".

גריינט תומאס זוכה טור דה פראנס 2018, משמאל, עם כריס פרום. רויטרס
כריס פרום/רויטרס

בדצמבר האחרון שינתה סייקלינג אקדמי, הקבוצה שהקים אדאמס שכוללת רוכבים מ-18 מדינות שונות, כולל ארבעה רוכבים ישראלים, את שמה ל-"סטארט אפ ניישן", ואדאמס הצהיר: "נתחרה בכל המירוצים הגדולים, והכי חשוב, גם בטור דה פראנס. נשים את הכחול-לבן אל מול 2.5 מיליארד צופים. זה פרק מרגש בהיסטוריה שלנו. הפרויקט הזה נועד כדי להציג את ישראל בפני העולם. נתעלה על הציפיות של כולם ונעשה דברים נהדרים השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully