וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ניב זריהן שוחרר לאחר שהפר את הוראות הבידוד

4.7.2020 / 22:53

שחקן הכנף, שבכל מקרה לא אמור היה להמשיך במועדון, סיים את דרכו לאחר שעבר על ההנחיות. יוסי אבוקסיס על הניצחון על הפועל חיפה: "ניצחון חשוב לקראת גמר הגביע"

פלייר אוהדי בית"ר ירושלים בית וגן/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: שאול אדם

בווידאו: מחאת אוהדי בית"ר ירושלים

הפועל באר שבע חגגה הערב (שבת) ניצחון ראשון בפלייאוף העליון, עם 1:3 באשדוד על הפועל חיפה, אבל גם הודיעה על שחרור ראשון. ניב זריהן הוא השחקן שסיים את דרכו במועדון הערב, לאחר שהפר את הוראות הבידוד. יש לציין כי בכל מקרה שחקן הכנף לא אמור היה להמשיך בקבוצה לעונה נוספת.

בהודעת באר שבע נמסר: "המועדון מבהיר כי הוא נוקט במדיניות של אפס סובלנות כלפי אי מילוי הוראות הגורמים המוסמכים בענייני הקורונה". זריהן בן ה-26 הגיע להפועל באר שבע בינואר 2017 וכבש שלושה שערים העונה ב-27 משחקי ליגה בהם שותף, מתוכם פתח ב-14.

מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס היה מרוצה בסיום הניצחון על הפועל חיפה: "זה ניצחון חשוב בשביל הביטחון, כשהמטרה העיקרית שלנו היא ביום שני הבא (גמר הגביע). למרות הניצחון היום אני מאוד מאוכזב מהפלייאוף שלנו. היום היו לנו כמה מהלכי כדורגל טובים, שאני מקווה שנביא אותם גם לגמר. נצטרך לדעת איך לנהל את עצמינו במחזור האחרון של הליגה ביום שלישי כדי שלא נגיע חבולים לגמר". על ז'וזואה: "ללא ספק הוא מהשחקנים הכי טובים שהבנתי. זה ששחקן כזה הגיע לישראל זה מדהים. זו זכות לאמן שחקן כזה. יש גם שחקנים צעירים במועדון שקיבלו את הצ'אנס והחזירו כמו אור דדיה ואילי מדמון".

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
"מאוד מאוכזב מהפלייאוף שלנו". יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

שיר צדק: "שמח שהניצחון הזה הגיע אחרי תוצאות לא טובות. יש לנו עוד משחק לפני גמר הגביע שזה המשחק הכי חשוב שלנו. אני לא חושב שהתרכזנו רק בגביע. כל שחקן שעולה למגרש רוצה לנצח. נכון שזה נראה לא טוב בתקופה האחרונה, אבל מה שחשוב זה שהיום ניצחנו. כשיוסי הגיע למועדון הוא החליט לתת לי את הצ'אנס, כיף לי להחזיר ואני שמח".

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס: "אני מאוד מאוכזב מזה שהפסדנו, אבל אני חייב להגיד שהחבר'ה נתנו הכל. היה לי ברור שלקראת סוף הפלייאוף נהיה עם הלשון בחוץ. הסגל שלנו מאוד מצומצם, והיום זה היה ניכר. היו לנו רגעים טובים אבל גם רגעים ארוכים שהתקשינו בהם. המשחק רץ לדעתי לשני הכיוונים. היו פסילות שערים, החמצות - התוצאה יכלה גם להיות הפוכה. ברור שאנחנו רוצים לסיים את העונה בטעם טוב, אבל צריך להבין שלשחק בחודש וקצת עשרה משחקים - זה קשה. ידעתי שככל שהזמן יעבור ניתקל ביותר קשיים. היו רגעים במשחק שהייתי מרוצה מהם, אבל אין מה להשוות למשחק הקודם לפני שלושה ימים, בדרבי אז זה באמת היה פנצ'ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully