וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי טלי מורנו: העיתונאי עקיבא נוביק פוטר מחדשות 13

1.7.2020 / 17:55

על רקע תכנית הקיצוצים בחדשות 13, הכתב הפרלמנטרי עקיבא נוביק יעזוב את החברה. נוביק הודיע בטוויטר שלו כי פוטר, לאחר מכן עדכן ל"האמת היא שטכנית התפטרתי". גורם בחדשות 13 אמר לוואלה! תרבות כי הרקע לכך הוא שהנהלת החברה הודיעה לנוביק שהוא מועמד לפיטורים

מחאת עובדי חדשות 13 ורשת על הקיצוצים הדרמטיים/מחאת עובדי חדשות 13 ורשת על הקיצוצים הדרמטיים

על רקע תכנית הקיצוצים בחדשות 13, הכתב הפרלמנטרי עקיבא נוביק הודיע בחשבון הטוויטר שלו כי פוטר מהחברה. נוביק כתב: "לכל המתעניינים: פוטרתי הערב מחדשות 13. מי שמחפש עיתונאי יד שנייה עם ותק של עשור וחצי במקצוע והתמחות בחדשות, מוזמן לפנות אלי. תודה מראש", כתב. לאחר כמה דקות הוסיף: "האמת היא שטכנית התפטרתי. אבל לא רציתי לשבור את התבנית של טלי מורנו". גורם בחדשות 13 אומר לוואלה! תרבות כי הרקע לכך הוא שהנהלת החברה הודיעה לנוביק שהוא מועמד לפיטורים.

ביום שני הודיעה טלי מורנו כי פוטרה מהחברה. מורנו יצאה לחופשת לידה בתחילת השנה אולם לא חזרה ממנה. לפני חופשת הלידה היא הייתה אחת ממגישות המהדורה המרכזית של חדשות 13 לצד תמר איש שלום. מאז 2013 הגישה את המהדורה המרכזית לסירוגין עם איש-שלום. באחרונה עברה המהדורה עברה להגשה זוגית של איש שלום עם אודי סגל.

עקיבא נוביק חדשות ערוץ 13 בחירות. צילום מסך, צילום מסך
עקיבא נוביק/צילום מסך, צילום מסך

באותו יום נמנעה השביתה בחדשות 13 לאחר שהושג הסכם פשרה בין ועד עובדי חדשות 13 וארגון העיתונאים לבין מנכ"ל חדשות 13 ישראל טוויטו, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות. על פי ההסכם, יפוטרו 42 עובדים. עוד סוכם כי יוגדל היקף השידורים של חברת החדשות ברשת. שלוש הרצועות שמפיקה חדשות 13 - "חדשות ארבע", "היום שהיה" ו"המטה המרכזי" - יישארו בהפקת החברה, כשאליהן תצטרף המהדורה המוקדמת בשעה חמש, שמופקת כעת על ידי רשת ומוגשת על ידי שרון גל, לאחר שעד אפריל הופקה על ידי חברת החדשות והוגשה על ידי יעקב אילון. גורמים ברשת מעריכים כי בשלב הראשון גל ימשיך בהגשת הרצועה, אולם לא ברור אם גם בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully