וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: בני סכנין עלתה לליגת העל

הקבוצה של אלדד שביט אמנם סיימה ב-0:0 מול קטמון, אבל עלתה בגלל שראשון לציון הפסידה 2:0 לבית"ר תל אביב בת ים. הקאמבק הגדול של עפולה נמשך עם 1:4 על הפועל פתח תקוה

שחקני בני סכנין חוגגים עלייה לליגת העל. ברני ארדוב
ברכות!/ברני ארדוב

ברכות ומברוק גדול לבני סכנין. האדומים הבטיחו הערב (שני) את חזרתם לליגת העל אחרי עונה אחת בלבד של גלות בליגה הלאומית. סכנין אמנם סיימה ב-0:0 מול הפועל קטמון, אבל בגלל שהפועל ראשון לציון הפסידה 2:0 לבית"ר תל אביב בת ים והפער גדל לשש נקודות כשנותר רק עוד מחזור אחד לסיום העונה.

הפועל אשקלון הפסידה 1:0 לאחי נצרת וירדה לליגה א' מהמקום האחרון עם 26 נקודות בלבד כשהפועל עפולה עם 33 אחרי עוד ניצחון במאבק ההישרדות שלה, 1:4 על הפועל פתח תקוה החלשה.

פלייאוף עליון

שחקני בני סכנין חוגגים עלייה לליגת העל. ברני ארדוב
שחקני סכנין חוגגים/ברני ארדוב

הפועל קטמון - בני סכנין 0:0

הקבוצה של אלדד שביט השלימה את הקאמבק הנהדר שלה אחרי פתיחת העונה הלא טובה והשלימה סופית את חזרתה לליגת העל אחרי עונה אחת בלבד. אמנם בני סכנין לא ניצחה היום את הפועל קטמון, אבל גם תיקו הספיק לה ובדיעבד אפילו הפסד היה מספיק לה מפני שהפועל ראשון לציון המפורקת הפסידה במשחק המקביל 2:0 לבית"ר תל אביב בת ים ובכך הפער בין השתיים צמח לשש נקודות מחזור לסיום העונה.

עוד בוואלה!

הפועל עפולה מנסה להוציא צו מניעה להמשך הפלייאוף התחתון בלאומית

לכתבה המלאה
מארון גנטוס שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
גנטוס בפעולה/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - בית"ר תל אביב בת ים 2:0

הכתומים נראו רע מאוד והפסידו במחזור שעבר לבני סכנין בחוץ, מה שדי חרץ את גורלם לעונה נוספת בליגה הלאומית. היום הפועל ראשון לציון שוב נראתה לא טוב והפסידה בבית, מה שקבע סופית שהיא תבלה גם את העונה הבאה בליגת המשנה. ראשון לציון הייתה קרובה לעלות ליתרון בדקה ה-57: גיל יצחק הוכשל ברחבה והכתומים קיבלו פנדל. ריף מסיקה בעט דרדרל'ה ושוער בית"ר דניאל פרץ תפס. בדקה ה-79 קיבלה האורחת פנדל אחרי שמאור ג'רסי ביצע עבירה ברחבה. יהאב אל עביד בעט פנימה וקבע 0:1 לבית"ר תל אביב בת ים.

איימן עודה יושב ראש הרשימה המשותפת במשחק בין הפועל קטמון לבין בני סכנין. ברני ארדוב
איימן עודה הגיע לתמוך בסכנין/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה - הפועל רמת גן 3:0

מאז שהבטיחה את העלייה, הקבוצה של גיא לוזון ממש לא מתפקדת והיום רשמה כבר הפסד שלישי ברציפות. ירדן אבוחצירה (63), פאדי זידאן (83) ועדן הרשקוביץ (91) חגגו מול המלאבסים, שלא ברור באיזה מצב יגיעו לגמר הגביע אם ימשיכו ביכולת המאכזבת הזו.

משחק נוסף:

הפועל ניר רמת השרון - מ.ס. כפר קאסם 4:2
לרמת השרון: גיא שטח (12), אביאל בן חמו (18), לכפר קאסם: רפאל רומאו (21), סמאח מרעב (69 ו-86), ירדן כהן (75)

פלייאוף תחתון

מחמוד קנדיל שוער בני סכנין. ברני ארדוב
קנדיל תופס את הכדור/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה - הפועל עפולה 4:1

אם מישהו חשב שהמלאבסים יתנו איזשהו פייט או יקשו על הקבוצה של שלומי דורה, שנאבקת נגד הירידה, אז הוא התבדה ובצורה די נחרצת. הפועל עפולה המשיכה בקאמבק המופלא שלה עם ניצחון שלישי ברציפות ושיפרה את מאזנה ל-33 נקודות בדרך אל המקום ה-14 שמוביל למבחנים בתום העונה. בני לוד, שתצטרך להשלים את שלושת משחקי אחרי ששחקניה יגמרו את הבידוד, במקום ה-15 עם 32 נקודות.

עפולה עלתה ליתרון בדקה ה-34: ערן לוי הכניס כדור עומק יפהפה לעבר דודו ביטון הלוהט, שנותר לבד מול השוער והכניע אותו, 0:1. בדקה ה-76 הגיע השני של עפולה: השוער רותם דהאן בעט את הכדור בצורה אומללה היישר לערן לוי, שמסר לאליאור סיידר שבעט מול שער ריק פנימה את ה-0:2. ערן לוי בישל את השלישי שלו ושל עפולה בדקה ה-79 כשמסר לנתנאל גוזלן, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:3. בנג'מין קוקו צימק מקרוב בדקה ה-83 וזה 3:1. סיידר השלים צמד בדקה ה-85 ממצב נוח מאוד אחרי בישול של ליאל כהן, 1:4.

מכבי אחי נצרת - הפועל אשקלון 0:1

זהו, הקבוצה של מוטי איוניר ירדה סופית לליגה א' כשהיא במקום האחרון עם 26 נקודות בלבד אחרי שפתחה את העונה עם מינוס 9 נקודות בשל הליכה לפירוק. אלון בוזורגי (90) ואשרף רבאח (96) כבשו לזכות אחי נצרת. אשקלון חוזרת לליגה א' אחרי חמש עונות, מתוכן שתיים בליגת העל.

משחק נוסף:

הפועל נוף הגליל - הפועל עכו 2:0
לעכו: ירין שרעבי (16), רז טוויזר (43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully