וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק המרגש של אריאן רובן: חזר מפרישה אל קבוצת נעוריו

שנה פחות שבוע אחרי הפרישה במדי באיירן, ההולנדי בן ה-36 חתם על חוזה בכרונינגן בה גדל: "הקשבתי לקולות האוהדים, זה החלום שלי"

אריאן רובן מודיע על חזרתו לכרונינגן/האתר הרשמי של כרונינגן

שנה פחות שבוע לאחר הודעת הפרישה שלו, אריאן רובן חזר הערב (שבת) באופן רשמי לכדורגל, ועם קאמבק מרגש במיוחד. שחקן הכנף בן ה-36 החליט לחזור לכרונינכן, הקבוצה בה שיחק כילד ובה גם החל את הקריירה כמקצוען בגיל 16.

"אוהדי כדורגל יקרים", החל רובן בהודעתו: "הייתי בן 12 כשהתחלתי לשחק באקדמיה של כרונינגן, ערכתי את הבכורה שלי בבית מול פיינורד כשהייתי בן 16, אחרי שנתיים עברתי לאיינדהובן, ואחרי הרפתקאה נהדרת של 18 שנה, אנחנו חוזרים הביתה לכרונינגן. אני חוזר בתקופת משבר, וזה נהדר לראות איך כולם תומכים במועדון.

"בשבועות האחרונים היו לי הרבה שיחות עם המועדון, אבל יותר מהכול הקשבתי לקריאות של האוהדים לחזור. התחלתי לחשוב על זה, ועכשיו אני לוקח על עצמי את המשימה: לחזור למדי כרונינגן. לא יודע איך זה יהיה, רק יודע שאתן 100 אחוז ממה שיש לי ואהיה במוטיבציה מלאה, יהיה אתגר פיזי קשה אבל אני הולך על זה! זה החלום שלי, ללבוש שוב את החולצה של כרונינגן, ואני מקווה להגשימו".

רובן כבש שמונה שערים בשתי העונות שלו במדים הירוקים, לפני שנרכש על ידי פ.ס.וו איינדהובן ב-2002. לאחר מכן שיחק בצ'לסי, ריאל מדריד ומ-2009 היה במשך עשור אחד מכוכביה של באיירן מינכן. במקביל גם הבקיע 37 שערים ב-96 הופעות במדי נבחרת הולנד.

סך הכול היו לרובן במהלך הקריירה אליפויות בכל ליגה בה שיחק: אחת בהולנד, שתיים באנגליה, אחת בספרד ושמונה בגרמניה. עם באיירן הוא גם זכה בליגת האלופות ב-2012/13 ונחשב באותן שנים לאחד השחקנים הטובים באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully